کد خبر : 29886
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مارس 2015 - 12:02

اعزام بیش از 200 نفر از دانشجویان شبستربه راهیان نور

اعزام بیش از 200 نفر از دانشجویان شبستربه راهیان نور

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شبستر از اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

 unnamedمسئول بسیج دانشجویی شهرستان شبستر  از اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی این شهرستان  به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

علی رنجبر در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز با اعلام این مطلب گفت:در این کاروان بیش از 200 نفر از دانشجویان  به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند و با توجه به استقبال بیش از حد دانشجویان وطی قرعه کشی به عمل آمده 200 نفر انتخاب شده و به مدت 6 روز از مناطق عملیاتی دیدن خواهند کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم با برگزاری هر چه بهتر اردوهای راهیان نور در بسیج در  جهت تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت افق های روشنی را پیش روی دانشجویان  بگشاییم.

وی با اشاره به اینکه کمیته های مختلف فرهنگی،پشتیبانی و … تشکیل شده است گفت: در این اردو برنامه های مختلف فرهنگی شامل عزاداری،مسابقه، روایتگری و … برگزار می شود

مسئول بسیج دانشویی شبستر اظهاکرد: امید است دانشجویان اعزامی به سرزمین‌های  راهیان نور  قدر لحظه‌ های حضور در جوار شهدا را بدانند تا در بازگشت از این سفر معنوی ، سفیران و پیام‌آوران خون شهدا باشند.

رنجبر در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه اعزام کاروان راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه جهادی و تعمیق ارزش‌های شهدا به ویژه نسل جوان امروز بسیار موثر است. خاطرنشان کرد: مناطق عملیاتی شلمچه، هویزه، طلائیه،فتح المبین از جمله محل های مورد بازدید این کاروان است.

وی ادامه داد:اردوی راهیان نور گامی بسیار بلند در زمینه شناسایی حماسه آفرینی های رزمندگان شجاع دوران دفاع مقدس است و امروز دانشجویان ما با تأسی از رزمندگان اسلام می خواهند حماسه دیگری را در جبهه فرهنگی رقم بزنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.