کد خبر : 28232
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فوریه 2015 - 6:23

پلاک کوبی کدپستی منازل صوفیان برای اولین بار دراستان انجام می شود

پلاک کوبی کدپستی منازل صوفیان برای اولین بار دراستان انجام می شود

ارشدی شهردار صوفیان گفت: طرح پلاک کوبی کد پستی منازل شهر صوفیان برای اولین بار در سطح استان انجام می شود و تاکنون۱۵۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای آن هزینه شده است.

???????????????????????????????به گزارش شبسترنیوز،ارشدی در  دیدار عمومی خود با مردم با اشاره به اقدامات انجام شده توسط شهرداری گفت: ارائه امکانات و خدمات بهتر به شهروندان  در تمامی حوزه های شهرداری اعم از عمرانی، خدمات، ترافیک، اجتماعی و فرهنگی در دستور كار قرار گرفته و راهکارهای لازم جهت رفع مشکل آنان  ارائه شده است.

شهردار صوفیان با اشاره به این که در ملاقات های مردمی با شنیدن مشکلات شهروندان به دنبال ایجاد آرامش در بین مردم هستیم، گفت: دیدارهای چهره به چهره ضمن اعتماد سازی، مشارکت مردم را در امور شهری تقویت می کند و صداقت در رفتار و گفتار با مردم و توجه به مشورت در جهت تصمیم گیری اصولی را رمز موفقیت مدیران می باشد.

شهردار صوفیان با اشاره به پروژه های عمرانی در دست اجرا افزود:زیرساخت های گلخانه مکانیزه با اجرای آبیاری قطره ای ۵۰ هکتاری آماده شده و در اولین اقدام ۵۰ هزار چاله آماده ی درخت کاری و ۶۸هکتار پوشش درختی موجب ایجاد قطب گردشگری در منطقه می شود.

ارشدی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ساماندهی بلوار خیابان شهید بهشتی گفت:افرادی گفتند  این ساماندهی فضای سبز را خراب کرده و باعث تخریب چشم انداز وسط خیابان می شود که در باره این امر باید بگویم ما این اقدام را با سه هدف کاهش ترافیک ، کاهش آب مصرفی چمن ها و زیبایی انجام دادیم و چراغ های نصب شده در این خیابان نیز جلوه زیبائی به شهر بخشیده است.

وی  کاهش فضای سبز را محدود به چمن ها دانسته و اظهارکرد :چمن ها عمل فتوسنتز را به خوبی انجام نمی دهند و مردم مطمئن باشند اگر کاهشی هم باشد فقط محدود به چمن خواهد بود نه درخت و درختچه.

وی  از پلاک کوبی کدپستی منازل خبرداده و گفت: این طرح برای اولین بار در سطح استان انجام می شود و تاکنون۱۵۰ میلیون تومان هزینه ی این امر شده است.

ارشدی   تجهیز شهرداری با اعتبار ۳۰ میلیون تومانی به سیستم اتوماسیون اداری ،نصب دوربین مداربسته و  همکاری با سپاه در تاسیس مجتمع فرهنگی رفاهی را از دیگر اقدامات شهرداری صوفیان برشمرد و افزود: کارساخت اولین و بزرگترین تقاطع دوربرگردان غیرهم سطح صوفیان در سال94 اجرا می شود.

ارشدی گفت:   همشهریان عزیز می توانند مشکلات خود را با سامانه پیامکی ارتباط با شهردار به شماره ی ۳۰۰۰۸۱۸۸۸۸ درمیان گذاشته و بعد از چند دقیقه پاسخ آن را بگیرند.

وی با اشاره به بحث انتقال محل بازار هفتگی صوفیان گفت:انتقال بازار به مکان دیگر علی رغم میل باطنی من صورت گرفت ولی چون بسیاری از مردم در روزهای شنبه با مشکل مواجه می شدند و در نظرسنجی که از خانواده های ساکن محله بازار شده بود ۱۸۶ نفر از افراد با انتقال محل بازار موافق بودند و این امر باعث شد تا محل بازار به یک جای موقت تا مشخص شدن یک محل بدون سکنه و مستقل و بدون مانع انتقال یابد.

وی در بخش پابانی سخنان خود بهسازی آسفالت خیابان لاله ، تعویض تابلوهای ۱۵ساله راهنمایی ، ساماندهی و لای روبی جوب ها ، تجهیز و تعمیر پارک کودک لاله با تجهیزات ورزشی و آلاچیق ، مشارکت در برنامه های فرهنگی از جمله پیاده روی-انس با قرآن ، طرح عضایاران حسینی ، خط تولید بلوک زنی شهرداری ، ساماندهی و محوطه سازی وادی السلام  را از دیگر اقدامات انجام شده درسال جاری  و دردست اقدام سال بعد شهرداری صوفیان برشمرد.

 ???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

123 سه‌شنبه , 24 فوریه 2015 - 19:44

آقای ارشدی ضمن تشکر از خدمات جنابعالی لطفا درباره ی تقاطع غیر هم سطح بیشتر توضیح دهید .