کد خبر : 26351
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 فوریه 2015 - 18:14

مزار شهدای گمنام غبارروبی شد

مزار شهدای گمنام غبارروبی شد

در هفتمین روز از دهه مبارکه فجر جمعی از کارکنان و اساتید و دانشجویان واحد شبستر با حضور در تپه نورالشهداءی شبستر ضمن زیارت سه شهید گمنام قبور پاک مطهر آنان را با عطر و گلاب معطر ساخته و غبارروبی نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبسترخبر،در دهه مبارکه فجر جمعی از کارکنان و اساتید و دانشجویان واحد شبستر با حضور در تپه نورالشهداءی شبستر ضمن زیارت سه شهید گمنام  قبور پاک مطهر آنان را با عطر و گلاب معطر ساخته و غبارروبی نمودند.

در این مراسم که رئیس واحد و فرمانده حوزه بسیج کارمندی شهید رجائی سپاه ناحیه شبستر نیز حضور داشتند دانشگاهیان واحد شبستر با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و نثار فاتحه و اهدای شاخه گل بر قبور مطهر سه شهید گمنام به این عزیزان ادای احترام کردند.
دکتر امیرپورداریانی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان شهدای گمنام، عزت و شرف و آزادی و رفاه کنونی مان را مدیون این شهدا دانست و گفت: ما هر چه داریم از برکت خون این شهیدان است و همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید ادامه دهنده راه آن ها باشیم و با احساس مسئولیت و انجام صحیح کارهای محوله پایبندی خود را به شهدای عزیز به اثبات برسانیم و انشاءالله شرمنده شهدای عزیزمان نشویم.
سه شهید گمنام گلگون کفن نزدیک دو سال پیش مهمان شهرستان شبستر شدند و در تپه ای که به یمن وجود این گلهای فاطمی تپه نورالشهدا نام گرفت، آرام گرفته و میعادگاه عاشقان و علاقه¬مندان شهدا و راه سرخشان میباشد.
gobarrobi550 gobarrobi3 gobarrobi4
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.