کد خبر : 31043
تاریخ انتشار : شنبه 21 مارس 2015 - 0:47

پیام نوروزی امام جمعه شهرستان شبستر

پیام نوروزی امام جمعه شهرستان شبستر

حجت الاسلام محمدزاده امام جمعه شهرستان شبستر طی پیامی عید نوروز را تبریک گفت.

به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده امام جمعه شهرستان شبستر به مناسبت عید نوروز پیامی را صادر کرده که به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

يا مُقلّبَ القلوبِ و الأبصار، يا مُدبِّرَ الليلِ و النَّهار ،يا مُحوِّلَ الحَولِ و الأحوال،حوِّل حالَنا إلى أحسنِ الحال

مردم مؤمن شهرستان شبستر: ضمن گرامیداشت آغاز سال جدید،شهادت صدیقه کبری،فاطمه زهراسلام الله علیها را به شما مردم شریف و متدین تسلیت عرض میکنم و قطعا تقارن آغاز سال جدیدبا ایام فاطمیه،آزمایشی برای محک زدن میزان ارادت و عشق ما به ساحت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام خواهد بود و مردم مؤمن این دیار با فرهنگی اصیل و مبتنی بر سنت و سیره اهل بیت علیهم السلام همواره زندگی مقرون با عشق به پیامبراکرم صلی الله علیه و آله و اهل بیت مطهرش را تجربه نموده و لحظه ای فاصله از آن را بر خود جایز نمی شمارند.

امید است شما مردم بزرگوار با بهره مندی از سنت های دیرین این مرز و بوم  و سرکشی از خویشاوندان و صله رحم،خویش را مشمول برکات الهی کرده ،بستر تقویت پیش از پیش ارتباط با خداوند متعال را فراهم نموده و ضمن بهره گیری از آغاز سال جدید،با حذف همیشگی کدورت های احتمالی،تقویت فضای صمیمی و پر از مهر و محبت را در سال جدید مهیا سازید. مردم ولایتمدار و شریف شهرستان شبستر،با پشتیبانی از مسئولین دلسوز و خدوم شهرستان،برای توسعه همه جانبه منطقه تا رسیدن به جایگاه حقیقی،تلاش نموده ضمن حفظ و تقویت اتحاد و یکپارچگی حاصل از ایمان و تقوا،و با رویکردی جهادی به سمت قله پیشرفت و تعالی مادی و معنوی حرکت نمایند.

تعجیل در فرج مولایمان بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه،سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری مدظله العالی و شکست دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی،از مهم ترین حوائجمان در لحظه تحویل سال خواهد بود.

آغاز سال جدید و بهار طبیعت را به محضر مقام معظم رهبری،مردم ولایتمدار شهرستان شبستر و مخصوصا به خانواده های معظم شهدا،جانبازان،آزادگان و ایثارگران سرافراز تبریک و تهنیت عرض میکنم و از خداوند متعال می خواهم سال جدید را سالی با برکت و پربار و سلامتی قرار دهد. سال جدیدتان فاطمی

محمدزاده /امام جمعه شهرستان شبستر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

زین العابدین مهر آور یکشنبه , 22 مارس 2015 - 1:29

شبستر سه تا بخش و سه تا امام جمعه دارد,و جناب محمد زاده امام جمعه بخش مرکزی شبستر اند,مثل اینکه بنویسیم آقای مجید بهنام فر بخشدار شهرستان شبستر خنده آور است,

یه همشهری چهارشنبه , 25 مارس 2015 - 17:49

دیروز دندونم شروع کرد به عذاب دادن و زجر و زجر تا اینکه نتونستم شب هم درست استراحت کنم و به امید امروز که قرار بود اداره جات وا بشن صب کردم.رفتم درمانگاه بیمه تامین اجتماعی گفتن تا شنبه دندانپزشک نداریم…..رفتم درمانگاه سپاه گفتن 10 زنگ بزن شاید بیاد شاید نیاد…..زنگ زدم بیمارستان گفتن تا شنبه نداریم. … به موبایل یکی دو تاشون زنگ زدم گفتن تا شنبه نیستیم.
.
.
.
تو آینه نیگاه کردم و به دندونم گفتم :
چقد بیشعوری دندونم مگه نمیدونی الان وقت تعطیلاته و مردم تو مسافرتن و گشت و گزار..تو کی میخوای دندون باشیو معرفت این چیزارو داشته باشی….
اخه دندون گلم اگه لازم بود کسی به داد دندون برسه خوب فرماندارو امام جمعه و بقیه مسئولین حتما فکرشو میکردن دیگه/اصن تقصیر تو هستش ای دندون که خودتو طعمه کرما قرار داری که الانم حقته که عذاب بکشی.
عزیزم دندون گلم تو که اهل این شهرستانی چرا باید ندونی که نباید تو این موقعها دردت بگیره.اگه دندون مسافری و گردشگری بود حالا میشد گفت که ای وای چه بد شد.حتما میگن این شهرستان با این دب دبه و کب کبه یه دندونپزشک برا تعطیلات نوروز نداره.
.
.
در هر حال ای دندونم تقصیر خودته و ولا غیر…
اخر سر هم دیدم تو اینه دندونم داره بهم میخنده و میگه باشه پس درد میکنم تا بدونی باکی طرفی شب اگه گذاشتم بخواب.
هیچی دیگه الان دارم التماسش میکنم .
دندونم ببخش منو اصن قول میدم بعد تعطیلات اولین کارم ترمیم تو باشه.
.
.
.
.
اقای بهزاد این واقعیه ها نزاری تو پستای دره پیتت.نگی یه دیوونه اومده یه چیزایی نوشته رفته ها.برسون بدست صاحباش این پیامو.