کد خبر : 2804
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 فوریه 2014 - 11:09

برخورد پژو با کمپرسی در محور تسوج-شبستر

برخورد پژو با کمپرسی در محور تسوج-شبستر

به گزارش شبستر نیوز به نقل از آناج:مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی آناج تشریح کرد: این حادثه ساعت 20:15 دقیقه امروز با برخورد یک دستگاه پژو و کمپرسی در محور تسوج-شبستر به وقوع پیوست که بلافاصله فوریت های پزشکی شبستر و

به گزارش شبستر نیوز به نقل از آناج:مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی آناج تشریح کرد: این حادثه ساعت 20:15 دقیقه امروز با برخورد یک دستگاه پژو و کمپرسی در محور تسوج-شبستر به وقوع پیوست که بلافاصله فوریت های پزشکی شبستر و تسوج به محل حادثه اعزام شدند.
82256845699695881329
وی افزود: متاسفانه در این حادثه 2 نفر فوت و سه نفر از سرنشینان مصدوم شدند و توسط نیروهای امدادی فوریت های پزشکی تسوج و شبستر به بیمارستان امام رضای تبریز انتقال یافتند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که حادثه ای رخ می دهد مردم باید از هرگونه تجمع و شلوغی خودداری کنند و  رانندگان کپسول آتش خاموش کن در خودروی خود داشته باشند در مواقع حادثه رانندگی که منجر به آتش سوزی می شود از افزایش حریق و سوختگی جلوگیری کنند.

حبیب حسینقلی زاده با بیان اینکه  در حین حادثه رانندگان باید به صدای آژیر آمبولانس توجه کنند و خودروی خود را به سمت راست جاده بکشانند، اظهار کرد: تجمع مردم در مکان حادثه و ایچاد ترافیک در محل باعث کاهش سرعت عمل نیروهای امدادی خواهد شد  و  مسیر گشایی جهت عملکرد به موقع نیروها و حرکت آمبولانس ها دشوارتر خواهد شد.

وی ادامه داد: صدای آژیر آمبولانس به منزله صدای ناله بیمار می باشد و رانندگان باید جهت مسیرگشایی برای آمبولانس اقدامات لازم را انجام دهند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان تاکید کرد: رانندگان از نشستن کودکان و نوزادان در صندلی جلوی خودرو خوداری کرده و در صورت نیاز صندلی مخصوص کودکان را در عقب خودرو قرار دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

z-y یکشنبه , 4 می 2014 - 0:56

لطفا اگر امکان دارد از محل حادثه عکس تهیه کنید. متشگرم