کد خبر : 29637
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مارس 2015 - 10:33

داعش با اعضای بدن قربانیانش چه می کند؟

داعش با اعضای بدن قربانیانش چه می کند؟

به گزارش شبسترنیوز به نقل از ایرنا شبکه دو تلویزیون رژیم اسراییل فاش ساخته که داعش اعضای بدن قربانیان خود و حتی مجروحان داعشی را که در جبهه های جنگ به شدت زخمی می شوند، با همکاری یک تیم متخصص پزشکی اسراییلی به فروش می رساند. براساس این گزارش ، داعش از پزشکان اسراییلی در یک

به گزارش شبسترنیوز به نقل از ایرنا شبکه دو تلویزیون رژیم اسراییل فاش ساخته که داعش اعضای بدن قربانیان خود و حتی مجروحان داعشی را که در جبهه های جنگ به شدت زخمی می شوند، با همکاری یک تیم متخصص پزشکی اسراییلی به فروش می رساند.

براساس این گزارش ، داعش از پزشکان اسراییلی در یک بیمارستان مخصوص در شهر موصل برای این اقدام ضد انسانی استفاده می کند. گفته شده که داعش بیشتر اعضای بدن قربانیان خود را در ترکیه می فروشد.

پیش از این داعش برای تامین منابع مالی خود از کمک های کشورهای عرب منطقه ، فروش نفت و مواد مخدر استفاده می کرد، اما اکنون فروش اعضای بدن قربانیان به چهارمین منبع اصلی درآمد داعش تبدیل شده است.

گفته می شود که داعش ابتدا با یک تیم پزشکی عراقی برای این کار وارد مذاکره شده بود که پزشکان عراقی حاضر به پذیرش آن نشدند، اما پزشکان اسراییلی پیشنهاد داعش را پذیرفتند.

رژیم صهیونیستی از ابتدای بحران در منطقه، همواره میزبان مجروحان گروههای تروریستی بوده و آنان را در شهرهای فلسطین اشغالی درمان کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.