کد خبر : 3170
تاریخ انتشار : جمعه 28 فوریه 2014 - 22:23

امام جمعه شبستر:حرمت ایام فاطمیه در سال نو حفظ شود

امام جمعه شبستر:حرمت ایام فاطمیه در سال نو حفظ شود

به گزارش شبسترنیوز ،حجت الاسلام محمدزاده امام جمعه شهرستان شبستردر نمازجمعه این هفته شبسترکه درمسجدجامع این شهر برگزار شد با تأکید بر سبک زندگی اسلامی گفت: سرقت از اعمال زشت  می باشد و اسلام نیز  در مورد سرقت حکم صریح دارد و این عمل زشت  جامعه را خراب می کند و باید از این  دوری

به گزارش شبسترنیوز ،حجت الاسلام محمدزاده امام جمعه شهرستان شبستردر نمازجمعه این هفته شبسترکه درمسجدجامع این شهر برگزار شد با تأکید بر سبک زندگی اسلامی گفت: سرقت از اعمال زشت  می باشد و اسلام نیز  در مورد سرقت حکم صریح دارد و این عمل زشت  جامعه را خراب می کند و باید از این  دوری کردوسرقت انواع مختلفی  از جمله  کم کاری  کارمندان و کارگران  دارد.

وی در ادامه توجه به رعایت محرم و نامحرم را خواستار شد  و افزود: در ایام نوروز و دید و بازدید ها مواظب باشیم دچار حرام نشویم و از اختلاط  نامحرم جلوگیری کنیم .

امام جمعه شبستر در بخش دیگر  سخنان خود با اشاره به سخنان امام خمینی (ره)  افزود:باید مواظب  هجمه های فرهنگی دشمنان  خصوصا آمریکا و اسرائیل  باشیم.

محمدزاده با یادآوری تقارن ایام فاطمیه با آغاز سال جدید افزود: در ایام  فاطمیه که با ایام سال نو مصادف شده، باید احترام حضرت زهرا(س) را نگه داریم و با حفظ حرمت ایام فاطمیه سال جدید را متناسب با این ایام برگزار کنیم.

وی  در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اضافه کرد:حرکت تاسیس کمیته امداد  به فرمان امام خمینی(ره)ماموریت و هدف  جمهوری اسلامی و مسئولین نظام را مشخص کرد و آن این است که  باید به  محرومین و فقرای جامعه خدمت کرد .

محمدزاده در بخش دیگرسخنان خود مردم را به انجام کارهای خیر دعوت کرده و افزود : مردم با  حضور و کارهای خیر خود محکم تر از همیشه پای نظام ایستاده اند و با وجود و حضور مردم در صحنه های مختلف دیگر جای پایی برای دشمنان وجود ندارد

وی  دربخش پایانی سخنان  خود  از مسئولین و مردم  خواستار مشارکت در درختکاری شد  .

Picture-0501

1-21 1-31

DSC05337photo05051Picture-0471Picture-0483DSC05349

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.