کد خبر : 32154
تاریخ انتشار : جمعه 27 مارس 2015 - 18:57

مسئولین اهتمام بیشتری در تکریم و پاسخگویی به مردم داشته باشند

مسئولین اهتمام بیشتری در تکریم و پاسخگویی به مردم داشته باشند

فرماندارشبسترگفت: مسئولین ازمنویات مقام معظم رهبری الهام گرفته و برای تکریم و پاسخگویی به مردم آماده شوند.

IMG_0079سید سعید کاشانی فرماندارشهرستان شبستر درگفتگوی اختصاصی با خبرنگارشبسترنیوز با قدردانی از اصحاب رسانه و پایگاه های خبری شهرستان شبستر و تبریک سال نو به هموطنان عزیز گفت:امسال  که با نام فاطمه زهرا(س) آغاز شده ، مایه خیر و برکت خواهد بود چرا که  ما هرچه داریم از ائمه اطهار داریم.

وی با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری اظهارکرد:رهبرفرزانه انقلاب درسال های گذشته در  تمامی منویات و پیام های خود همیشه بر روح سالم ، همبستگی ملی ، صمیمیت ، مهربانی و تمسک به ارزش هایی که آموزه های دینی ماست تأکید داشته اند و خروجی و عصاره همه فرمایشات مقام معظم رهبری در سال های گذاشته شعار دولت و ملت همدلی و همزبانی می باشد.

کاشانی در ادامه افزود: شعار همدلی و همزبانی فضای جامعه را عطر آگین کرده وشاهد صفا ، صمیمیت ، انس و الفت بیشتر خدمتگذاران نظام جمهوری اسلامی و مردمی که سرمایه اجتماعی این نظام و  ولی نعمت مسئولین هستند و  همیشه یک قدم جلوتراز مسئولین بوده اند، خواهیم بود.

فرماندار شبستر با اشاره به فرهنگ بالای مردم  شهرستان شبستر تصریح کرد: مردم این شهرستان در عرصه های مختلف همچون کشاورزی،صنعتی ،گردشگری ،خدمات و تجارت در سطح کشور زبانزد هستند و در سال 94  همدلی و همزبانی موجب تقویت مشارکت مردم شده و شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم  موجب شادی دوستداران انقلاب و ناراحتی دشمنان خواهد شد.

وی در پایان از تمامی مدیران شهرستان  خواست تا از منویات مقام معظم رهبری الهام گرفته و برای تکریم و پاسخگویی به مردم آماده شوند واین نیازمند اهتمام و تلاش بیشتر است و با همدلی ،همزیانی و محبت بیشتر شاهد تحقق منویات مقام معظم رهبری خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

سلام چهارشنبه , 1 جولای 2015 - 18:44

بی زحمت جنابعالی باتوجه به تاکید جهت الهام از منویات مقام معظم رهبری بفرمایید وپاسخگو باشید چه اقدامات عملی جهت رسید اعضا شرکت تعاونی مسکن بسیجیان شبستر جهت به حقشان در مورد دریافت اسناد زمینهایشان کرده اید ؟