کد خبر : 32162
تاریخ انتشار : شنبه 28 مارس 2015 - 3:33

شعار سال94 از هدفمندترین و بامحتواترین نامگذاری ها می باشد

شعار سال94 از هدفمندترین و بامحتواترین نامگذاری ها می باشد

نماینده شبستر گفت:در شعار سال94 باید دولت را به معنای نظام تلقی کرده و تمام مسئولین قوای سه گانه و سازمان ها باید خود را درمقابل مردم پاسخگو بدانند و حرکتی امیدبخش داشته باشند.

IMG_0086علی علیلو نماینده مردم شهرستان شبستر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبسترنیوز با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به دولت و ملت ،همدلی و همزبانی گفت:نامگذاری امسال متفاوت از سال های گذاشته ، بامحتوا ،هوشمندانه وکاملا هدفمند بود.

وی در ادامه اظهارکرد:  به نظر می آید علت این نامگذاری  این است که دشمنان چون در در دفاع مقدس ،فتنه 88  و با ایجاد مشکلات اقتصادی ، تحریم ها و فشارهای روانی ، اجتماعی و فرهنگی و ایجاد جو روانی به اهداف خود نرسیده اند به فکر  ایجاد بدبینی و جدائی ملت با دولت هستند و لذا مقام معظم رهبری  با عنایت به این نکته ها  وحساسیت وحدت بین دولت و ملت  امسال را به این شعار نامیده اند.

علیلو افزود:اگر مسئولین خصوصا مسئولین فرهنگی همت کنند ،در سایه  شعار سال توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد و با همدلی و همزبانی بین ملت و دولت  اقتصادمان پویاتر شده  و شاهد پیشرفت در عرصه های مختلف از جمله فرهنگ ،صنعت،کشاورزی و تولید خواهیم بود و  همه باید تلاش کنیم این شعار تحقق یابد

نماینده مردم شبستر درمجلس،تصریح کرد:در شعار امسال نباید این طور تفسیر کنیم که دولت به معنی قوه مجریه است بلکه به نظر من باید دولت را به معنای نظام  تلقی کنیم و تمام مسئولین قوای سه گانه و سازمان های  نظام باید خود را درمقابل مردم پاسخگو بدانند و حرکتی امیدبخش داشته باشند.

عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس در پایان خاطرنشان کرد:در مقابل ناامیدی هایی که دشمن ایجاد می کند وظیفه ما ایجاد امید ، انگیزه و اعتماد در بین مردم است و تمام مسئولین و خصوصا دولت مسئولیت شان سنگین تر می شود و  شعار سال باید در جامعه تفسیر شده  و همه برای تحقق این شعار تلاش نمایند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 99 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

saadati یکشنبه , 29 مارس 2015 - 18:34

اتفلقا روی صحبت رهبرمان با امثال آقای علیلوست و علت نامگذاری بخاطر توجه دادن ایشان و امثال ایشان در شرایط فعلی انقلاب اسلامی به همدلی بادولت و ملت است کاری که آقای علیلو وجبهه پایداری مدام نشان داده اند که نه تنها چنین نیست بلکه همواره در جبهه مخالف دولت قرار گرفته اند و باید مطابق شعار سال و برای احترام به رای ملت از این اقدام جناحی و خطی دست بردارند.تشکر

شبستر یکشنبه , 29 مارس 2015 - 19:32

خب اقای سعادتی از کجا بدونیم رهبر به دولت نگفته با مجلس همدلی کنند و به مجلس گفته این کارو بکنند؟؟؟

بهروز دوشنبه , 30 مارس 2015 - 0:12

بنظر میرسد یکی از افتخارات نماینده شهرستان چنانکه گفته اند این بود است که به هیچکدام از وزرای دولت تدبیر و امید رای مثبت نداده اند!!! و با این نشانه معلوم است که حتما نماینده محترم باید روال کاریش را طبق خواسته هم مردم ایران وهم مردم شهرستانمان که بالای 80درصد به آقای روحانی رای دادن ، همسو با دولت نمایند و الا همه دیدیم که ایشان به همراه جلیلی تشریف آوردند تبریز و عجبا که هنوز هم بعد از این مدت قبول ندارند که دولتها عوض شده و شیوه اجرایی هم عوض شده وایشان صرفا چسبیده اند بهخ جبهه پایداری و بعد از آن هم خودرو که امید است در سال جدید در نگرششان به دولت و ملت و خواسته هایشان تجدید نظر کنند و الا نه همسو با دولتند ونه همسو با ملت .

ئ دوشنبه , 30 مارس 2015 - 2:04

سلام این حرف شما تهمتی بیش نیست از کجا میگین علیلو به کل وزرا رای نداده اتفاقا ایشون با خیلی ها موافق بوده و فقط با یکی و شاید دو سه تا مخالف بوده است و علیلو بهترین نماینده شهرستان می باشند بعد از دکتر امین لوی عزیز امیدوارم هردوشون موفق باشند.

احد دوشنبه , 30 مارس 2015 - 2:07

این حق نماینده هست که به هر کسی که صلاح دید رای بدهد یا ندهد و هیچ دلیلی ندارد بگوییم چون نماینده به وزیر رای نداده پس نماینده خوبی نیست همچنین اینکه مردم به دولت جدید رای دادن دلیل بر تغیر روند کاری مجلس نیست چون اگر اینطوری بود باید انتخابات مجلس نیز همزمان با دولت برگزار میشد و مردم اگر میخواستند نماینده های همسو با دولت را در همان سال انتخاب میکردند ولی چنین نیست و اصلا تفکیک قوا یعنی این دو تضادی با هم ندارند و هر کس وظایف خود را دارد و میتواند کار خود را انجام دهد بدون اینکه در کار هم تداخل کنند ولی اگر با هم هماهنگ باشند کار بیشتری انجام میدهد و اگر با هم در تضاد و درگیری باشند کارها پیش نمی رود

شبسترنیوز دوشنبه , 30 مارس 2015 - 2:17

سلام دوست عزیز میشه بگین از کجا میگین به هیچکدوم از وزرا رأی مثبت ندادن؟؟/

شبسترجوانی دوشنبه , 30 مارس 2015 - 0:34

ضمن احترام به نظر شبستر باید بگویم چه اشکالی دارد یکبار هم نماینده شهرستان مطابق میل اکثریت مردم پا بر روی خواسته های جناحیشان بگذارند و در عمل همسو با مردم و دولت برخواسته از مردم باشند مطمئن باشند بنفع شهرستان و دولت و ملت خواهد بود هرچند شاید در نظر دوستان جبهه پایداریشان بد جلوه کند البته آنان هم که بیشترشان گرفتار دام رحیمی شدند و دیگر حنایشان پیش مردم دیگر رنگی ندارد و کاش بنابهفر موده رهبری حداقل همسو باشند و مشکل تراشیهای جناحی نکنند که مردم از باند و جناح بازی اون هم با این وضع سخت معیشتی دلزده هستند. باشد که آقایعلیلو هم این نظرات مردم را بخوانند و بدانند مردم چه میکشند از این جناح بازی هایی که ایشان هم متاسفانه گرفتارشان هستند و لطفا در سال آخرشان بجای بیانیه و شعار و عکس های تبلیغاتی و رسانه ای بچسبند به مشکلات مردم شهرستانشان که واقعا قشر کشاورز و صنعتگر در مشقتند ولی کو گوش شنوا؟؟؟؟

ali دوشنبه , 30 مارس 2015 - 1:53

با سلام من که پیگیر اخبار آقای علیلو در دولت قبلی هم بودم اتفاقا ایشون از دولت قبلی بارها انتقاد کرده بودند و وضعیت همدلی و همراهی نماینده و مسئولین در این دولت بهتر از قبلی هست نمی دونم چرا الکی حاشیه سازی می کنید باعث افتخاره این چنین نماینده ای داریم مردم کل استان میگن آقای علیلو جزو بهترین نماینده هاست ولی بعضی ها در شهرستان خودمون میخان حاشیه سازی کنند بهتره برین مصاحبه ایشون با روزنامه جوان در زمان دولت قبلی رو ببینین که ایشون جناحی عمل نمیکنند و هرجا لازم باشه حرفشون رو میگویند.

یه سوال سه‌شنبه , 31 مارس 2015 - 22:17

اتفاقاً آقای علیلو همسو و همفکر با مردم است ولی دولت تدبیر هیچ وقت دربرابر گرانی خودرو و مسائل وابسته به آن واکنشیی نشان نداد و وزیر صنعت همش یا لبخند میزنه و یا می خنده. در ضمن مردم همواره از دولتها حرف شنوی داشته اند و حضرتعالی اگر کمی تعصب حزبی و بنفش بازی را کنار بگذاری می فهمی که بیشتر طرف سخن رهبری , دولت بوده است نه مردم.

شبستر دوشنبه , 30 مارس 2015 - 1:29

یک نماینده قدرت اجرایی در شهرستان ندارد و به هیچ وجه نمیتواند در کار دستگاه ها اخلال کند و اگر دولت و دستگاه های اجرایی بخواهند که با نماینده همکاری کنند کارها پیش می رود ولی اگر نخواهند و یا حتی با نماینده درگیر باشند همانطور که شما گفتید کارها خواهد خوابید و نتیجه اش به ضرر مردم منطقه خواهد بود پس می بینید که این دولت هست که باید با نماینده هماهنگ باشد وگرنه نماینده جز شان قانون گذاری نمیتواند در هیچ کار دیگر دولت سنگ اندازی کند

مسعود دوشنبه , 30 مارس 2015 - 15:08

در پاسخ شبستر که میگویند نماینده فقط در حیطه قانونگذاری است و دخالتی در بخشهای اجرایی ندارد اگر هم درباره دیگران صدق کند درباره آقای علیلو که در انتخاب همه مسولان مربوط و نامربوط دخالت مستقیم میکنند صدق نمیکند. امیوارم رسالت رسانه ای را به رسالت دفاع جناحی و کورکورانه از ایشان نکنید ایشان بچسبند به ستاد آقای جلیلی و جبهه پایداری و خودرو بیچاره قشر کشاورز و ضعیف جامعه که به اندازه خودرو هم ارزش ندارند ضمنا ایشان فعلا به هیچکدام از وعده های انتخاباتیشان که مختصرا عبارتند از افزودن مدیران جوان وبومی توجه به کشاورزان توجه به ورزش شهرستان توجه بصنایع زودبازده صنعتی و حمایت از اهالی صنعت و بالاتر ازهمه کشیدن آب به بندر شرفخانه که آن راهم آقای دکتر منادی گفتند طرح خودمن است و لاغیر . اگر دقت کنید در این وعده ها نه تنها پیشرفت نداشتیم بلکه شهرستان شده است تفریحگاه مدیران غیر بومی. دخالتهای ایشان در آموزش و پرورش دانشگاها بنیاد شهید شهرداریها و جالبتر ازهمه در رد صلاحیت شوراهای شهرها و دهات شهرستان فعلا از حافظه مردم شهرستان پاک نشده.

شبستر دوشنبه , 30 مارس 2015 - 15:59

اقای حافظه مردم شهرستان مرسی که مارو مردم شهرستان حساب نمیکنید و خودتون فقط مردم شهرستان هستید در ثانی اگر واقعا نماینده توان دخالت در بخش اجرایی داشته و میتواند مسئولان اجرایی و دولتی را تعین تکلیف کند دمش گرم و باید به حال اون قوه اجراییه گریه کرد نه که از نماینده بازخواست کرد

امیری دوشنبه , 30 مارس 2015 - 18:29

اینکه علیلو از جلیلی حمایت کرده یا روحانی یا هر کاندید دیگری به هیچکس ربطی ندارد و خودش مسئول هست و نمیشه به این دلیل مواخذه اش کرد مگر جلیلی و 4 میلیون هوادارش جزو مردم این کشور نیستند؟؟؟ در مورد پروژه ها و قولهای علیلو هم بهتر است بروید جاده شنداباد به شرفخانه و جاده های احداثی منطقه رودقات مانند جاده کلانکش رو که باعث میشه راه 40 کیلومتری به 3 کیلومتر کاهش پیدا کنه ببینید یا تهیه دستگاه های دیالیز برای بیمارستان خامنه یا اغاز پروژه دوبانده کردن شبستر سلماس که تحت اقدام ویژه علیلو آغاز شد وگرنه حالا حالا اغاز نمیشد در مورد آب دریاچه هم اگر رییس جمهور با اون عظمت و بودجه دولتیش تونست 2 سانتیمتر اب دریاچه رو بالا بیاره علیلو قول میده 20 سانت بالا بیاره در مورد مدیران شهرستانی هم که دوستان قبلا عرض کردن نماینده واقعا اختیاری در عزل و نصب مدیران ندارد حالا نماینده ای چنان اقتداری دارد که در تعین مدیران نقش داشته باشد باید بهش ایول گفت در مورد ورزش شهرستان نماینده چیکار میتونه بکنه بگید تا فردا شروع کنه !!!

بهلول دوشنبه , 30 مارس 2015 - 19:40

حکایت درخواست سعادتی از نماینده به اصطلاااااااح قدرقدرت اما بدون عینیت یافتن گفته هایش در شهرستان حکایت خانه از پای بست ویران است و خواجه در بند نقش ایوان است و اما در خصوص شبستر باید گفت مبادا در دفاعهایتان مردم بیننده این وب گمان کنند که شما هم شدین ….. و سنگ نماینده را به هروجهی به سینه میزنید. نماینده ای که در طول نمایندگیش وقت کنه فوق لیسانس در پردیس جلفا بخونه اونم 4شبه عصر و 5شنبه صبح نشان از آن دارد که اواخر هفته راهم با اولویت درسی تشریف می آورند و در کنار اون به امورات شهرستان و البته ستاد یک جناحیشان هم سری میزنند و این یعنی اینکه ایشان به پشتوانه رای مردم فرصت خواندن دروس را در جلفا پیدا کرده اند واااااای بحال مردم.

شبسترنیوز دوشنبه , 30 مارس 2015 - 19:51

قابل توجه دوستان نظرات شبسترنیوز فقط با نام شبسترنیوز و در پاسخ درج می شود و خودما نظر نمیگذاریم

ایمانی دوشنبه , 30 مارس 2015 - 19:55

من به عنوان یه بی طرف نه در دفاع از علیلو و نه در رد او میخوام یه سوال از تمام منتقدین ایشان بکنم
آیا نماینده قبلی کارهای بیشتری از علیلو کرده بودن ؟ (در صورت جواب مثبت لطفا لیست کنید)
آیا مطمئن هستید اگر در انتخابات آینده به جای علیلو , جعفر یا حسن یا محمد یا علی و قلی و ولی و … رای بیاورند بیشتر از او کار خواهند کرد و سه سال بعد در شرایط مشابهی مجددا از او انتقاد نخواهید کرد؟؟؟
فکر نمیکنید مردم وظایف یک نماینده رو دقیق نمی دونند و اینکه بخواهیم برف پشت بام ما را پارو کند یا وسط کوچه مان جوی آب بکشد یا اگر برق رفت به خانه مان روشنایی بیاورد یا … انتظارات درستی از هر نماینده ای نیست که منجر میشه 3-4 سال بعد بگوییم نماینده فوق به هیچ یک از وعده هایش عمل نکرد بابا کشیدن جاده و رساندن اب به دریا و ساختن فرودگاه و ورزشگاه و عزل و نصب مدیران و … هیچکدام در اختیار نماینده نیست فوق فوقش یه نماینده میتونه با مسئولین اجرایی درباره این مسائل رایزنی بکنه

محمدی زیناب دوشنبه , 30 مارس 2015 - 21:47

درپاسخ آقا یاخانم ایمانی باید گفت چه کسی این موارد را که شما میفرمایید از آقای علیلو خواسته اند؟ درثانی اگر ایشان نمیگفتند فلان کارها را خواهم کرد الان کسی از ایشان آنهارا مطالبهخ نمیکرد.مگر یادتان رفته است که در هرسخنرانی بناب را مثال میزدند که روزگاری درمقایسه باشبستر عددی نبود الان خیلی امکانات صنعتی و … دارد؟ حال چهشده است بعد از سه سال مردم حق ندارند از ایشان بپرسند چه کردید در تحقق گفته هایتان ویا اینکه ندانسته آن امور را بعنوان برنامه میدادید که اگر چنین باشد باید بحال خود و ایشان بگرییم. از طرفی چه کسی از نماینده قبلی در اینجا دفاع یا حرفی زد که شما لیست اعمالش را میخواهید ؟ اتفاقا حسن ایشان این بود که هم صادق بو.دند و هم در حوزه ای که سرشان میشد ورود میکردند و طرح پیش خوان دولت را باتوجه به حیطه اطلاعاتشان پیشنهاد دادند و الان اجرا میشود ولی آقای علیلو دهها هندوانه دریک دست برداشته اند و هیچکدام که عملی نمیشود هیچ تازه ماشا… در هر زمینه هم تئوریسین هستند وکلا گویا حوزه ای نیست که سرشان نشود همه کاره و هیچکاره. ایشان بدون برنامه ای مدون و بدون لیستی از خواسته ها وفرصتها و ضعفهای شهرستان صرفا چسبیده اند به نظرات چندین سال پیش وکهنه خودشان و برق خودرو عینکی شده است در برابر سیاهی مشکلات اساسی شهرستانمان. یک جمله هم در پاسخ دوست دیگرمان که کشیدن راهها و… را به جناب علیلو نسبت داده اند باید بگم و آن اینکه چطور وقتی میگیم در باره جابجایی مدیران دخالت میکنند میگویید ایشان در امور اجرایی وارد نمیشن چون در حوزه کاریشان نیست ولی وقتی به آماردهی کارهاشان میرسد بیمارستان و راه و… میشن عملکرد ایشان؟؟؟؟

فرهاد سه‌شنبه , 31 مارس 2015 - 0:12

الحق که گل گفتی آقای محمدی. این آقایی که میگن استان و ایران چنین نماینده ای ندیدن نکنه سوار بر ماشینای شاسی بلند و آنچنانی هستن که بی اطلاع از وضعیت کشاورزی و در حقیقت مرگ کشاورزی شهرستانمان هستند و نماینده محترم فعلا در این گیر و دار مشغول جدال تبلیغاتی و صرفا نمایشی وبی نتیجه کاهش قیمت خودرو هستند علتش هم معلومه منزل ایشان تهران است وچندصباحی بعد اگر مجددا بمجلس هم رهسپار نشوند به منزلشان در تهران مشرف میشوند وما میمانیم و مردم و بدختی های شهرستانمان و نماینده ای که خودش پروازی باشه و صرفا بخاطر رای به شهرستان بیاد مدیرانش هم غیر بومی وپروازی میشن و به همین خاطر اولین نماینده ای هستن که دفتر اجاره نکردن از پول خودشون و براحتی دارن از دفتر انجمن ادبی و بیت المال بهره میبرند و این نشانه های پروازی بودن ایشان است و اگر ساکن اینجا بودن بیشتر از اینها به منتقدان صادق بها میدادن و …

جعفر سه‌شنبه , 31 مارس 2015 - 0:57

والا تا جاییکه من یادمه و تو مصاحبه ها یا زمان تبلیغات یا همین الانش از علیلو دیدم ایشان هیچ قولی نداده و همیشه گفته سعی میکنم کارهای بهتری بکنم و مشکلات رو پیگیری کنم ولی به شخصه در مورد موضوع خاصی از ایشان قولی ندیدم مثلا بگه فلان کار رو میکنم یا شبستر رو از بناب پیشرفته تر میکنم یا فلان کارخانه رو میزنم یا فلان ورزشگاه رو میسازم و امثالهم اگر دوستان از روز اول تبلیغات و انتخاب ایشان نقل قولی مصاحبه ای چیزی دارن که موضوعی رو قول بده با منبع بگن تا ما بریم و ادعا کنیم که این قول رو دادی ولی عملی نکردی وگرنه یه سری حرف کلی که قول و وعده وعید نمیشه

جبار سه‌شنبه , 31 مارس 2015 - 1:01

اقا فرهاد نماینده های قبلی در کوزه کنان و شنداباد و وایقان منزل داشتن و ساکن تهران نبودن و ما خبر نداشتیم و حتما نماینده های الاغ سوار بودن و پروازی نبودن یاللعجب در انتقاد از علیلو چه چیزهایی ادم می شنوه که شاخ در میاره

جوان سه‌شنبه , 31 مارس 2015 - 1:26

خیلی ها حتی نمی دونن نماینده وظیفه اش چیه و فکر می کنند نماینده باید مانند شهردار یا فرماندار یا مامور راهنمایی رانندگی در چهارراه شبستر وایسته و مشکلات تک تک مردم رو بررسی و رسیدگی کنه اقاجان نماینده اولین وظیفه اش قانونگذاری در مجلس شورای اسلامی است که از یکشنبه تا چهارشنبه جلسات دارد یعنی نماینده فقط روزهای اخر هفته که میشه پنجشنبه جمعه و شاید شنبه می تونه بیاد به حوزه انتخابیه اش سرکشی کنه که اکثر نماینده ها نیز به علت دوری راه و هزینه و خطرات سفر و … 5-6 ماه یه بار به حوزه انتخابیه شون سر نمیزنند و دایما در تهران هستند و به اولین وظیفه قانونی شون که حضور در مجلس هست می پردازن حالا میبینیم که نقطه قوت اصلی اقای علیلو که حضور هر هفته و دایمی در شهرستان و سرکشی به شهر و روستاها و رسیدگی به مشکلات مردم هست نقطه ضعفش شده و یکی میگه به خاطر درس خوندن تو جلفا هر هفته میاد یکی میگه نماینده پروازیه و باید بیاد تو شبستر یا حتی زیناب ساکن بشه یکی می گه …. آقاجون قبل انتقاد برید یه دور قانون اساسی و وظایف هر فردی رو بخونید بعد بیاید انتقاد کنید زشته به خدا

جبار سه‌شنبه , 31 مارس 2015 - 1:29

افرادی که به نظر من منفی دادن یا میخوان منفی بدن خب قایم شدن پشت کامپیوتر و منفی دادن چیزی از حقیقت رو کم نمیکنه خب اگه حرفم دروغه بگید ببینیم کدوم یک از اقایان امین لو و موسوی و غیاثی و مطهری ساکن شهرهای وایقان و کوزه کنان و شندآباد بودن و یا بعد از نمایندگی برگشتن به شهرشون و مشکلات کشاورزان رو پیگیری کردن؟ خب همشون رفتن تهران نشین شدن و فقط تو محرمی عیدی مراسمی چیزی میان یه سکه هم جایزه میگیرن یه دستی هم واس منو شما تکون میدن بازم میرن حالا که به علیلو رسید اخ شد؟؟؟

فرهاد سه‌شنبه , 31 مارس 2015 - 1:30

بنظر میرسد که اهالی دفتر کم کم دارن پیدا میشن اونم با چه حرارتی. جالب اینکه مطالب خاص را میگیرند و مثلا دفتر نماینده را نمیبینند ونظر نمیدن و مگر همین آقا در حسنیه شبستر در جمع ورزشکاران نگفتن برا شهرستان تیم لیگ برتری امتیاز میارم و مگر در سخنانشان نگفتن من خانه ملت را درشهرستان می سازم میخوام ببینم ایشان که یه دفتر از پولشان اجاره نمیکنن از کدوم بیت المالی میخوان خانه ملت بسازن . گذر زمان دروغ گویان را مشخص میکند فقط کمی صبر لازمه تا انتخابات آتی. حال اگر مردم به ایشان رای ندهند حتما خواهید گفت خودشان هم چندان تمایلی نداشتن!

جبار سه‌شنبه , 31 مارس 2015 - 11:44

این میزها به هیچکس وفادار نبوده و نخواهد بود که اگر بود به امین لو و از او به نماینده های بعدی نمیرسید تا امروز دست علیلو باشد و یقینا این دوره یا دوره بعد یا دوره های بعد از علیلو هم به فردی دیگر خواهد رسید و چنین نیست که فردی دایما در پست نمایندگی یا ریاست جمهوری یا … باقی بماند مهم این است که فرد پیش خود و خدای خود روسفید باشد

قاسم سه‌شنبه , 31 مارس 2015 - 13:15

اقا فرهاد برای منم بسیار جای تعجب شد که بدانم کدام یک از نمایندگان قبلی شهرستان بومی و ساکن شهرشون از جمله وایقان یا کوزه کنان بودن اگر شما که خیلی در رو کردن دست دروغگویان مصر هستید بفرمایید تا بدانیم ممنون میشم شاید یه شامی بعد از شامی بخوایم به منزل نمایندگان قبلی بریم ادرس داشته باشیم خیلی خوبه

اسد سه‌شنبه , 31 مارس 2015 - 15:02

عجبا قدیم الایام انتقاد اصلی مردم شهرستان شبستر این بود که تو 30 سال تصویر هیچکدام از نماینده هایشان را از تلوزیون ندیدند و هیچ نماینده ای دو دقیقه مصاحبه تلوزیونی نداشتند ولی امروز نماینده ای داریم که دایما در شبکه های سراسری در حال مصاحبه و میزگرد و گفتگو است که دوباره همان مردم از این حضور در تلوزیون و مصاحبه های سراسری ایشان نیز انتقاد می کنند

سعید سه‌شنبه , 31 مارس 2015 - 15:44

در عجبم از طرفداران تندروی چون علیلو که جز جناحش به هیچ چیزی اهمیت نمیده و من هم با نظر دوست قبلیمون موافقم کسی که برا خودش یه دفتر نمیتونه از پول خودش اجاره کنه و از فضای مربوط به عموم و بیت المال برا اهداف نمایندگیش سود میبره و استفاده میکنه بدرد نمیخورد و دیگر نیازی به افه های شریعت مدارانه نداره چون بیت المال کم یا زیادش فرقی در سودجویی نداره و چنین میشود که ایشان نامه افشای اسامی نمایندگانی را که از رحیمی پول گرفتن را امضا نمیکند چون ………….

محمودی سه‌شنبه , 31 مارس 2015 - 16:00

فارغ از همه نظرات و ضمن تایید اینکه نماینده هرکس هم باشد نباید از بیت المال و فضای عمومی برای کارهای شخصیش استفاده کنه باید در خصوص نظر آقا جابر عزیز بگم که شما از کجا تشخیص دادین مثلا دکتر امین لو پیش خود و خدایش روسفید نیست و مثلا جناب علیلو هست؟ مگر شما غیب نمایید و از اسرار پشت پرده هم خبر دارید ونعوذبالله در کارهای خدایی هم دست دارید. راستش را بخواهید در ترکی ضرب المثلی هست که میگوید آغلاماقین با شارمیان اولوسونی تون به تون اله لر و بنظرم عیب علیلو در مدافعانش است که چشم بسته و تندروانه مثل خود ایشان در پی رد نظرات احیانا مخالف با نظرات ایشان هستند و این کار اتفاقا برعکس نتیجه میدهد در ثانی فعلا ……را از اذهان پاک نکرده خوب نیست بیش از این اصرار بر پاکی مطلق علیلو نمایند و درستش این است حالابه هرشکلی که نماینده شدن حداقل اذهان را از وجود شبهات که کم هم نیست پاک کنند و این شکلی جبهه گیری نکنند که تنها دوساعت در همین میدان نماز هم بصورت غیرمحسوس در جمع صمیمی مردم بنشینید خواهید دید که مردم از شعارها و بنرهای تبلیغاتی و خودرو بازی ناراضی اند و میگن در دوره علیلو برای شهرستان کار ماندگاری که محسوس باشه دیده نمیشود اگرچه راهها و … را ایشان و دوستانشان در مواقعی که کم می آورند به ایشان نسبت میدهند و اداره راه و استانداری و فرمانداری را کنار میزنند!! امید وارم بجای دفاع کورکورانه به تقویت نقاط ضعف ایشان که کم هم نیست بپردازند تا بنفع هم ایشان و هم شهرستان باشد وگرنه اینبار با مداحی و سخنرانی خبری از نصف آن رای هم نخواهد بود چون مردم کارعملی ومحسوس میخواهند نه تئوریهایی مثل انتقال آب از گرجستان و بارور کردن ابرها و آوردن صنعت مس و …موفق باشید.

بهرام سه‌شنبه , 31 مارس 2015 - 16:12

به عنوان یه مطلع میگم علیلو میتوانست و میتواند مانند قبلی ها یه مغازه در طبقه دوم پاساژ شیخ محمود به قیمت ماهی 50 هزار تومن اجاره کند ولی بارها گفته شان نماینده و مردمی که برای مطرح کردن مشکلاتشان به دفتر نماینده می آیند این نیست که به مغازه ای بیایند که یک طرفش خیاط و یک طرفش بقال و یک طرفش … باشد به همین دلیل اتاقی از شهرداری در مقبره شیخ محمود گرفته اند تا مردم به راحتی و بدون معذب شدن به دفتر نماینده رفته و مسائل خود را مطرح نمایند ضمنا مگر دفتر نماینده رو علیلو خورده یا تو جیبش گذاشته یا برای مصارف شخصی گرفته خب نماینده مال مردم و شهرستان هست و در جهت رسیدگی به امورات شهرستان دفتری نیز از نهاد دولتی برایش گرفته است حال نگران بیت المال هستند یا … خود دانند افرادی هم که دایما به علیلو پایداری میگویند و منتسب به دولت قبلی می کنند و بحث خانه ملت را پیش کشیده اند بدانند که علیلو به عنوان اولین نماینده کل کشور طرح ساخت خانه ملت را داده و پیگیر امورش هم هست ولی دولت قبلی به تبع آن نماینده اش در شهرستان که فرماندار سابق باشد مخالف ان کار بوده و جلوی پیشرفت امور را گرفته ولی اخیرا گشایشی در امور رخ داده و این طرح در حال سپری کردن مراحل خود است تا به امید خدا اولین خانه ملت (دفتر نماینده شهرستان) در شهر شبستر راه اندازی شود که یقینا برای شهرستان خواهد بود و اگر فردا روزی علیلو هم نماینده نبود و غلام و حسن و جعفر هم نماینده بودند میتوانند از آن استفاده نمایند . امید است دفتر آقای علیلو که برخی دوستان نیز بهش اشاره کردند به این مسائل به طور کامل جواب دهد تا ابهامات همه رفع گردد

م. بدر سه‌شنبه , 31 مارس 2015 - 16:13

در پاسخ به نکته عجیب آقای اسد همین بسکه به قول قدما دوصد گفته چون نیم کردار نیست و امین لو بدون ظاهرشدن در تلویزیون بیمارستانی آورد که همه ازش استفاده میکنن و مطهری ظاهر نشد و پیشخوان دولت را به کل ایران به عنوان طرح هدیه داد و غیاثی شبکه های بهداشت شهرستان را در روستاها رونق داد بدون جاروجنجال و اگر قرار است نشان نماینده خوب حرف زدنش در تلویزیون باشد بعد از این بجای نماینده یک خطیب بفرستیم تا صرفا در تلویزیون بیان و مدام صحبت کنن و آخرش که چی؟؟چه لزومی دارد برای دفاع از علیلو به تخریب گذشتگان دست یازید درست مثل …. که آخرش شد آنچهنباید میشد و گندهاوفسادهای بی نظیر اقتصادی حاصلش شد. آقای اسد مردم نان را بقیمت گران میخورند لطفا آنها را پخمه فرض نکنید و با ظاهر شدن در تلویزیون دردهای شهرستانحل نمیشود چون همه اش درباره خودرو است که نتیجه ای ندارد و شاید نهایتا برا بعضیا شاسی بلند و 207 بماسد ولی برا مردم شهرستان نون و آب نمیشود.

سعید سه‌شنبه , 31 مارس 2015 - 16:27

بنظر میرسد آقا بهرام خودشان دفتر علیلو هستند و خودشونو در قاب بهرام جلوه میدن!از طرفی ایشان اگر خیلی بفکر مردم بودن بجای اجاره مغازه یک سوییت اجاره میکردند ولی از پول خودشان واگر چنین باشد که بنام مردم از امکانات دولتی و بیت المال بهره ببرند توصیه میکنم راهکارش را بجوانان بی خانه هم یاد بدهید تا حداقل یک صدم این نوع بهره برداری از امکانات نهادهای دولتی را بکنند و البته دوستی در بالا خوب گفته اند چنین که معلومه شما در لباس شریعت و مردم و غیره راحت از امکانات بنفع دوستان نماینده وصدالبته خودشان جواز صادر میکنید خوب است دفترشان بصورت بنر یا مکتوب درخصوص محل دفتر که مال انجمن ادبی بود و الان درغصب بی پول نماینده است شفافسازی کنند راستی اگر بنا بر راحتی دیدار مردم با ایشان بود چطور در یکی از مساجد این کار را نکردن که هم مردم راحت باشند وهم فضای دیدار معنوی تر و بی هزینه تر و بجای خرج از بیت المال از مسجد خدا اسفاده میکردن.

جبار سه‌شنبه , 31 مارس 2015 - 16:37

عزیزم مگر من گفتم کسی روسفید است یا کسی روسفید نیست اتفاقا من عقیده دارم اکثر نمایندگان شهرستان پیش خدای خود و مردم روسفید هستند مخصوصا دکتر امین لو از همه رو سفید تر است من در جواب دوستی که گفتند علیلو دیگه انتخاب نمیشه گفتم که این مسائل دنیوی زیاد مهم نیستند حالا یکی یه دوره نماینده میشه یا دو دوره یا … و یه دوره شکست میخوره اینا همگی مسائل این دنیا هستند و این عملکرد ان افراد در بین خود خدایشان هست که با ارزش هست

اسد سه‌شنبه , 31 مارس 2015 - 16:41

بیمارستان خخخخ یکی گفت دو ساعت در چهارراه نماز بنشینیم و به مشکلات مردم گوش دهیم حال بیمارستانی که 20 سال بعد از نمایندگی یک نفر افتتاح شده خودشم فیلمی بس کمدی است به جای بیمارستان شد سند شما برای دکتر امین لو ؟؟؟ رونق دادن شبکه بهداشت در روستاها یعنی چه لطفا اینو برای مردمی که نون رو به قیمت گران میخورن توضیح دهید ما که حالیمون نشد اگر این عملکرد است علیلو ادارات اب و برق و گاز و نفت و تلفن و موبایل و شهرداری و … رو رونق داد باور نداری از 125 بپرس

پرویز سه‌شنبه , 31 مارس 2015 - 16:47

من به عنوان کسی که اصلا از سیاست سر در نمیارم و هیچوقت قاطی این بازیهای انتخاباتی نشدم از شبستر نیوز تشکر میکنم که نظرات دو طرف ماجرا را کاملا بی طرفانه و بدون جانبداری منتشر کرده اند تا ما هم که هیچکدوم این مسائل رو نمیدانیم و سر در نمیاریم آگاه بشیم خسته نباشید خبرنگاران واقعی شبستر

بهرام سه‌شنبه , 31 مارس 2015 - 17:29

من دفتر اقای علیلو نیستم بلکه این حرفها رو در اکثر جلساتی که ایشان داشتند مطرح شده و شنیدم خود ما هم بارها این نکته رو مطرح کرده و پرسیدیم که جوابی رو که بنده اینجا نوشتم رو اقای علیلو دادن ولی خودتان خوب جواب خودتان را داده اید مگر انجمن ادبی اتاق فوق رو خریده بود و پولش رو داده بود؟ رو چه حسابی میگید دفتر فوق مال انجمن ادبی بود؟ اینها همگی امکانات این شهرستان هستند و متعلق به همگی مردم حال یه روز در اختیار شهرداری یه روز در اختیار ارشاد و انجمن ادبی و یه روز در اختیار نماینده مردم و شاید فردا در اختیار فرمانداری یا اداره دیگری قرار گیرد و ضمنا لازم نیست کسی دایه داغتر از مادر باشد و اگر انجمن ادبی خودشان ادعایی داشته باشند مطرح می کنند

دوست اکبر سه‌شنبه , 31 مارس 2015 - 19:22

بنده نقل قولی از فرماندار قبلی آقای عقلمند شنیدم که آقای نماینده ماهی مبلغ دو میلیون تومان بابت هزینه کردن برای تامین دفتر نمایندگی دریافت می کنند حالا که ایشان از اموال عمومی استفاده می کنند و اجاره ای نمی پردازند این دو میلیون در ماه که در چهار سال می شود نود و شش میلیون در کجا هزینه می کنند؟ این جملات عینا گفته های آقای عقلمند است و نظرشان این بود که این پول توسط خود نماینده برای جوانان منطقه هزینه شود. حالا این طرفداران علیلو بفرمایند که این 96میلیون کجاست بقیه پیشکش. آقای عقلمند هم حی و حاضر است درین منطقه نیست ولی در دسترس است.

mehdi سه‌شنبه , 31 مارس 2015 - 22:44

آقا بهرام چطور شما در تمام جلسات آقای علیلو شرکت داشتین که تا بحال قولهای بلاتکلیف ایشان را در مسجد سیس و هریس و حسینیه شبستر با اون مثال سیم خاردار و میگ21 و پیشرفت بناب و دریاچه و ورزش نشنیدین!!!!؟؟؟ نمایندگان قبلی هرچه هم بودند لا اقل از جیب خودشان مایه میذاشتن نه از اموال شهرداری و شورا و… بجای پاسخ دادن های احساسی بگردین یه دفتر خصوصی برا ایشان دست و پا کنین نگران خالی ماندن دفتر انجمن ادبی یا اتاقهای شهرداری نباشید اون هم شهرداری یی که سه ماه سنگ انداختین تا از مهره های تندرو خودتون یکی را بیارین و خداراشکر نشد. با این کارا شهرستان پیشرفت نمیکنه

بهرام چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 0:42

اقای مهدی اگر جمله ای که بنده گفته باشم در تمام جلسات اقای علیلو داشت بودم رو نشون بدی هر چی بخوای بهت میدم من فوقش در طی این سه سال 5-6 بار در جلساتی اقای علیلو رو دیدم که تو دو سه تاش هم این مطلب عنوان شده که من جوابی که از ایشان شنیدم رو نقل کردم حالا هر کسی برداشت خودشو میتونه بکنه . و اقای مطلع اشتباه کردی من اکبر….. نیستم که اگر بودم جراتش رو داشتم به نام اکبر… نظر بذارم و همانطور که گفتم فقط چند جلسه اقای علیلو و اکبر رو از نزدیک دیدم تو یکی از نظراتم هم گفتم که اگر اقای علیلو و دفترش صلاح بدونند به نام خودشون جواب این نظرات و انتقادات رو میدن و لازم نیست افرادی چون من بیایم ازشون دفاع کنیم من یا سایر دوستانی که در حمایت از ایشان نظر دادن فقط دانسته های خود را مینویسیم

بهرام چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 0:45

من هیچکس اقای علیلو نیستم و شما هم سوال فوق رو باید از نمایندگان قبلی بپرسید شاید واقعا بی اطلاع بودن شاید دوست داشتن به یه مغازه قناعت کنند شاید …

مطلع2 سه‌شنبه , 31 مارس 2015 - 22:54

با سلام و ضمن تشکر از شبستر نیوز و دست اندرکارانش به اطلاع عزیزان میرسانم آقای بهرام همان اکبر …. هستن که دست راست نمایندست صرفا جهت اطلاع ایشان که اگر درست حدس زده باشم میگویم که اینجانب خود از طرفداران علیلو بودم چندبار توفیق شد حرفها و قولهاشو از نزدیک و از زبان مبارکشان شنیدم و تاسف خوردم وقتی دیدم همه کشک و صرفا دروغهای انتخباتی بوده اند لذا ضمن تایید سخن آقای دوست اکبر به این نوع سوواستفاده ها اونهم از جانب شخصی چون علیلو که انتظار میرفت بین بیت المال و اموال شخصی فرق قایل بشن انتظار دارم بعنوان یک شهروند معادل پول اجاره دو مغازه به همان اندازه که الان در تصرف ایشان است و عین خیالشان هم نیست و رشته کار را دادن دست جوانان جویای نام و احساساتی ، به همان اندازه مبلغ را با سند رسمی بریزن بحساب شورا یا شهرداری تا حداقل در حین دفاع دوستانشان از جایگاه دفتر فعلیشان بتوانند حداقل به آن تمسک جویند بجای توجیه های من درآوردی شرعی.

باقری سه‌شنبه , 31 مارس 2015 - 22:59

یک سوال از آقا بهرام که نماینده آقای علیلو هست دارم وآن اینکه آیا نمایندگان قبلی از وجود جایی چون دفتر آقای علیلو بی اطلاع بودن که نتونستن مثل یشان از این امکان استفاده کنن یا آقای علیو زرنگ تشریف دارن؟

بهرام چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 0:57

اقای من هیچکس اقای علیلو نیستم و شما هم سوال فوق رو باید از نمایندگان قبلی بپرسید شاید واقعا بی اطلاع بودن شاید دوست داشتن به یه مغازه قناعت کنند شاید …

سجاد چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 1:13

پس جناب آقای به اصطلاح بهرام! که بقول خودتون اکبر… نیستیت و همینطوری و اتفاقی با 5یا 6 جلسه دیدار نماینده بقول خودتان! اینهمه اطلاعات از ایشان در امور مختلف کسب کرده اید که اگر چنین باشد باید بشما بجای ایشان رای داد، لطفا اگر احیانا دوباره به صورت تصادفی وبقول امروزیها یهویی در جلسات دفتر ایشان شرکت داشتید به ایشان بگید چه کاریه که شما بخاطر رفاه مردم!!! دفتر مفتی از اموال بیت المال در اختیار بگیرید و بخاطر اهل دنیا آخرتتان را تباه کنید ؟ شما از جیب مبارک که بقول آقای عقلمند کم هم نمیگیرید دفتری در خور شان مردم اما با پول خودتان تهیه کنید البته اگر مشکل شرعی نداشته باشدهااا

احمد چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 14:23

البته دوران بگم بگم ها گذشته و این کارها زشته و باید ترویجش ندیم ولی آقای…. خیلی نگران بیت المال بود و الانم داره تیم انتخاباتی جمع میکنه بیاد توضیح بده ببینیم رو چه حسابی به هیات شنا دستور داده بود از محل درامد استخر شبستر 10 میلیون تومان هزینه خرید دوربین برای شخصی خاص رو پرداخت کنند ؟؟؟

ناشناس چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 16:04

عالی بود احمد آقا ولی طبق اطلاعاتی که من دارم باید از آقای سید سعید کاشانی تقدیر و تشکر نمود که برخورد درست رو با اون خبرنگار داشتن چرا که اکنون نیز آن خبرنگار فقط خود خواهی خود را نشان داده و جوانان و خصوصا خبرنگاران شبسترنیوز را اذیت می کند

بهرام چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 14:37

من در هیچ امور مختلفی از اقای علیلو اطلاعات ندارم فقط در مورد دفترش گفتم که دو سه بار در جلساتی که منم بودم از ایشان پرسیدن و جوابی رو که داد اینجا نقل کردم

یوسفی چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 10:54

ویدیویی از صحبت های انتخاباتی آقای علیلو دارید؟ بذارید ببینیم چند درصد از شعار هاشون رو عملی کردن؟ واقعا عمل کردند یا مثل دکتر احمدی نژاد فقط شعار دادند، ملت آگاه هستند و بیدار، اینکه جبهه پایداری هنوز هم داره از احمدی نژاد حمایت میکنه و سیاست های اشتباه در اشتباهش، نشانگر قدرت و توان تفکر بلند این جبهه هست

بهرام چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 14:41

اتفاقا کار خیلی خوبی است افرادی که دایما از ادعای علیلو و وعده های انتخاباتیش میگن خب بیارن یه فیلمی مدرکی سندی عکسی اعلامیه تبلیغاتی چیزی نشون بدن و بگن علیلو این وعده رو داده و عمل نکرده حداقل مصداقی بگن که علیلو فلان قول خاص رو داده و عمل نکرده وگرنه با این صحبت که علیلو گفت بناب پیشرفت کرده و شبستر هم باید پیشرفت کنه که وعده انتخاباتی نشد

پاسخ به ali چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 10:54

اتفاقاً آقای علیلو همسو و همفکر با مردم است ولی دولت تدبیر هیچ وقت دربرابر گرانی خودرو و مسائل وابسته به آن واکنشیی نشان نداد و وزیر صنعت همش یا لبخند میزنه و یا می خنده. در ضمن مردم همواره از دولتها حرف شنوی داشته اند و حضرتعالی اگر کمی تعصب حزبی و بنفش بازی را کنار بگذاری می فهمی که بیشتر طرف سخن رهبری , دولت بوده است نه مردم. والسلام

غلام چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 14:11

من از این مناظره بین جناح مشخص و جناح شناخته شده (دو طرف ماجرا) حرفهای خیلی جالبی یاد گرفتم اولا اینکه استفاده از یک اتاق 3 در 4 جهت مراجعه مردم و دادن نامه به نماینده و پیگیری اونها استفاده شخصیه خ دوم اینکه اگه کسی به عنوان نماینده یک شهرستان یک اتاق از شهرداری جهت رفع و رجوع کار مردم بگیرد حتما اونو میخوره مخصوصا که اتاق فوق آجری باشه و حتی یه گچ هم نداشته باشه که دیگه خیلی راحت میشه خوردش مخصوصا میشه بهش سس سفید زد و خورد البته معلوم نیست نماینده فوق اونجا رو کامل بخوره تموم کنه یا بعد از اتمام نمایندگیش به نماینده بعدی بده

بهرام دیگر چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 14:19

چند صباح دیگر آخر پاییز است آن وقت جوجه ها را به خواست خداوند می شماریم روی سیاه و سفید آن لحظه معین میشود . آن موقع تدابیر همگرایشیها که بعد نادم شدند کارساز نخواهد شد چرا که اوضاع کمی تا قسمتی تغییر کرده و …

بهرام دیگرتر چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 14:23

چه معنا دا رد کسی حق دفتر اخذ کند ولی از آب حمام برای دوستان مایه بگذارد (و دفتر رایگان تصاحب فرماید)خوب لابد باید دفتر اجاره نماید مگر پولش را نگرفته

بهرام دیگرترتر چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 14:26

این نماینده بزرگوار چرا تا حال با وجود بر خورداری از سهمیه ،دکترا یا فوق لیسانس از دانشگاه دولتی نتوانستند دریافت فرمایند و کار به پردیس جلفا کشید؟

دولت تدبیر و امید چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 15:21

الان دولت تدبیر و امید با اینهمه طرفدار و اهن و تلپش وزیری با مدرک لیسانس گذاشته سر کار تا میلیونها روستایی و کشاورز رو بذاره سر کار اونوقت مشکل شما نوع مدرک فوق لیسانس یا دکترای نماینده شبستر هست؟؟؟

mehdi چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 15:29

درتایید فرمایش دیگرتر عیز باید بگم که تازه پردیس جلفا را هم با واسطه و کلی مصیبت جور کردن و خودشان هم در مجالس دوس دارن ایشان را دکتر صدا بزنن گویا نمیدونن که پله کان را پله پله میرن و دانشگاه ابتدایی نیست که جهشی داشته باشه. اینجانب با چشم خودم بارها ایشان را درمسیر جلفا دیدم که ماشا… خوب نماینده ای هستن و با یک تیر دونشان میزنند هم اسم سرکشی به شهرستان وهم گرفتن جزوات و فوق لیسانس اونم در پردیس جلفا آخه قحطی دانشگاه بود در محل زندگی ایشان و مراکز بزرگ. قسمت شهرستانمان هم این بود که دفتر آماده را بدون دادن پول تصاحب کنن بعد بگن گچ و آجره و خوردنی نیست درصورتی که این کار خودش نشون میده پاش بیفته مثل بقیه اصحاب جبهه پایدری خوردنشون ملسه. باشه این ایام هم میگذرد ببینیم بعدش بکجا میکشد این مقدس مابانه خوردن وتصاحب بیت المال بخاطر جلسات فوق سری نماینده.

ناشناس چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 15:56

آخ چقدر خوشحالم که اینقدر از نام جبهه پایداری, همه جای بدنتان می سوزد. آدم ضعیف فحش می دهد. یادش بخیر روزگاری بود که می خواستند به طرف فحش بدهند می گفتند مگر ” تو دوی خردادی هستی” (این صحبت از اکبرخاان جنگی است). حداقل یک منطق در صحبتهایتان داشته باشید. مهم این نیست که من و یا ایکس طرفدار پایداری باشیم. مهم این است که با وجود کمتر از 20 نفر نمایندگان از جبهه پایداری, چنان قدرتی آنها دارند که وزیران دولت تدبیر جرآت انحراف را ندارند و چون نمی توانند کاری از پیش ببرند مدام در حال تضعیف این جبهه هستند و زهی خیال باطل.

بهلول چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 15:33

مشکل نوع مدرک نیست مشکل تظاهر به داشتن مدرک بالاتر درمیان جمع است واینکه چطور شد وقتی نماینده نبدن بفکر تحصیل نبودن حالا که امکانات افتاد به دستشون بجای فرصت گذاشتن برا رفع مشکلات شهرستان مشرف میشن جلفا بدون کنکور تو پردیس بخونن و در جمعی که آقای غنی زاده به هر دلیل ایشان را دککتر خطاب میکنن خوششون میاد و جرات ندارن برن بالای و قبل از هرچیز بگن بابا من تازه دارم تو پردیسش بدون کنکور ارشد میخونم دکترام کجا بووووووووووود

شبسترلی چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 15:37

قارداش حق مهدی نن دی من اوزوم گوزومونن گوردوم که علیلو تازه پردیسه گمه میشدی حسینیه ده یاس مجلیسینده دفترینین طرفیندن بنر تسلیت زیرنویس دکتر علیلو!!!! گتدیله و آقای فریدونی ومدنی ده بالهای ساغ و سولویدولار. بیرذره پیس الور درس اوخومامیش آدام اوزون اوخویان بولوندوره.

محمد چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 15:40

با سلام و تشکر به نظر من هم علیلو تا حالا خوب اومده و جزو نماینده های خوب مجلس و استان می باشند ولی ای کاش به سمت صوفیان و سیس هم برسن و کارشون حضور در اون طرف شهرستان نیست و به حد کافی اونا در شهرستان مسئول دارن ولی مردم صوفیان و سیس مظلوم تر واقع شده اند.

سیسلی شنبه , 4 آوریل 2015 - 9:22

با سلام خدمت نماینده محترم
من هم از شما عا جزانه تقاضا دارم به شهر سیس هم سری بزنید وبه مشکلات آنجا هم رسیدگی بفرمائید درسته اشکال کار از مسئولین شهرماست به دنبال شما نمی آیند ولی وظیفه شما هم هست که به مشکلات عمرانی،اقتصادی وفرهنگی این شهر هم رسیدگی نمایید

فرهنگی شنبه , 4 آوریل 2015 - 9:33

من از آقای علیلو میخواهم همیشه به فکر پروژه های عمرانی نباشند تا شائبه جمع آوری رای داشته باشد بلکه کمی هم به خاطر شهدای ما که در راه دین وفرهنگ شهید شدند ونیز به خاطر فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد جوانان وتهاجم فرهنگی کمی هم در راه مسائل فرهنگی تلاش بکنند

فرهاد چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 15:43

توصیه ام اینه که آقای علیلو با شبستر نیوز مصاحبه کنه و شبهات مردم را پاسخ بده البته منتظر مناظره های داغ انتخباتی با ایشان هستیم این بار دیگه با مرثیه خوانی و سخنرانی کوتاه بیا نیستیم و مستقیما در مجالس مطالبات بحق شهرستان را از ایشان خواهیم داشت تا بیش از این نچسبن بخودرو و البته زرق و برق حواشی آن و بدانند مردم فرهنگی دیگه سرشان کلاه بومی گرایی و کشاورزی و آب از گرجستان کشیدن و آوردن معادن فوق سنگین و شهرک و … سرشان نمیره وکار محسوس و عملی میخوان و گوششان از سخنرانی پره

شبسترنیوز چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 15:52

با سلام و تشکر، شبسترنیوز از خیلی وقته این پیشنهاد رو داده و آماده مصاحبه می باشد اگه افتخار بدن ما وظیفه خودمون میدونیم به عنوان رابط مردم و مسئولین مطالبات مردم عزیز رو به مسئولین رسانده و پاسخشون رو بشنویم.

رویا. ه چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 16:09

سلام وتشکر از شبستر نیوز که مشکلات وحرفهای مردم ومطالبات بحقشون را از مسولان ونماینده میذارن. ما جمعی از بانوان و معلمان شبستر هستیم که این آقای علیلو قبل از انتخابات درجمع ما گفت در حق بانوان شهرستان تا کنون ظلم شده و الا ماشا… ما را بردن آسمان هفتم ولی بعدش که به هر طریق بماند شدن نماینده دیدیم ایشان اصلا گوش شنوا ندارن وچسبیدن به چند نفر خاصوبفراموشی سپردن قولهای حماییت از قبیل ورود بانوان در عرصه های مشورتی ومدیریتی و ایجاد محلی برای کارآفرینان خانم و…
خواستم به آقابهرامه یا اکبره یا مدنییه یا هرکسی که این مشکلات را میخونه ودر جلسات احیانا یهویی وناخواستش نماینده بی نظیرشان را میبیند بگوید روزگار سریع میگذر خوشا بحال مسولی که بیش از حرف و قول دان و رفتن رو بنرهای 12 متری سفارشی اونم در این اوضاع مملکت ، کمی هم بیاد گذشته و اصلش باشد و خود را گم نکند وشیفته پستهاو خودروها نشود چون مردم موش آزمایشگاهی ایشان نیستد که نردبان بذاره بره و گوش نده بسخن مردم. ایشان اگر واقعا نماینده راستگویی باشد دهن مدافعان احساسیشو میبنده و میگه حق با مردمه ومردم ولی نعمت منند نه اینکه دوسه نفر را بقول اون دیگرتر از آب حمام و بیت المال دورش جمع کنه ومنتفع کنه و بگه همینه که هست و کار ما درسته وشما فاز منفی میدین.امام خمینی کهمحبوب مردم شد از تواضعش شد چون کوخ نشینان را دریافت نه شاسی بلند سوارهای مرفه را.

حسین چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 16:18

اتفاقاخیلی خوبه ولی حیف که ایشان وامثالهم تا منتخب نشدن مردم راتحویل میگیرن ومیذارن روتخم چشاشون ولی تا به صندل سبز و نرم تکیه میزنن میکش تو لاین سبقت از مردم ومیشن تافته جدابافته وچندنفرهم که معلوم نیست چه نفعی دارن یا داشتن نمیذارن صدای مردم بگوششان برسد برعکس کشورهای توسعه یافته که همه جوره به مسولانشان احاطه دارند و دسترسی. یک جمله هم بگم که از حق نباید گذشت که انصاف این است که آقای علیلو دفتراز پول خودشون داشته باشن چون نامشان هم علی است وحضرت علی برای انجام کارشخصیش شمع بیت المال را خاموش وشمع خود را روشن میکرد والان دفتر همان شمع بیت المال است ونباید از انتقاد اهل شهر دلگیر بشن چون حق دارند مطالبه کنن و بازخواست کنن و هشدار بدن وتوصیه به آقا بهرام اینکه بگذارید خود علیلو پاسخ دهند وشما کاسه داغتر از آش نشوید چون بعدا میگن اون حرفارو من نگفتم که.پس هرحرفی هم از زبونشون شنیدین براخودتون نگه دارین ونهایت کمک شما این باشد که به ایشون بگید چنین میگویند وایشان خودشان وظیفشونه ودندشونم نرم باید بمردمی که بهش اعتماد کردن جواب بدن ورفع شبهه کنن والبته درخصوص دفتر شرعیش و عرفیش اینه که بیش از این سوئ استفاده ار اعتماد مردم نکننو خودشون هزینه کنن.

بهرام چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 17:47

من حرفی رو که شنیدم رو گفتم حالا اقای علیلو می تونه بیاد حرف دیگری بزنه یا دفترش اطلاعیه بده یا شماها هر برداشتی از حرف من بکنید یا … من نه از کسی دفاع کردم نه کسی رو رد میکنم فقط به عنوان کسی که موضوع خاص دفتر رو یکبار از دهان اقای علیلو شنیدم اینجا نقل قول کردم حالا متهم به اکبر شدن شدم یا هر حرف دیگری به خود بینندگان ربط دارد وگرنه مثلا من در مورد تحصیلات اقای علیلو یا وعده هایش یا … اطلاعات چندانی ندارم هیچگاه هم نظر نمیدم

مطلع 2 چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 18:18

درپاسخ ناشناس باید بگم خداراشکر فاسدانی مثل معاون …. و دوستان نماینده ای که از آقای …. پول برا انتخاباتشان گرفتن ، پول و فرصتی برا انحراف دیگران و وزیران دولت تدبیر و امید نذاشتن و دیگر اینکه پس قبول کردین آقای نماینده از جبهه پایداری تشریف دارن آخه از این نام میترسن که دستشون باز بشه و در مجالس سخنرانی میگن کی گفته من پایداری هستم. آدم باید از هر خط و جناحی باشه جرات اعترافشم داشته باشه نه اینکه بخاطر رای بگه من پایداری نیستم و بخاطر منافع جناحیش از امضای …..سر باز بزنه!!!! چرا آقای علیلو در خصوص نام سال نظر میدن ولی درباره افشای اسامی نمایندگان پول گیرنده عمرا کلمه ای نمیگن؟نکنهمشکلی احساس میکنن که شفاف حرف نمیزنن؟خلاصه اینکه شیر شیر است حتی اگر پیر باشد چون هنوز هم از اکرخان میترسینااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

مطلع خخخخ چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 18:50

آخه بنده خدا اینجا (شهرستان شبشتر) کسی در انتخابات به پایداری و تدبیر و کلید نگاه نمی کند بلکه پیشینه طرف مورد حساب است و میزان شناخت مردم از وی. حالا اگر اعتراف کند چقدر از رأی هایش می ریزد. چقدر شما توهم می زنی. اصلاً خیلی هم جالبه آن موقع که نمایندگان اصلاح طلب مجلس برای رحیمی نامه فدایت شوم می نوشتند و تو روزنامه هایشان مثل شرق با وی کاری نداشتند، صدای نمایندگان پایداری گوش فلک را کر کرده بود ولی دولت بی خیال بود. می توانید صحبتهای جناب مجتبی آقا تهرانی را در اینترنت سرچ کنید (البته اگر واقعاً دنبال واقعیت هستید نه حرفهای در بازاری و افراطی). در ضن تا اونجایی که من ایشان را می شناسم ایشان همیشه طرفدار حق بوده و به هیچ جریانی وابسته نیستند و مثل برخی آقایان نیستند که خودشان را به این و آن بچسبانند.

بهلول چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 18:41

میگن دروغگو حافظه اش ضعیفه حالا دیدیم. آقا بهرام برگردین یکم بالاتر ببینین درباره دفتر چه گفتین الان میگین یبار شنیدم ولی بالاها چیز دیگه ای گفته بودین و 5 و 6با یهویی واتفاقی باهاشون بودین واتفاقا مشکل دفتر هم مطرح شده وبدتر اینکه ما خیال میکردیم علیلو قبح کار استفاده از منافع بیت المال را نمیدونن وحالا با نکات ظریفی که شما شانسی از دهنشون شنیدین معلومه که دانسته دانسته دفتر از جیب مبارک نمیگیرن و دکور دفتر مفت به مذاقشان سازگار اومده.

بهرام چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 19:40

خب شما اینطوری حساب کن اینکه من سخنی رو در جلسه ای یا دو سه جلسه از اقای علیلو شنیدم و اینجا نقل کردم رو به حساب دروغگویی ما و بیت المال خوری علیلو بذار هر کسی که اونقد سواد داره میاد اینترنت میتونه همینجا دروغگو رو پیدا کنه اینم مطالب بالا اقای راستگو :

در طی این سه سال 5-6 بار در جلساتی اقای علیلو رو دیدم که تو دو سه تاش هم این مطلب عنوان شده که من جوابی که از ایشان شنیدم رو نقل کردم
فقط در مورد دفترش گفتم که دو سه بار در جلساتی که منم بودم از ایشان پرسیدن و جوابی رو که داد اینجا نقل کردم
فقط به عنوان کسی که موضوع خاص دفتر رو یکبار از دهان اقای علیلو شنیدم اینجا نقل قول کردم

حسینی چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 20:11

اصلا انتخابات تو شهرهای کوچک به گروه و جناح و عملکرد هیچ وابستگی ندارد بلکه به قوم و قبیله و پول و حمایت های نهادهای خاص ربط دارد هر کسی فک و فامیلش بیشتر و میزان پول خرج کرده اش بیشتر و حمایت نهادهای دولتی را پشت سرش داشته باشد نماینده میشود تو کل نماینده های این شهرستان دوزار عملکرد از هیچ نماینده ای ندیدیم و هر کسی دراومده اولا خونه اش رو از روستاش به تهران منتقل کرده دوما تو 4 سال بار خودش رو بسته سوما یه پست و سمت قلمبه واسه بعد نمایندگیش جور کرده مردم بدبخت هم اینجا میزنن تو سروکله هم و حساب یه قرون دوزار بیت المال رو میرن

فرهنگی چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 18:45

باسلام وتبریک عیدنوروز و رسیدن روز طبیعت .امیدوارم درسال جدید توفیق بشه نماینده شهرستان مردمی تر بشن واز حلقه بسته وتنگ دوستانخاصشان که ناخواسته با دفاعیات ضعیفشان ایشان را هم بدنام میکنن کمی بیان بیرون و در سال جدید در دفتر جدید با پول خویش ادامه بدن و تمام کنن و بنظر من کفایته برا شناخت استعدادشان حال خود دانند. موید باشید .

نظام .. چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 22:27

موافق نظر حسینی هستم و لازمه این مورد را هم به آن موارد که گفتن اضافه کنن که علیلو زده رودست همه و ضمن داشتن همه اون موارد ، در فرصت بدست آمده داره فوق لیسانس هم میخونه و البته هزینه ای هم نمیکنه آخه دستش نه اینکه بسته است توان اجاره دفتر را نداره و از اماکن شهرداری داره سود میبره وپول اجاره هارم که از مجلس میگیره میزنه بمخارج تجاری و ……………

عباس چهارشنبه , 1 آوریل 2015 - 22:38

بنظر میرسد که یکی ازبزرگترین رسالتهای شبستر نیوز همین بود که تابوی خبرنگار دربستی و سفارشی شهرستان را در امر رساندن صدای مردم ومنتقدان ازمسولین بویژه نماینده شکست و نشان داد وظایف رسانه ای اش را انصافا خوب بلد است و اهل بده بستانهای معمول آن رسانه فرمایشی شهرستان که دستش برای مردم رو شده نیست و این توصیه راهم بعنوان فردی از جامعه به نماینده دارم که بجای شنیدن حرفها از زبان دفتریان جانبدار، حداقل نیم ساعت وقت بذارن و مطالب طرح شده در این بخش را بخونند تا بیش از این مدیون مردم و بیت امال نباشند و بنظرم بد است که نماینده مردم بحرفها و انتقاداتشان توجه نکنه و منافع شخصیش را به نظر مردو اولویت دهد و این کار ایشان برای بقیه مسولان هم بدآموزی دارد و از طرفی راحت با شبستر نیوز مصاحبه کنن تا نیازی به توضیحات عجق وجق و غیرمنطقی برخی اهالی دفترشان نباشد .ممنون

خامنالی پنج‌شنبه , 2 آوریل 2015 - 0:20

بی صبرانه منتظر حضور این آقای نماینده ی تئوریسین در مسجدخامنه هستیم تاببینیم چه کردن برا ما که دوستاشون دارن پوزشو میدن ایشان آمدند و گفتند و رفتند و البته وعده ها دادند و نه تنها عملی نشد بماند که چه کردند با ما که منتظریم در ایام انتخابات مشتاقانه درخدمتش باشیم مثل خودشوووووووووووووووووووووووووووووووون.

بهشاد پنج‌شنبه , 2 آوریل 2015 - 10:24

از خود آقا بهرام که ظاهرا مدافع تمام قد و بی چون و جرای نماینده محترم شدند می خواستم بپرسم آیا از قیمت اتوبوس صفر کیلو متر هم با خبر هستند؟

بهرام پنج‌شنبه , 2 آوریل 2015 - 20:26

من از ماشین ها قیمت پراید و خانواده پژو رو میدونم بقیه ماشین ها چه سواری چه باری چه مسافربری قیمت هیچکدوم رو نمیدونم

دوست بهرام پنج‌شنبه , 2 آوریل 2015 - 21:15

آقا آقای علیلو خوبه دیگه این اقا واقعا تلاش داره میکنه تازه دوست داره دکتر هم بشه.
دیگه باید چیکار بکنه دریاچه رو که گفنه بود از گرجستان آب میاره الان آورده پشت مرزه دو تا بیل بزنین حله . خودرو مشکلشو حل کرد تو دولت قبل تازه دست خودرو سازها را رو کرد واقعا دیدید که چقدر همه ماشینا ارزون شد حتی رو ماشینای خارجی هم تاثیر گذاشت. شما اگر از جاده شبستر تسوج رد بشید می بینید که یه دونه پل اینجا داده درست کردن چه پلی ماشینا سر مشنق میرن رو پل تسوج میان پایین. اینکه نمیاد با بچه های گل شبسترنیوز مصاحبه کنه نه بخاطر اینکه جوابی نداشته باشه وقتشو نداره اینقدر به فکر خدمت به مردم منطقه و کشوره اصلن یه وضعی!

بهشاد پنج‌شنبه , 2 آوریل 2015 - 23:06

آقا بهرام از خود آقای علیلو بپرسید قیمت اتوبوس صفر را بهتون میگن چون ایشان بدلایلی خوب از قیمتش خبر دارن و شاید مقدور نشده در دیدارهای یهویی و اتفاقیتون بگن قیمت اتوبوس صفر چنده شایدهم اگر بپرسین بگنااااا یبار امتحان کنین بد نیست حداقل اطلاعات شخصیتون هم بالا میره .خود دانید.

بهرام شنبه , 4 آوریل 2015 - 1:33

چشم حتما به خاطر کنجکاوی خودم و توصیه شما هم که شده اگر یکبار دیگر قسمت بشه با اقای علیلو یکجا باشم در مورد قیمت اتوبوس هم می پرسم و نتیجه اش رو هم حتما اینجا میذارم

navid جمعه , 3 آوریل 2015 - 14:01

بالاخره آقای ظریف با ظرافت تمام گرههای سخت و محکمی را که ……… در راه مذاکرات برد-برد بسته بود بزیبایی باز کرد و یکبار دیگر اراده ایرانی را برخ همگان کشید ولی کاش اهالی جبهه پایداری ودوستان….. حداقل در این پیروزی خرده گیری نکنن که اونوقت دفتر بیت المال را بزور باید ازشون گرفت خخخخخخخ

پاسخ به نوید جمعه , 3 آوریل 2015 - 23:06

یک سوال: سایت وزارت خارجه امرریکا یه چیزی را زده و سایت جمهوری اسلامی ایران یک چیز متفاوت را. حالا یکم تامل کن و اگر سواد داشته باشی (از نظر دکتر روحانی) برو و اینترنت را سرچ کن و زبان اصلی ها را بخوان و بعداً بیا به این و آن گیر بده. در ضمن هنوزز بصورت گفتگو بیان شده است و تا چیزیعملی نشود نباید به امریکا و حامیانش اعتماد کرد.
بی کمالاتی های انسان از سخن پیدا شود
پسته بی مغر گر لب وا کند رسوا شود

رضا جمعه , 3 آوریل 2015 - 17:33

ایول آقا نوید خوب اومدی

فانوس سیس جمعه , 3 آوریل 2015 - 21:37

از نامگزاری به کجا رسیدن این بینندگان شبستر نیوز….
بابا یکی نیست به اینا بگه رهبر معظم انقلاب طرف حرفش بیشتر با دولت و مجلس بود چون ملت در هر شرایطی همراه و همگام بوده با دولت و مجلس……. کاش بجای تعریف و تمجید از نام سال در عمل هم دولت و مجلس پا به پای ملت باشن …
اگه دولت و مجلس مثلا قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی دانه درشتی که هر از چند گاهی خبرشو میشنویم برخورد قاطعانه داشته باشن این یعنی توجه به حق مردم. ویعنی رسیدگی به منافع ملت که متاسفانه در عمل چنین نیست.و هر سال میشنویم که درصد هنگفتی از بیت المال توسط اقای ایکس به تاراج رفت و فقط قوه قضائیه با سنگ بزرگ به تهدید و ترساندن طرف مقابل اکتفا میکند.
اصن به ما چه ……..

عباس 2 شنبه , 4 آوریل 2015 - 0:09

ضمن تایید فرمایش فانوس نورانیه سیس باید گفت که وقتی ما درین شهرستان نمیتوانیم دفتر ملت را از خادم ملت پس بگیریم آنهم به هرطریق ممکن شما انتظار دارید دانه درشتهای مفاسداقتصادیرا خلع فساد کنند. کجای کارید؟؟؟؟؟!!!! مگر می شود کسی خرمابخورد و دیگری را از خوردن آن منع کند ماخیلی زرنگ باشیم نماینده ی شریفمان را متوجه استفاده ی غیرقانونی از اموال بیت المال میکنیم آنهم بدون اجاره. باز هم گلی به جمال شبستر نیوز که حامی ملت هستند نه مجلس.

بهرام شنبه , 4 آوریل 2015 - 1:23

مگر کسی تا حالا خواسته دفتر نماینده رو ازش بگیره که نتونسته شما نامه ای از شورا یا شهرداری یا فرمانداری یا دادگاه مبنی بر تخلیه دفتر فوق دارید وقتی شهرداری با رضایت خودش این دفتر رو به نماینده داده چه کسی میخواد پس بگیره اونوقت؟؟؟ این دفتر همانطور که شما گفتید مانند سایر اموال عمومی شهر مال ملت هست و اقای علیلو علی الحساب به عنوان نماینده ملت میتونن در جهت رفع و رجوع کارهای مردم ازش استفاده کنند هر وقت اقای علیلو اونجا کوچکترین کار شخصی انجام دادن یا بقالی باز کردن یا مهمان خودشون رو اوردن اونجا ساکن کردن یا … شما ادعای استفاده شخصی و غیرقانونی بودن اون رو اعلام کنید .

فرهاد شنبه , 4 آوریل 2015 - 9:36

میگم بیچاره سعید نامی اون اوایل گفت این بهرام دفتر علیلوست و اسمش فلانه وبهرام گفت چند بار یهویی علیلو رو دیدم و یبار از دهن مبارکشون شنیدم درمورد دفتر ، من شخصا به یقین رسیدم که حق باسعید بود و این بهرام همان دفتر علیلو و جناب اکبرآقاست چون باتوجه به مطلب بالا از مکاتبات دفتر واینکه شورا یا … به ایشان چه نوشته اند خبر دارد!!! هجبا از نماینده ای که خودش جرات مصاحبه نداره و پشت بهرام مستعار قایم شده. خوب چه کاریه یبار بیاد به شبستر نیوز بگه که بیت المال هم باشه من بخاطر منافع شخصی ازش دست بردار نیستم و. تموم شه بره واللللللللللللللللللاااااااااااه

بهرام شنبه , 4 آوریل 2015 - 10:51

لازم نیست دفتر علیلو باشی تا بدانی کسی جایی رو غصب کرده یا کسی نامه ای برای دریافت جایی داده یا نه الان همه مردم شهر از مسائل ریزتر از اینش باخبر هستند منم از شماها که ادعا دارید مدرک خواستم نه اینکه خودم بگم با خبرم یا بی خبر کسی که ادعا میکنه باید سند ارائه بده اقایی که میگه نمیتونیم دفتر رو پس بگیریم باید اولا بگه که کیه میخواد دفتر رو پس بگیره ؟ در ثانی اگر مقام مسئولیه و حق گرفتن دفتر رو داره آیا تا به حال اقدام کرده یا خیر ؟ و اگر اقدام کرده و مثلا حکم شورا ، شهرداری ، فرمانداری ، دادگاه و … برای تخلیه دفتر فوق رو داره بده شبستر نیوز منتشر کنه تا ببینیم علیلو چی میگه شاید منم با شما همفکر شدم که علیلو واقعا میخواد دفتر رو بخوره و جلوی قانون تمکین نمی کنه

بهرام شنبه , 4 آوریل 2015 - 11:09

من به عنوان کسی که هیچکاره بودم و به لطف دوستان همه کاره شدم دفتر شدم کتاب شدم اکبر شدم اصغر شدم و … پیشنهادی به شبسترنیوز دارم مبنی بر اینکه مگر نمیگویند کار علیلو خلاف و خوردن بیت المال و غیرقانونی و … هست خب حالا که علیلو در دسترس نیست یه مصاحبه با شهردار بذارید و بپرسید که آیا این کار خلاف و غیرقانونی هست یا خیر و اگر هست چرا شهرداری اقدامی در جهت بازپسگیری نمی کند و اگر نیست رو چه حسابی نیست و اصلا رو چه حسابی دفتر قبلا به اقای علیلو داده شده است تا همه چیز معلوم شود وگرنه کسی که اهل یه شهر دیگه و یه استان دیگه و حتی از یه کشور دیگه بیاد اینجا از پشت کامپیوتر یه اتهامی به نماینده یه شهر بزنه که فایده نداره

m... شنبه , 4 آوریل 2015 - 14:44

بابا بیخیال بذارین ین دم آخری هم از دفتر مفتی استفاده کنه تا اجارشو بده پردیس برا هزینه فوق لیسانسش آخه میگن نمایندگیش دیگه آفتاب لب بامه

سعید شنبه , 4 آوریل 2015 - 17:05

آقابهرام وجدان کجارفته که نیاز به مصاحبه با شهردار باشه؟؟؟ یعنی علیلو با اون همه اهن وتلپش نمیدونه که به دفتر اجاره نمیده و مال باباش نیست؟ بیخیال شما همون دفتر علیلو باش تا وقتی که لازم شد حالا در شکل اکبر یا بهرام یاهرچی دلت خواست بیا و از سیاستهای یهویی شنیدت ما را مستفیذ کن عزیییییییییییییییییییییییییییییییییییییز جان برادر. ضمنا فرصت دیدار اگه داشتی بخودش بگو بیاد با مردم و شبستر نیوز بحرفه و لطفا کپی مدرک تحصیلیشم با خودش بیاره شبستر نیوز و کپی اجاره هایی که احیانا داده را چون بیت المال ارث باباش نیست ومردم حق دارن از هرکسی که باشه حقشونو بگیرن علیلو حالا پیشکش.ضمنا دیگر نیازی به توضیحات حضرتعالی نیست چون دست آقای پایداری برا مردم روشده بذار بره درسشو بخونه مردم هم بوقتش درخدمتشان هستن.بقول شما خخخخخخخخخخ

بهرام شنبه , 4 آوریل 2015 - 19:04

اگر از اونجا ذره ای استفاده شخصی بشه حق با شماست ولی وقتی از اون دفتر برای امور مردم و عمومی استفاده بشه هیچ مشکلی نداره مگه فرماندار واسه استفاده از اتاقش اجاره میده مگه شهردار اجاره میده مگه رییس اداره برق واسه دفترش اجاره میده اداره آب چطور ؟ سایر ادارات چطور؟ شماها لازم نیست از مردم مایه بذارید هر کسی اختیار دست خودشو داره شما هم میتونی در خدمت هر کی خواستی باشی مردم هم هر طور صلاح بدونن عمل میکنند

بهشاد شنبه , 4 آوریل 2015 - 19:35

آقا بهرام عزیز اداره علیلو جونتان مجلس است و اگر آنجا باشند نیازی به اجاره نیست ولی اینجا دفتر ایشان نیست و مجلس هم نیست.انقد سخته پول اجاره دفتر دادن که شب و روز داری از سواستفاده ایشان دفاع میکنی؟ خوبه چندبار یهویی دیدیش و الا همه را بخاطرش ترور میکردی . بگیم پول نده راحت میشی؟ولی نمیگیم چون در دین اسلام سر بیت امال با کسی شوخی نداریم. آنجا اداره ایشان نیست لطفا کمی عینک دفاع بی ریشه و تندروانه واحساسی مثل پایداری را بذار کنار بشین ببین چی گفتی.

بهرام شنبه , 4 آوریل 2015 - 19:58

من از علیلو دفاع نمیکنم حتی اگر غیاثی یا مطهری یا امین لو یا هر کسی چنین کاری میکرد ازش دفاع میکردم حرف شماها منطقی نیست و با دلایل واهی میخواهید علیلو را بکوبید و اگر فردا کاندید مورد نظر خودتان این کار رو بکند از همین کارش دفاع میکنید من بارها در بالا گفتم نماینده مردم (اسم نمیبرم تا شامل هر نماینده ای بشه) حق داره جهت رتق و فتق امور مردم و موکلینش از اموال مردم یک دفتر یا اتاق یا هر محل دیگری بگیره و تا زمانیکه از آن استفاده شخصی نکرده و فقط جهت اهالی شهرستان مورد استفاده قرار داده هیچ جرم و خلافی نکرده حالا شما صدبار بخواهید از احساسات مذهبی علیلو یا هر نماینده دیگری با عناوین حرام و بیت المال و … سو استفاده کنید ارزشی ندارد

عبدالله شنبه , 4 آوریل 2015 - 19:37

آقا بهرام مگر فرماندار و شهردار برای دایر کردن دفتر از بیت المال مسلمین پول به عنوان حق دفتر میگیرند؟ واقعا نمی دانید یا می خواهید در هر حال توجیه سازید ؟ این خوب نیست. ترجمه حدیثی را برای مزید اطلاع به عرض می رسانم« هرکس عمل قومی را دوست داشته باشد خداوند او را با آنها محشور می سازد.» اگر آقای نماینده حق دفتر دریافت نماید و از دفتر مجانی بهره جوید آن وجه دریافتی وجهة شرعی ندارد و ظلم است بنده تا جایی که شما را می شناسم شما ظلم دوست نیستید. مگر این که در شناختم دچار اشتباه شده باشم!

بهرام شنبه , 4 آوریل 2015 - 20:09

ایول داداش دیدی شما که خیلی اهل حدیث و دین و حلال و حرام هستی وقتی کسی رو نمیشناسی در موردش نظر نده من قول میدم شما یک درصد هم منو نمیشناسی و فقط روی حدسیات داری نظر میدی که اصلا کار خوبی نیست و حتما حدیثی در اینباره داریم که اگه بگردی پیدا می کنی و اما در مورد نظرتون که منم از اولش همینو گفتم که اصلا نماینده در اینکه دفتری برای امور مردم از بیت المال مردم بگیره مشکلی نیست اما این که دوستان دارن می پیچونن در مورد اونطرف قضیه است یعنی حق دفتری که نماینده داره از بیت المال میگیره و باید خودش یا دفترش یا هر کسی بیاد اینو شفاف سازی بکنه که اولا آیا طبق گفته اقای فرماندار اسبق واقعا 2 میلیون حق دفتر میگیره و دوما اگر میگیره این پول رو چیکار می کنه و این موضوع باید مشخص بشه وگرنه اگه به جای دفتر مجانی یه مغازه با ماهی 50 تومن میگرفت و باز هم 2 میلیون حق دفتر رو میذاشت جیبش شماها دیگر ایرادی بهش نمی گرفتید ؟؟؟ ضمنا من اطلاع از این موضوع نداشتم و از دوستانی که روشنگری کردن خیلی ممنونم چون اگر با نمایندگان دیگر نیز روبرو شدم میپرسم ازشون که در دوره خدمتشون با میلیونها پولی که از دولت واسه دفتر گرفتن و فقط یه مغازه در طبقه دوم پاساژ شیخ محمود اجاره کردن چیکار کردن و ایا معتقد هستن خوردن اون پول حرام بود یا حلال؟؟؟منتظر خود اقای علیلو یا دفترش می مانیم تا در اینباره روشنگری کنند

mehdi شنبه , 4 آوریل 2015 - 19:44

نماینده ای که نتونه از جچیب مبارکش برا کاراش و دفترش مایه بذاره عمرا نمیتونه با مفاسد اقتصادی مبارزه کنه و لیست افشای نام پول گیرندگان را امضا کنه .میگم تو اون دفتر چای هم بخوری چون محلش از بیت امال و حق الناسه مشکل داره مواظب باش بهرام جان از دیدارهای یهویی و تک دفاعی علیلو تبدیل نشی به عضو دفترش که بدمیشه ها. راستی قیمت اتوبوس صفر راهم حتما بپرسیا آخه چنین که پیداست فقط شما میبینیشون و کسی از درس خوندن درفوق لیسانس ودکترا یدک کشیدن و گرفتن دفتر مفتی و وعده های سر خرمنش دفاع نمیکنه. بعد از این هم نیاز به پاسخ شما نداریم هر وقت خودش اومد و با مردم از طریق تریبون یا شبستر نیوز صحبت کرد درخدمتشیم تا شماهم از کارو زندگیتون نیفتین آخه مخارج زندگی گرونه و شاید هم شما از اقشارمرفه و احیانا مایه دارهستید و یا از ایشان بشما هم….. میرسه .منتظر آب گرجستان میمونیم .

محمدی زیناب شنبه , 4 آوریل 2015 - 19:54

عبدالله جان دمت گرم. منهم دیگه یقین آوردم که این آقا بهرام یا با ایشان دست دریک کاسه دارد و یا یه چیزیش میشه. آخه پول دفتر میره بره دفتر شخصی بگیره چه لزومیه بره اتاق شهرداری یا هرجای دیگر رو اونم با این همه مشکل بگیره واقعا اگه دانسته میکنن حرامشون باشه واگه نمیدونن که جای تاسفه یه نماینده به حقوق شرعیش واقف نباشه. سنگ اگه بود از این آب میشد اما انگار نه انگار که با ایشونن ومیگن از جیبت خرج کن. نماینده هم انقد پررو؟؟ نوبره والله. یه بهرامم انداختخه وسط خودش رفته تهران معلوم نیست کی به کیه.مگه مسول دفتر نداره این نماینده؟ رسما ومکتوب جواب شبهاتو بده یا اگر عرضه پاسخ نداره گل بگیره در دفتر کذاییشو؟ اگه مسول دفتر نماینده بعد از این همه مدت ندونه مشکل چیه و نمایندشم ندونه میشه شیرتوشیر و بهرام میشه میداندار بی منطق که معلوم نیست رو چه حسابی از کار زشت یک نفر الکی داره هرروز مطلب میذاره و دفاع میکنه.مگه در قران نیامده که کلکم راع و کلکم مسول عن الریه؟؟ اینه رسم رعیت داری؟ این رسم پاسخ دهی به شبهات؟ اینقد زور داره یه نماینده برا خودش دفتر بگیره؟ چرا برا خودش ماشینای جورواجور میخره و … ولی برا دفترش که میرسه باید ازبیت المال مایه بذاره؟ واقعا حرامشون باشه

حسن جمعه , 17 آوریل 2015 - 22:36

اقا ایناهاش پیدا کردم سایت اقای نماینده رو بهتره همه این حرفهارو بریم به خودش بزنیم تو سایتش البته اگه بهرام و شهرام و امثالهم واسطه نباشند که مطالب اون وسط هپل هپو بشه و به گوشش برسه ببینیم واقعا میاد جواب ملت رو درباره بیت المال و سایر مسائل پرسیده شده بگه یا نه پشت سر بهرام ها پنهون میشه
http://alialilou.ir/