کد خبر : 3284
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 مارس 2014 - 8:23

دانشگاه آزادصوفیان میزبان مسابقات قرآن وعترت استان

دانشگاه آزادصوفیان میزبان مسابقات قرآن وعترت استان

بخش شفاهی نوزدهمین دوره مسابقات قرآن وعترت واحد ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در استان آذربایجان شرقی به میزبانی  واحد صوفیان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزادصوفیان ، این مسابقات در روز چهاردهم اسفند ماه با حضور مسئولین منطقه و مسئولین شهرستان با 180 شرکت کننده

goran 0

بخش شفاهی نوزدهمین دوره مسابقات قرآن وعترت واحد ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در استان آذربایجان شرقی به میزبانی  واحد صوفیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزادصوفیان ، این مسابقات در روز چهاردهم اسفند ماه با حضور مسئولین منطقه و مسئولین شهرستان با 180 شرکت کننده از کلیه واحد ها ومراکز استان در سه رشته قرائت و ترتیل و حفظ قرآن کریم در سه گروه دانشجویان و کارکنان و استادان در بخش خواهران و برادران برگزار شد .

محمد زاده امام جمعه شبستر و علیلو نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی سخنرانان ویژه برنامه این مسابقات بودند و با ایراد سخنرانی ضمن تشکر از برگزاری با شکوه پر شور مسابقات توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان به مطالب مهمی در زمینه های فرهنگی و مذهبی و قرآنی و مسائل روز اشاره کردند.

علیلو ضمن حضور در این مسابقات از پروژه تحقیقاتی در حال اجرای دستگاه بازیافت زباله بازدید کرد و برای هر گونه همکاری و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تولید آن در مقیاس های بزرگ در سطح شهرستان قول مساعدت داد

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

م.ق جمعه , 7 مارس 2014 - 8:23

سلام.دستتون دردنکنه که اخبارو به اطلاع عموم میرسونیدووووووخواستم بگم سه تا عکس از مسابقات قران صوفیان گذاشتم فانوس سیس .خواستی اونارو هم پیوند خبرت بکن.