کد خبر : 3271
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مارس 2014 - 9:21

علیلو:سوء مدیریت آفت صنعت خودروسازی است

علیلو:سوء مدیریت آفت صنعت خودروسازی است

رئیس کمیته تحقیق و تفحص صنعت خودرو مجلس با بیان اینکه سوءمدیریت است که صنعت خودروسازی را زمین‌گیر کرده تصریح کرد: متأسفانه در حال حاضر برخی ها چنان حرف می‌زنند که انگار مالک این صنعت هستند. به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز علی علیلو در گفت و گو با  خانه ملت، در خصوص برخی اظهار نظرهای

43128_thum

رئیس کمیته تحقیق و تفحص صنعت خودرو مجلس با بیان اینکه سوءمدیریت است که صنعت خودروسازی را زمین‌گیر کرده تصریح کرد: متأسفانه در حال حاضر برخی ها چنان حرف می‌زنند که انگار مالک این صنعت هستند.

به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز علی علیلو در گفت و گو با  خانه ملت، در خصوص برخی اظهار نظرهای مبنی بر واگذاری سهام شرکت‌های خودروسازی داخلی به شرکت‌های خارجی به خاطرات تلخ حضور شرکت‌های خارجی در ایران اشاره کرد و گفت: با چه تعهد و تضمینی می‌توان صنایع ملی همچون خودروسازی را به شرکت‌های خارجی واگذار کرد.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توانمندی متخصصان داخلی در حوزه صنعت خودروسازی افزود: متاسفانه برخی از مدیران به علت عدم اعتماد به مدیران جوان داخلی قصد دارند پای شرکت‌های خودروسازی خارجی را به کشور باز کنند که این موضوع با توجه به ابلاغ سیاست های اقتصادی مقاومتی اقدامی مردود است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه اگر مسئولان حوزه صنعت قصد واگذاری شرکت های خودروسازی داخلی را به خارجی ها دارند باید موضوع را برای نمایندگان مجلس شفاف کنند تصریح کرد: زمین‌گیر بودن،عدم مشارکت یا ناکارآمد بودن صنعت خودرو مجلس به علت سوء مدیریت است و ما اعتقادداریم دانشگاه هایی که کشور را فضایی، هسته‌ای و نانویی کردند قادر هستند در صنعت خودرو  نیز  تحول ایجاد کنند.
به گفته رئیس کمیته تحقیق و تفحص صنعت خودرو تا زمانی که صنعت خودروسازی کشور متکی به خارجی هاست مشکلات موجود در این صنعت همچنان به قوت خود باقیست.
این نماینده مجلس با بیان این که ظلم بزرگی است که نیروهای داخلی را غیر متخصص بدانیم یادآور شد: اگر سوء مدیریت‌ها سایه‌اش را  از سر صنعت خودرو بر دارد و متخصصین در این حوزه ورود پیدا کنند قطعا شاهد پیشرفت در صنعت  خودرو سازی خواهیم بود.
علی لو ابراز کرد:سوءمدیریت است که این صنعت را زمین‌گیر کرده و متأسفانه در حال حاضر برخی افراد  چنان حرف می‌زنند که انگار مالک و صاحب این صنعت هستند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این که متأسفانه بعضی‌ها باورشان شده که فقط باید آن‌ها تصمیم‌گیرنده باشند عنوان کرد: انشاء الله  در گزارشی که بزودی در مجلس ارائه می‌شود واقعیت‌های این موضوع روشن خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.