کد خبر : 33527
تاریخ انتشار : جمعه 3 آوریل 2015 - 17:50

سازمان ملل جلوی اقدامات غیردینی آل سعود را بگیرد

سازمان ملل جلوی اقدامات غیردینی آل سعود را بگیرد

امام جمعه شبستر:تیم مذاکره کننده ،دشمن را وادار کردند که شرایط جمهوری اسلامی ایران را قبول کند و خود رئیس جمهور آمریکا نیز به صلح آمیز بودن انرژی هسته ای اقرار کرد و این نشانگر حق بودن اسلام می باشد.

DSC00027به گزارش شبسترنیوز  حجت الاسلام محمدزاده در نمازجمعه این هفته شبستر با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) گفت:حضرت زهرا (س) الگویی برای جهانیان بوده  و ایشان تنها بانویی می باشد که آیه تطهیر در قرآن کریم درموردش نازل شده است.

وی در ادامه خواستار رعایت حدود محرم و نامحرم در جامعه شده وبا انتقاد از برخی خانواده ها به جهت بی توجهی به حجاب اظهارکرد: رعایت بحث محرم و نامحرم  حکم الهی بوده ونباید این موضوع را دست کم بگیریم و تمام مسلمانان موظف اند در اجرای احکام الهی قدمی کوتاه نیایند.

محمدزاده با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) افزود:ایشان از معرفت و بصیرت عجیبی برخوردار بود وبه مناسبت وفاتش  امروز روز تجلیل از مادران و همسران شهدا می باشد و جایگاه ماداران و همسران شهدا بالاتر بوده و هم نشین و هم ردیف با فاطمه (س) و ام البنین(س) هستند.

امام جمعه شبستر با اشاره به روز جهانی بهداشت گفت: باید برای سلامتی خانواده ها و جامعه  به مسائل بهداشتی توجه و دقت کنیم چرا که در دین اسلام نیز به بهداشت توصیه شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:شهادت مکتبی است که هرزمان این مکتب را بتوانیم زنده نگه داریم  به عزت ، عظمت و اقتدار دست خواهیم یافت و لازم است ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله صدر بدانیم اگر امروز عراق از شر متجاوزین نجات می یابد همه در سایه مکتب شهادت است و در سایه مکتب شهادت ،از زمانی ملت ایران گفتند« استقلال ،آزادی جمهوری ،اسلامی» آمریکا و حامیانش دیدند هیچگونه جایگاه و منزلتی نمی توانند در این کشور داشته باشند .

محمدزاده  با قدردانی از تیم مذاکره کننده هسته ای افزود: این تیم با حمایت محکم از مواضع جمهوری اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری  ،دشمن را وادار کردند که شرایط جمهوری اسلامی ایران را قبول کند و خود  رئیس جمهور آمریکا نیز به صلح آمیز بودن انرژی هسته ای اقرار کرد و این نشانگر حق بودن اسلام  می باشد.

امام جمعه شبستر در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به شیطنت های عربستان در حمله به کشور یمن تصریح کرد: با چه منطق و مکتبی عربستان در امورات کشور یمن دخالت می کند و در اقدامات تروریستی عربستان  بالای 500 نفر از مردم مظلوم و خصوصا کودکان یمن شهید شده اند و ما ضمن محکومیت اقدامات آل سعود از سازمان بین الملل می خواهیم هرچه زودتر جلوی این اقدامات غیر دینی را بگیرند.

تصاویر/نمازجمعه۱۴فروردین۹۴شبستر

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فانوس سیس جمعه , 3 آوریل 2015 - 21:25

سازمان ملل یا سازمان آمریکائی و اسرائیلی؟؟؟
هنوز برا خیلیا این سازمان بنام سازمان ملل شناخته شده است ولی در عمل همه شاهدیم که تنها از این سازمان برای حمایت از منافع آمریکا و اسرائیل و چند کشور آنگشت شمار استفاده میشه…..در سازمانی که نشه برای حمایت از کودکان و مردم بی دفاع فلسطین و غزه و هر کجای این دنیا که مظلومی در حال کشته شدن بدست مزدوران و ابرقدرتهاست، حمایتی انجام داد به چه دردی میخوره؟؟؟
همین عربستان هم نوچه دست به سینه آمریکا و اسرائیل ،پس چه توقعی از سازمان ملل یا همون سازمان آمریکایی اسرائیلی میشه داشته باشیم؟؟؟؟؟