کد خبر : 26469
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 فوریه 2015 - 9:41

همه باهم با طنین وحدت و حماسه در راهپیمایی 22 بهمن حاضر می شویم

همه باهم با طنین وحدت و حماسه در راهپیمایی 22 بهمن حاضر می شویم

شهردارشبسترگفت: هریک از شهروندان وظیفه دارد بخشی از خیابان ‌های شهر را در مراسم ۲۲ بهمن پر کند، چون امسال نگاه بسیاری از کشورها به میزان حضور مردم در این راهپیمایی است.

paper073542141440به گزارش شبسترنیوز , شهرداری و شورای اسلامی شهر  شبستر از مردم غیور و شهید پرور و فرهنگی شبستر دعوت کردند تا پرشور تر از گذشته در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نمایند.

اشرفی شهردار شبستر ضمن تبریک فرا رسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به شکرانه سالها مجاهدت و صبوری و دست آوردهای ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی گفت : همه در مقابل حفظ این انقلاب مسئول هستیم و باید 22 بهمن را گرامی داشت و با مشارکت و تلاش و کوشش پر شور در راهپیمایی شرکت کنیم تا نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از گذشته به سمت اهداف عالی خود قدم برداریم.

وی خاطر نشان کرد : هریک از شهروندان وظیفه دارد بخشی از خیابان ‌های شهر را در مراسم ۲۲ بهمن پر کند، چون امسال نگاه بسیاری از کشورها به میزان حضور مردم در این راهپیمایی است.

مهندس اشرفی افزود:پشتوانه نظام جمهوری اسلامی مردم هستند و حضور پرشکوه مردم دستاورهای بزرگی برای کشور به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی و برآمده از خواستگاه مردمی است که در طول این ۳۵ سال علی‌ رغم توطئه‌ ها و مشکلات روزبه ‌روز در شرایط بالندگی و توسعه حرکت می ‌کند.

شهردار شبستر گفت : به راستی که اقتدار روز افزون انقلاب اسلامی ایران در عرصه های داخلی و خارجی همیشه در گرو حمایت های مردمی بوده و هست و این حضور همیشه در صحنه ها و مقاطع زمانی مختلف  معادلات جهانی سردمداران استکبار را برای ضربه زدن به این ملت بر هم زده و خواهد زد. فلذا در این مسیر یکبار دیگر باید عزم خود را جزم کرده  وبا حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ،ضمن اعلام حمایت از انقلاب اسلامی و آرمانهای مقدس حضرت امام و شهدا، ضربه ای سخت بر پیکره ی استعمار و استکبار وارد سازیم تا راه زوال آنها را هموارتر کنیم.

انتهای خبر /

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.