کد خبر : 2935
تاریخ انتشار : جمعه 21 فوریه 2014 - 18:51

امام جمعه شبستر:همه باید به فرمان اقتصاد مقاومتی رهبری لبیک گوییم

امام جمعه شبستر:همه باید به فرمان اقتصاد مقاومتی رهبری لبیک گوییم

به گزارش شبسترنیوز ،حجت الاسلام محمدزاده امام جمعه شهرستان شبستردر نمازجمعه این هفته شبسترکه درمسجدجامع این شهر برگزار شد با تأکید بر سبک زندگی اسلامی گفت: عدم توجه به امانتداری  و خیانت در امانت  گرفتاری انسان در دنیا و آخرت را در پی دارد وی ادامه داد :مسئولیت ها امانت می باشند و مسئولین در

به گزارش شبسترنیوز ،حجت الاسلام محمدزاده امام جمعه شهرستان شبستردر نمازجمعه این هفته شبسترکه درمسجدجامع این شهر برگزار شد با تأکید بر سبک زندگی اسلامی گفت: عدم توجه به امانتداری  و خیانت در امانت  گرفتاری انسان در دنیا و آخرت را در پی دارد

وی ادامه داد :مسئولیت ها امانت می باشند و مسئولین در آخرت باید پاسخگو باشند و امانت های موجود  باید برای خدمت به مردم و دین باشند نه سواستفاده .

محمدزاده در ادامه توجه به رعایت محرم و نامحرم را خواستار شد و افزود: اگر استفاده از  اینترنت و …  انسان را به گناه ببرد باید اجتناب کرد و خانواده ها نباید اجازه بدهند جوانان با نامحرم ارتباط داشته باشند.

امام جمعه شبستر در بخش دیگر سخنان خود با اشاره سالروز تأسیس امورتربیتی در آموزش و پرورش افزود:فلسفه  تاسیس نهاد امورتربیتی این است که در کنار تحصیل به مسائل  تربیتی نیز باید توجه شود و علم باید در کنار تربیت باشد.

وی افزود:  دانشمندان ایرانی ثابت کردند با وجود علم و سرمایه می توان ایمان داشت  و علم باید درکنار ایمان باشد و حرکت هاو پیشرفت های علمی کشورمان در سایه ایمان به خدا ، دشمنان  را ناراحت کرده است .

وی با اشاره به دیدار مردم استان آذربایجان شرقی با مقام معظم رهبری افزود: توصیه های ایشان در این دیدار خصوصا در مورد اصالت و غیرت دینی  قابل توجه می باشد

خطیب جمعه شبستر در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری  از رئیس جمهوری به جهت ارسال نامه و لبیک گویی تشکر کرد و افزود:همه مسئولین و مردم باید به سیاست های کلی  مقام معظم رهبری لبیگ بگویند وهرکس در نوبه خود باید به این موارد توجه کند .

وی در بخش پایانی سخنان خود بیان کرد:باید توجه کنیم در مصارف خود اسراف نکنیم و باید از تجملات به دور باشیم چرا که تجملات انسان را نسبت به ارزش های الهی بی تفاوت می کند.

DSC00395DSC00397DSC00399DSC00400DSC00401DSC00404DSC00408DSC00411

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مهین جمعه , 21 فوریه 2014 - 23:38

راستی این قرعه کشی کشکی تان به کجا کشید؟ البته با آن سوالهای غلط و غلوط.

بهزاد شنبه , 22 فوریه 2014 - 0:15

سلام امروز اسامی برندگان اعلام شد و فردا مانیز در سایت خواهیم گذاشت فکر کنم یه سوال مشکوک بود اونم واسه همه درست حساب شده