کد خبر : 25017
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 ژانویه 2015 - 11:23

همایش ملی پژوهش‌های کاربردی در صنعت دام، طیور و آبزیان برگزار می‌‌شود

همایش ملی پژوهش‌های کاربردی در صنعت دام، طیور و آبزیان برگزار می‌‌شود

دومین همایش ملی پژوهش‌های کاربردی در صنعت دام، طیور و آبزیان با هدف ایجاد ارتباط محکم میان دانشگاه و مراکز صنعتی دام و طیور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر برگزار می‌شود.

13931108081813248903264به گزارش شبسترنیوز، دبیر علمی این همایش گفت: با اهداف ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های پژوهشی دانشگاهیان و فراهم ساختن زمینه رشد و پویایی مستمر و ایجاد ارتباط با مراکز صنعت دام و طیور و آبزیان دومین همایش ملی پژوهش‌های کاربردی در صنعت دام، طیور و آبزیان روز پنجشنبه 14 اسفند سال جاری در دانشگاه آزاد واحد شبستر برگزار خواهد شد.

دکتر رامین سلامت‌دوست با بیان اینکه این همایش در پنج محور تخصصی اصلی شامل تغذیه نشخوارکنندگان، تغذیه طیور، ژنتیک و اصلاح دام، فیزیولوژی دام و بهداشت و سلامتی و پرورش دام برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در بازه زمانی کوتاه، استقبال بسیار خوبی از فراخوان همایش شد و از مجموع 217 عنوان مقاله رسیده 23 مقاله به عنوان سخنرانی و 157 مقاله به صورت پوس‌تر پذیرفته شده است.

سلامت‌دوست یادآور شد: ‌در این همایش دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحدهای ارومیه، ایلخچی، مراغه، مرند، اهر و کارخانجات فعال شهرستان از جمله شرکت شیرین عسل، آی سودا، دریان لبن مشارکت دارند و حامی همایش هستند. همچنین بر اساس برنامه‌ریزی انجام یافته، نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات کارخانجات فعال شهرستان در حاشیه همایش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.