کد خبر : 2604
تاریخ انتشار : جمعه 14 فوریه 2014 - 15:30

امام جمعه صوفیان:ملت در22بهمن گزینه های خود را روی میز گذاشتند

امام جمعه صوفیان:ملت در22بهمن گزینه های خود را روی میز گذاشتند

به گزارش شبستر نیوز حجت الاسلام مردانی پور  خطیب  جمعه این هفته صوفیان  در ابتدای سخنان خود به  سبک زندگی پیامبراکرم (ص)اشاره کرده وگفت:برخورد مساوی با مردم ، آراستن ظاهر ، آداب غذا خوردن و مزاح و شوخی از خصوصیات پیامبراکرم (ص)بود. وی ادامه داد: آنچه در موفقیت پیامبر(ص)دخیل بوده ویژگی های خوب ایشان بود

به گزارش شبستر نیوز حجت الاسلام مردانی پور  خطیب  جمعه این هفته صوفیان  در ابتدای سخنان خود به  سبک زندگی پیامبراکرم (ص)اشاره کرده وگفت:برخورد مساوی با مردم ، آراستن ظاهر ، آداب غذا خوردن و مزاح و شوخی از خصوصیات پیامبراکرم (ص)بود.

وی ادامه داد: آنچه در موفقیت پیامبر(ص)دخیل بوده ویژگی های خوب ایشان بود و دشمنان می خواهند از پیامبر چهره ای خشن و جنگجو معرفی کنند.

حجت الاسلام مردانی پور در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن افزود:آمریکا پا از حریم خود بیشتر گذاشته و گستاخی های خود را به حدی ادامه داده که حتی معاون وزیر امور خارجه آمریکا توانست به کشور ایران گستاخی  کند،آنها به گزینه های روی میز خود اشاره می کنند ولی جرات اجرا و عملی کردن آن را ندارند ولی کشور ایران با قدرت و حضور خود توانست گرینه های خود را عملی کنند و آن هم حضور در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن بود.

خطیب جمعه صوفیان در بخش پایانی سخنان خود  با اشاره  به فرا رسیدن سالروز قیام 29 بهمن تبریز در سال 56 که در بزرگداشت چهلم شهدای قم صورت گرفت، اظهار داشت:آنچه مسلم است هوشیاری مردم آذربایجان می باشد و این قیام  زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 بود.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.