کد خبر : 2613
تاریخ انتشار : جمعه 14 فوریه 2014 - 16:01

امام جمعه شبستر:خدمت به خلق ازبافضیلت ترین عبادت هاست

امام جمعه شبستر:خدمت به خلق ازبافضیلت ترین عبادت هاست

به گزارش شبسترنیوز ،حجت الاسلام محمدزاده امام جمعه شهرستان شبستردر نمازجمعه این هفته شبسترکه درمسجدجامع این شهر برگزار شد گفت:برای زندگی آبرومندانه در جامعه و به وجود آمدن جامعه سالم باید خیانت را کنار گذاشت . محمدزاده در ادامه با تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22بهمن،افزود:مردم با حضور خود در این راهپیمایی ،ثابت

DSC04380

به گزارش شبسترنیوز ،حجت الاسلام محمدزاده امام جمعه شهرستان شبستردر نمازجمعه این هفته شبسترکه درمسجدجامع این شهر برگزار شد گفت:برای زندگی آبرومندانه در جامعه و به وجود آمدن جامعه سالم باید خیانت را کنار گذاشت .

محمدزاده در ادامه با تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22بهمن،افزود:مردم با حضور خود در این راهپیمایی ،ثابت کردند پای انقلاب و ولایت ایستاده اند و این حضور باعث خوشحالی دوستان این ملت شد.

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره)که فرمودند:«به جرأت مدعی هستم ملت ایران بهتراز ملت حجاز در عهد رسول الله است » بر واقعیت گرایی امام خمینی (ره) تأکید کرد.

امام جمعه شهرستان شبستر  در بخش دیگر سخنان خودبا اشاره به حضور مردم بیان کرد: حضور ملت در صحنه راهپیمایی مسئولیت و مأموریت مسئولین را دوچندان می کند.

وی ادامه داد:کشور ایران کشوری غنی می باشد و باید از استعداد های موجود استفاده کرد  و باید مسئولین و کارشناسان با اتحاد و به دور از اختلافات حزبی مشکلات جامعه را کمتر کنند.

امام جمعه شبستر در ادامه بر لزوم استفاده از تولیدات داخلی تأکید کرده و افزود: نباید با وارد کردن اجناس جلوی تولیدات داخلی را گرفت و باید کاری کرد که تولیدات داخلی رشد یابد.

محمدزاده  در بخش دیگر سخنان خود گفت: از مسئولین انتظار داریم در جهت حل مشکلات برنامه ریزی کنند و به مذاکرات چشم ندوزند چرا که اطمینان داریم آمریکا و کشورهای مذاکره کننده  هیچ وقت حاضر به قبول کردن ارزش های این نظام نیستند.

وی در بخش پایانی سخنان خود بیان کرد:باید دقت شود تا هر روز از مشکلات ملت کاسته شود و مسئولین باید به فکر خدمت به مردم باشند ،چرا که خدمت به خلق ، از بالاترین و با فضیلت ترین عبادت هاست .

DSC00153

DSC00168

DSC00187

DSC00193

DSC00217

DSC00244

DSC00248

تصاویر ازآقای حمیدصدر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.