کد خبر : 28799
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مارس 2015 - 12:19

درآمدزایی از برف پشت بام +عکس

درآمدزایی از برف پشت بام +عکس

“کایل وارینگ” ساکن شهر بوستون در آمریکاست که امسال شاهد یکی از سنگین ترین برف های تاریخ بوده است. رکورد بارش برف در این شهر امسال به 2.5 متر رسیده و همه کارها را به حالت معلق درآورده است.

به گزارش شبسترنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، “کایل وارینگ” ساکن شهر بوستون در آمریکاست که امسال شاهد یکی از سنگین ترین برف های تاریخ بوده است. رکورد بارش برف در این شهر امسال به 2.5 متر رسیده و همه کارها را به حالت معلق درآورده است.

در این میان “کایل” تصمیم گرفت تا از بارش سنگین برف یک شغل موقت ایجاد کند. این نوجوان صادرات برف را آغاز کرده است و محصولات خود را به نقاط گرم و خشک کشور می فرستد تا آن ها نیز با برف روبرو شوند.

درآمدزایی از برف پشت بام +عکس

او می گوید :” برف در پشت بام خانه ما سنگینی می کرد و با خودم فکر کردم که این برف شاید برای ما عذاب آور باشد اما در مناطق گرم یک آرزوست به همین خاطر صادرات برف را پیشنهاد کردم و سریعا از طرف پدرم پذیرفته شد.”

آن ها برای کار خود یک وبسایت طراحی کرده اند تا بتوانند با سراسر کشور در ارتباط باشند. قیمت بسته های برفی از 20 دلار شروع شده و سنگین ترین آن ها به وزن 4.5 کیلوگرم به 120 دلار می رسد. آنها برف را کمتر از 20 ساعت به مقصد می رسانند.

درآمدزایی از برف پشت بام +عکس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.