کد خبر : 35120
تاریخ انتشار : جمعه 10 آوریل 2015 - 17:03

خطوط قرمز رهبری و ملت در مذاکرت هسته ای رعایت شود

خطوط قرمز رهبری و ملت در مذاکرت هسته ای رعایت شود

امام جمعه شبسترگفت:ضمن اینکه از تیم مذاکره کننده و دولت حمایت می کنیم از آنها می خواهیم خطوط قرمز رهبری را رعایت کرده و مسیری که ایشان تعیین کرده اند را طی کنند و حق خروج از این مسیر را ندارند.

135-300x2921به گزارششبسترنیوز   حجت الاسلام محمدزاده در نمازجمعه این هفته شبستر با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) گفت:باید قدردان نعمت های الهی از جمله وجود پدر و مادر بوده و احترام آنهارا نگهداریم چراکه طبق فرموده حضرت زهرا(س) محبت و احترام به پدر و مادر عذاب الهی را از انسان دور می کندو همچنین صله ارحام عمر انسان را پربرکت می کند.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری  در دیدار جمعی از بانوان، شاعران و ذاکران اهل بیت علیهم السلام اظهارکرد: به خاطر حضور مردم در صحنه هست که ایشان سخنان خود را به صورت قاطع بیان می کنند و همین حضور و آمادگی مردم نیز می طلبد که مسئولین در ارائه خدمات به مردم تلاش بیشتر کرده و مشکلات را حل نمایند.

امام جمعه شبستر با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای 5+1 افزود:جمهوری اسلامی با قدرت الهی در تمام عرصه ها سرآمده بوده و در مقابل کشورهای مذاکره کننده منطقی و سربلند می باشد و همان طور که ملت در دوران دفاع مقدس به صدام سیلی محکمی زدند اکنون نیز سیلی محکمی به استکبار و آل سعود خواهند زد.

محمدزاده  ادامه داد:ضمن اینکه از تیم مذاکره کننده و دولت حمایت می کنیم از آنها می خواهیم خطوط قرمز  رهبری را رعایت کرده و مسیری که ایشان تعیین کرده اند را طی کنند و حق خروج از این مسیر را ندارند.

خطیب جمعه شبستر با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد:دستور تشکیل این بنیاد توسط امام خمینی(ره) در سال58 از اقدامات برنامه ریزی شده امام (ره) و با هدف تأمین مسکن برای مردم و خصوصا مستضعفین بود و امروز نیز با گذشت بیش از 36 سال از عمر پربار انقلاب اسلامی نبایدمحرومی اظهارکند که بدون مسکن است و  وجود افراد بدون مسکن به بی برنامگی بر میگردد و باید دقت و توجه لازم شده و خدمات لازم به این ملت شایسته ارائه شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.