کد خبر : 24351
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 20 ژانویه 2015 - 22:00

پیشرفته ترین گدای دنیا +عکس

پیشرفته ترین گدای دنیا +عکس

به گزارش شبسترنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، متکدیان و تنگدست ها سعی می کنند با گدایی زندگی خود را بگذرانند. این افراد معمولا در خیابان راه می روند و به راه های مختلف درخواست پول می کنند اما برخی نیز گدایی تبدیل به شغلشان شده است. “دایمن پریستون بوث” مردی است که به عنوان

به گزارش شبسترنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، متکدیان و تنگدست ها سعی می کنند با گدایی زندگی خود را بگذرانند. این افراد معمولا در خیابان راه می روند و به راه های مختلف درخواست پول می کنند اما برخی نیز گدایی تبدیل به شغلشان شده است.

“دایمن پریستون بوث” مردی است که به عنوان پیشرفته ترین و شاید باهوش ترین گدای دنیا شناخته شود. وی همیشه در مراسم های رسمی که افراد پولدار هستند حاضر می شود و از آن ها درخواست پول می کند. وی همچنین یک کارتخوان سیار دارد که بتواند به میزان لازم پول بگیرد.

این گدای ۳۷ ساله در همیشه خودش رابه مراسم های مهم در لندن می رساند تا با فشار رسانه ها و به کمک دوربین مطبوعاتی از افراد مشهور پول بگیرد. ولی دقیقا زمانی گدایی می کند که دوربین ها سمت یک هنرپیشه یا فرد خاص هستند و فرد مشهور نمی تواند مقابل رسانه ها پولی به او ندهد.

دوستان وی اعتقاد دارند او سالانه چندین بار به سفرهای خارج از کشور می رود و درآمد بسیار بالایی دارد. وی به خودش سختی می دهد و در خیابان می خوابد تا بتواند بیشتر مردم را تحریک به پول دادن بکند.

در سراسر لندن مغازه های مشهور یا رستوران و هتل های بزرگ وی را می شناسند و چندین بار هم پلیس اورا دستگیر کرده است اما نتوانسته اند جرم دقیقی برای وی بدست بیاورند و او همچنان آزاد است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

محمد چهارشنبه , 21 ژانویه 2015 - 0:05

با عرض سلام و ادب، از شما مدیر گرامی دعوت می نماییم از وب سایت ما و قالب های خبری و پیامکی آن دیدن فرمایید.
با قیمت بسیار مناسب و طراحی حرفه ای
http://www.wpparsi.ir
info@wpparsi.ir