کد خبر : 29976
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مارس 2015 - 16:08

فرمانده سپاه شبستر برنامه های تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام را تشریح کرد

فرمانده سپاه شبستر برنامه های تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام را تشریح کرد

مراسم تشییع وتدفین 4شهید گمنام همزمان با ایام شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) 22 الی 24 اسفند ماه سال جاری در شهرستان شبستر برگزار می شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبسترنیوز سرهنگ پاسدار جعفر رزمی فرمانده سپاه ناحیه شبستر درنشست خبری خود با  اصحاب رسانه این شهرستان با بیان این مطلب گفت : درراستای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت وتدابیر مقام معظم رهبری مبنی براینکه تمامی جغرافیای پهناور ایران اسلامی باید به عطر وبوی شهدای گمنام مزین شود ،باید عاشقان وشیفتگان حقیقت وکمال با تأسی به آن انوار قدسیه ومطهر در فتنه های آخرالرمان راه کمال را پیدا کرده وازهدایت شهدا محروم نمانند  .

وی با تاکید بر اینکه یاد وخاطره وعظمت شهدا والامقام نباید از اذهان وافکار وباورهای اعتقادی فراموش شوداظهار داشت:جامعه ای که با فرهنگ ایثار وشهادت رشد ونمو یافته جامعه ای با نشاط وروبه رشد است و لذامردم فهیم و ولایتمدار شهرستان شبستر همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا با استقبال از ۴ شهید گمنام دفاع مقدس با آرمانهای همیشه جاوید آن عزیزان سفرکرده تجدید پیمان وبیعتی دوباره خواهند نمود .

فرمانده سپاه شبستر تصریح کرد: شهدا بعنوان سبکبالان دیار عشق وحقیقت با تبعیت ازبی بی دوعالم فاطمه زهرا(س) از خدا خواستند تا همانند آن حضرت دراوج غربت بی نام ونشانی چراغ راه آیندگان گردند وشیفتگان کمال وحقیقت رابه سرمنزل مقصود برسانند .

فرمانده سپاه شبستر افزود: شهدا نیاری به تکریم وتعظیم وبرگزاری مراسم ندارند . بلکه امروز بشریت بیش از پیش محتاج هدایت آن ذات مقدس ونورانی است.

سرهنگ دوم پاسدار رزمی دربخش دیگرسخنان خود افزود : شهدا هرکجا آرام بگیرند منشا خیر وبرکت هستند  وفضای روحانی وعرفانی را به منطقه ما به ارمغان می آورند.لذا آنان  نور چشم وعزیزان این ملت ومیهمانان شهر ماهستند باید به خوبی از آنان استقبال کنیم.

وی گفت: امروز رسالت بسیج وتمامی متولیان فرهنگی جامعه اینست که بیش از گذشته درراستای تعظیم وتکریم یاد وخاطره شهدا تلاش نموده  ودرجهت ترویج واشاعه فرهنگ ایثار وشهادت  قدمهای موثری بردارند.

رزمی ازعموم مردم اهالی شهید پرور شهرستان شبستر خواست تا باحضور پرشور دربرنامه هاومراسمات پیش بینی شده برای شهداء گمنان همگام با هیئتهای عزاداری درایام فاطمیه نشاط وشادی را برای خانواده آنان به ارمغان بیاورند.. شهدا هرکجا ارام بگیرند منشا خیر  وبرکت هستند  وفضای روحانی وعرفانی را به منطقه ما به ارمغان می اورند. شهدا نور چشم وعزیزان این ملت هستند ومیهمانان شهر ماهستند باید استقبل کنیم .

وی استقبال امت شهید پرور شهرهای سیس وخامنه از تدفین شهداء گمنام در ارتفاعات پیررجب سیسی و مصلی شهر خامنه  را اتفاق معنوی و مبارک ونشان وحدت واتحاد واعتقاد دینی مردم به شهدا والامقام و ارزشهای انقلاب اسلامی دانست وگفت : مراسم تدفین وتشییع شهداء گمنام درروزهای جمعه وشنبه ویکشنبه هفته آینده طبق برنامه ریزی ستاد هماهنگی مراسم تشییع در نقاط مختلف شهرستان  ومراسم خاکسپاری شهدای گمنام  روز شنبه در شهرسیس و روز یکشنبه در شهرخامنه برگزار خواهد شد.

IMG_0404

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فقیر چهارشنبه , 11 مارس 2015 - 22:10

سبد کالا و حقوق ناچیزی که از زمان دولت نهم و دهم به معلمان پرداخت می کردند دولت تدبیر و امید آن را قطع کرد!

ناشناس جمعه , 13 مارس 2015 - 13:53

فقیر محترم چه ربطی به موضوع داشت؟

ناشناس جمعه , 13 مارس 2015 - 13:57

شبستر نیوز لطفا نظرات مرتبط با موضوع را بگذارید

گمنام چهارشنبه , 11 مارس 2015 - 22:35

چهار شهید گمنام با استخوان هایشان منطقه شبستر را متبرک کرده اند و کاش ما هم با شما بودیم، ای شهدا برای ما دعا کنید.

تسوجی چهارشنبه , 11 مارس 2015 - 22:42

مادران صبور شهدا عاجزانه از شما می خواهیم تا به حق ما دعا کنید تا مسیر شهدا را به صورت محکم و قاطع، تحت رهبری مقام معظم رهبری به پیش ببریم تا فردای قیامت مدیون این شهدا و امام شهدا نباشیم.

برادر پنج‌شنبه , 12 مارس 2015 - 20:04

ای کاش این قدر که شهدا را دوست داریم این قدر هم راه شهیدان را ادامه بدهیم . از خداوند منان می خواهم شهادت را نصیب بنده کند و از این دنیای تاریک ولجن و از این افراد ی که در ظاهر شهیدان دوست دارند اما در باطن راه خودشان را ادامه می دهند . خیالم راحت شود این افراد را نبینم و برای شمایی که نظر بنده را میخوانید ازتون خواهش میکنم در ظاهر کاری انجام دهید انسان کامل کسی است که ظاهر و باطنش یکی باشد .با تشکر
برادر بسیجی