کد خبر : 28777
تاریخ انتشار : شنبه 28 فوریه 2015 - 21:35

کشف 28 فقره سرقت در شهرستان شبستر

کشف 28 فقره سرقت در شهرستان شبستر

فرمانده انتظامي شهرستان شبستر با اشاره به کشف 28 فقره سرقت در 2 روز گذشته گفت: کشف سرقت از اماکن خصوصي و قطعات خودرو در رأس کشفيات پليس آگاهي اين شهرستان قرار دارد.

imagesبه گزارش شبسترنیوز ، فريدون حيدري با اعلام این مطلب گفت: کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان شبستر با تلاش و پيگيري مستمر 4 سارق اماکن خصوصي و قطعات خودرو را شناسايي و دستگير کرده اند.

وي با اشاره به اينکه کشف اين سرقت هاي توسط کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان صورت گرفته است، اظهارکرد: براساس آمارهاي موجود کشف سرقت در شهرستان به صورت چشمگيري افزايش داشته است.

فرمانده انتظامي شهرستان شبستر تصريح کرد: در اين مدت تعداد 13 فقره اماکن خصوصي 3 فقره اماکن دولتي، تعداد 8 فقره سيم کابل، 3 عددقطعات خودرو و يک فقره مغازه کشف و تحويل مالباختگان شده است.

وي در ادامه به دستگيري 4 سارق حرفه اي در 2 روز گذشته اشاره کرد و گفت: اين سارقان در تحقيقات به عمل آمده تاکنون به 28 فقره سرقت اعتراف کرده اند.

سرهنگ حيدري با تأکيد بر اينکه سهل انگاري مالباختگان از عوامل و انگيزه‌هاي سرقت ها در سطح شهرستان مي باشد گفت: مي‌توان با رعايت کمترين اقدام پيشگيرانه فرصت ارتکاب را از سارقان سلب کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

حسن شنبه , 28 فوریه 2015 - 22:37

چرا منبع خبر را نمينويسيد ؟

شبسترنیوز شنبه , 28 فوریه 2015 - 23:56

منبع خبرکجاست؟؟؟ این خبر دریافتی از نیروی انتظامی می باشد