کد خبر : 25824
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 فوریه 2015 - 18:44

همایش پیاده روی خانوادگی درشندآباد برگزار می شود

همایش پیاده روی خانوادگی درشندآباد برگزار می شود

بهرام هوشنگی شهردار شهرشندآباد در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز با تبریک ایام  الله دهه فجر گفت:‌به مناسبت این  ، فردا جمعه همایش پیاده روی خانوادگی در شندآباد برگزار می شود. وی  افزود: این همایش ساعت هشت صبح ا فردا جمعه از مقابل شهرداری شروع می شود و جوایز متعددی برای برندگان تدارک دیده شده است.

بهرام هوشنگی شهردار شهرشندآباد در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز با تبریک ایام  الله دهه فجر گفت:‌به مناسبت این  ، فردا جمعه همایش پیاده روی خانوادگی در شندآباد برگزار می شود.

وی  افزود: این همایش ساعت هشت صبح ا فردا جمعه از مقابل شهرداری شروع می شود و جوایز متعددی برای برندگان تدارک دیده شده است.

هوشنگی  با اشاره به دیگر برنامه های دهه فجر این شهر تصریح کرد:مسابقات هاکی در سطح استان آذربایجان شرقی نیز در همین روز از ساعت 12 ظهر  با حضور تیم های استانی و جمعی ازمسئولین در محل سالن ورزشی شندآباد برگزار می شود.

888888

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شهروند شندابادی جمعه , 6 فوریه 2015 - 13:44

از مسولین محترم شهرستان و شهر شنداباد و همچنین شهردار توانمند شنداباد نهایت تقدیر و تشکر میگردد. پیاده روی باشکوهی بود . از همشهریان عزیز شندابادی هم جای تقدیر و تشکر هست.
از شورای محترم هم تشکر میشود.
فکر میکنم شهردار محترم شنداباد از معدود افرادی هستند که بجای سرو صدای تبلیغاتی بعضا بی مورد و صرفا شعار دادن ،عمل را سرلوحه کارشان قرار داده اند.
با تشکر از سایت مجبوب تان