کد خبر : 2663
تاریخ انتشار : جمعه 14 فوریه 2014 - 22:53

صفایی :همه بایددربرقراری امنیت سهیم باشند

صفایی :همه بایددربرقراری امنیت سهیم باشند

به گزارش خبرنگار شبستر نیوز فرمانده انتظامی شهرستان شبستر سرهنگ صفایی قبل از خطبه های نماز جمعه تسوج گفت: در هرمکانی کسی کوچکترین نا امنی ایجاد کند ما به پشتوانه شما ، سپاه و بسیج جوابش را می دهیم .امنیت همانطور که  جزو پایه های اساسی هر کشور هست و به  حول قوه ی الهی

به گزارش خبرنگار شبستر نیوز فرمانده انتظامی شهرستان شبستر سرهنگ صفایی قبل از خطبه های نماز جمعه تسوج گفت: در هرمکانی کسی کوچکترین نا امنی ایجاد کند ما به پشتوانه شما ، سپاه و بسیج جوابش را می دهیم .امنیت همانطور که  جزو پایه های اساسی هر کشور هست و به  حول قوه ی الهی و تلاش های عوامل انتظامی و نظامی در میهنمان برقرار است.

وی ادامه داد:هر کسی باید در حیطه خودش در برقراری امنیت سهیم باشد مثلا معلم در باب تربیتی و .. امنیت جامعه در سایه فرهنگ ، مردم و همکاران است و اگر سازمانی بر مردم تکلیفی دارد در مقابل حقی هم دارد و اینکه حمایت و همکاری شما را می خواهیم. اگر اموال مردم سرقت شود همانند این است که مال من و همکارانم به سرقت رفته است .

سرهنگ صفایی افزود: کمک به برادر دینی را فراموش نکنید بخصوص فردی که ناتوان باشد و نیز امر به معروف و نهی از منکر را نباید فراموش کنیم همانطوری که یکی از اهداف قیام امام حسین علیه السلام امر به معروف و نهی از منکر بود.

فرمانده انتظامی شهرستان در بخش پایانی سخنان خود درزمینه  توصیه های امنیتی اضافه کرد: جوانان مواظب سو استفاده های اینترنتی باشید – گول برخی اس ام اس ها (پیامک ها) اعم از قرعه کشی و برنده شدن جوایز و …. را نخورید – گول کارت به کارت های تلفنی برای  دریافت جایزه را نخورید – به بچه هایتان شماره 110 را آموش دهید – تلفن همراهتان را همیشه در دسترس قرار دهید – موقع مسافرت کیلومتر ماشین تان را صفر کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید موقعیت تان را برای عوامل انتظامی و امدادی مشخص کنید.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.