کد خبر : 332
تاریخ انتشار : شنبه 12 اکتبر 2013 - 11:09

برگزاری اولین دوره مسابقات برنامه نویسی در دانشگاه آزاد شبستر

برگزاری اولین دوره مسابقات برنامه نویسی در دانشگاه آزاد شبستر

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شبستر از برگزاری اولین دوره مسابقات منطقه ای برنامه نویسی در این دانشگاه خبر داد. به گزارش شبسترنیوز ، گوزلی در خصوص زمان و نحوه برگزاری این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات به همت گروه آموزشی کامپیوتر و فناوری اطلاعات در تاریخ هشتم آبان ماه سال جاری در دانشگاه

poster440
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شبستر از برگزاری اولین دوره مسابقات منطقه ای برنامه نویسی در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش شبسترنیوز ، گوزلی در خصوص زمان و نحوه برگزاری این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات به همت گروه آموزشی کامپیوتر و فناوری اطلاعات در تاریخ هشتم آبان ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی شبستر برگزار خواهد شد و دانشگاههای آزاد اسلامی مرند، صوفیان، ایلخچی، اهر، مراغه و باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی شبستر در برگزاری آن مشارکت خواهند داشت.
وی افزود: مسئول اجرایی مسابقات، مهندس ایار، مدیر گروه کامپیوتر و فناوری اطلاعات این دانشگاه می باشد، ودیگر اعضای هیات علمی کامپیوتر و فناوری اطلاعات این دانشگاه ایشان را در برگزاری مسابقات یاری خواهند کرد.
گوزلی به نقل از مسئول اجرایی مسابقات در خصوص نحوه برگزاری این مسابقات گفت: در این مسابقات تمامی دانشجویان از سراسر دانشگاههای منطقه در قالب تیم های 3 نفری به رقابت خواهند پرداخت، و برندگان هر بخش به مرحله نهایی راه خواهند یافت.
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شبستر، ترغیب دانشجویان به فعالیتهای خلاقانه و تشویق آنان جهت دستیابی به مهارتهای پیشرفته در زمینه برنامه نویسی رایانه، استعدادیابی دانشجویان و تشکیل تیمهای برنامه نویسیACM دانشگاهها برای شرکت در مسابقات کشوری و جهانی ، آشنایی با نخبگان برنامه نویسی استان و معرفی آنها و بکارگیری نخبگان برنامه نویس و معرفی آنها به دستگاهها و ارائه تسهیلات را از اهداف برگزاری مسابقات برنامه نویسی در این دانشگاه برشمرد، خاطرنشان میسازد مسابقات برنامه نویسی دانشجویی ACM بزرگترین مسابقه برنامه نویسی است که از سال 1977 برگزار میشود و تاکید آن بر تقویت کار گروهی، مهارتهای برنامه نویسی و توان حل مسئله در بین دانشجویان رشته های مرتبط با علوم و مهندسی کامپیوتر است. موسسه ACM در سال 1947 تاسیس شد و نخستین جامعه علمی و آموزشی علوم و مهندسی کامپیوتر در دنیا محسوب میشود.
شایان ذکر است زمان ثبت نام در این مسابقات از 15 تا 25 مهرماه سالجاری بوده، و دواطلبان جهت دریافت اطلاعات جامع و ثبت نام در سایت می توانند به آدرس www.comprocom92.iaushab.ac.ir مراجعه نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.