کد خبر : 26342
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 فوریه 2015 - 7:33

200 دانش آموز دختر شهرستان شبستر عازم مناطق جنگی جنوب کشور شدند+تصاویر

200 دانش آموز دختر شهرستان شبستر عازم مناطق جنگی جنوب کشور شدند+تصاویر

کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر شهرستان شبستر با حضور امام جمعه ،فرمانداروجمعی ازمسئولین شهرستان عازم مناطق جنگی جنوب کشور شدند.

???????????????????????????????به گزارش  شبسترنیوز عصر دیروز  یکشنبه19بهمن ماه کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر شهرستان شبستر  با حضور امام جمعه ،فرمانداروجمعی ازمسئولین شهرستان  عازم مناطق جنگی جنوب کشور شدند.

سرهنگ پاسدار جعفر رزمی، فرمانده سپاه شبستر در حاشیه بدرقه کاروان راهیان نور این شهرستان با بیان اینکه در این کاروان200 نفر از دانش آموزان دختر شهرستان شبستر  عازم این مناطق می شوند هدف از از برگزاری این اردو را آشنا کردن دانش آموزان با فرهنگ جهاد و شهادت عنوان کرد .

وی اردوهای راهیان نور را بهترین راه برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: اردوهای راهیان نور از بزرگترین برنامه‌های فرهنگی برای قشر جوان کشور است و برگزاری این قبیل برنامه‌ها می‌تواند تقویت‌کننده معنویات و ارزش‌های والای دفاع مقدس در نسل نوجوان و جوان باشد

رزمی در بخش دیگر سخنان خود اظهارکرد:امیدواریم با برگزاری هر چه بهتر اردوهای راهیان نور در بسیج در  جهت تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت افق های روشنی را پیش روی جوانان و نوجوانان جامعه بگشاییم.

رزمی مدت حضور كاروان راهيان نور  دانش آموزان در اين مناطق را چهار روز عنوان کرده و برگزاری برنامه های متنوع و توزیع بسته های فرهنگی بین زائران راهیان نور  برای پربار کردن برنامه های اردو را  از دیگر برنامه های ناحیه شبستر برشمرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت :در اردوی کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر از نقاط مختلف مناطق جنگی جنوب کشور از جمله دهلاویه ،هویزه و شلمچه، بازدید به عمل می آورند.

تصاویر/اعزام دانش آموز دختر شهرستان شبستر به اردوی راهیان نور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.