کد خبر : 2931
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 فوریه 2014 - 21:58

اخباری از ورزش کاراته درشهرستان شبستر

اخباری  از ورزش کاراته درشهرستان شبستر

بازدید رئیس هیات کاراته استان از شهرستان شبستر / برگزاری کلاس استاژ فنی / موفقیتهای مربیان در اخذ مدرک مربیگری / افتخار آفرینی بانوان در اولین دوره لیگ کاراته جام ارس .   رئیس هیات کاراته استان آذربایجان شرقی به همراه اعضای هیات رئیسه و مسئولین سبکهای استان از هیات کاراته شهرستان شبستر و تمرینات

بازدید رئیس هیات کاراته استان از شهرستان شبستر / برگزاری کلاس استاژ فنی / موفقیتهای مربیان در اخذ مدرک مربیگری / افتخار آفرینی بانوان در اولین دوره لیگ کاراته جام ارس .

 

رئیس هیات کاراته استان آذربایجان شرقی به همراه اعضای هیات رئیسه و مسئولین سبکهای استان از هیات کاراته شهرستان شبستر و تمرینات آنها بازدید کردند . در این دیدار ، جمالدوست رئیس هیئت کاراته شهرستان شبستر گزارش جامعی را از فعالیتهای هیئت در سال 92 و نیز رویکردها و برنامه های هیئت برای سال جدید ارائه نمود و در ادامه نیز نیکو خصلت رئیس هیئت کاراته استان با ابراز خرسندی از امکانات موجود در این شهرستان و وجود قهرمانان نامی کاراته ابراز امیدواری کرد که انشالله شبستر میزبان مسابقات مختلف استانی ، کشوری و حتی بین المللی در سال جدید شود .

 

در ادامه این بازدید فولادیان رئیس سبک کیوکوشین استان با برگزاری کلاس استاژ فنی آخرین مطالب و تکنیکهای به روز کاراته را برای کاراته کاهای شهرستان ارائه نمودند .

 

و در پایان مراسم نیز کمربند دان 4 کاراته توسط دکتر نیکو خصلت به آقای پرویز دست بس مربی کاراته کیوکوشین ماتسوشیمای شهرستان تحویل داده شد .

 

خبر دیگر اینکه آقایان ابراهیمی  – محمد علی پور با شرکت در کلاسهای مربیگری و طی نمودن کلیه مراحل مربوطه موفق به اخذ مدرک مربیگری کاراته شدند.

 

و آخرین خبر اینکه در رقابتهای لیگ کاراته ارس در بخش بانوان ، ورزشکاران شهرستان شبستر موفق به کسب 7مقام قهرمانی – 5 مقام دومی و 5 مقام سومی مسابقات شدند .

 

منبع:اداره ورزش و جوانان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

حلقه صالحین شهید اسماعیل زاده تسوجی پنج‌شنبه , 20 فوریه 2014 - 23:02

با سلام
خدمت دلاور مردان کاراته کار بسیجی شبستر
خدا قوت آقای دست بس

حامد دهقان جمعه , 21 فوریه 2014 - 14:52

خدا قوت 😐 ایشالا موفق باشن 😐 :d