کد خبر : 24317
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 20 ژانویه 2015 - 8:00

شیرینی دانمارکی!

شیرینی دانمارکی!

به گزارش شبسترنیوز  به نقل از آناج بیان نوشت: برای خرید شیرینی به مغازه شیرینی فروشی رفتم و یک  کیلو و نیم گل محمدی خواستم. گفت دانمارکی می خوای؟ تعجب کردم گفتم دانمارکی؟ نه نه من گل محمدی می خوام. گفت پسر بیا برای آقا یک کیلو و نیم دانمارکی بده! گفتم آقا چرا میگید

indexبه گزارش شبسترنیوز  به نقل از آناج بیان نوشت:

برای خرید شیرینی به مغازه شیرینی فروشی رفتم و یک  کیلو و نیم گل محمدی خواستم. گفت دانمارکی می خوای؟ تعجب کردم گفتم دانمارکی؟ نه نه من گل محمدی می خوام. گفت پسر بیا برای آقا یک کیلو و نیم دانمارکی بده! گفتم آقا چرا میگید دانمارکی مگه چند سال قبل بعد از اون توهین زشت کاریکاتوری روزنامه دانمارکی به ساحت پیغمبرمون و حمایت دولت دانمارک از اون روزنامه، ما هم حداقل کاری که کردیم! به این شیرینی گفتیم گل محمدی؛ چی شده شیرینیه محمدی بودنش رو از دست داده یا دانمارک عذرخواهی کرده؟ گفت برو بابا دلت خوشه اتحادیه خودش به این اسم به ما تعرفه میده. بغض گلوم رو گرفت و از رسول خوبیها خجالت کشیدم. غرض از گفتن این خاطره تلخ توجه به نکته مهمی بود در باب مقوله غیرت عالمانه! نمیدانم این اصطلاح غیرت عالمانه اصطلاح کامل و جامعی است یا نه ولی هر چه که باشد ابداعی خودم بوده و با الهام از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری گفته شد.

در پی اهانت وقیحانه نشریه شارلی هبدو فرانسه به ساحت پیامبر اعظم بر آن شدم تا این نوشته را تقدیم خوانندگان عزیز کنم. براستی ما را چه شده است و به کجا میرویم؟ دنیای اسلام با یک و نیم میلیارد مسلمان به روزی افتاده که می توان به بهانه حمله چند انسان نمای دست پرورده غرب به یک روزنامه بی رمق و غیر مهم، به پیامبرش توهین کرد و کاریکاتور کشید؟! چرا حرکتی نمی کنیم؟ آری واضح و مبرهن است که علت این اتفاقات دامن زدن به اسلام هراسی و جلوگیری از گرایش مردم غرب به اسلام است هدف جلوگیری از انقلاب آرام، رو به رشد و فراگیر اسلام گرایی است.

 سوالی که در این بین خود را نمایان می کند نحوه مقابله و عکس العملی است که می توان اتخاذ نمود. به نظر نگارنده علاوه بر موضع گیری های رسمی (که متاسفانه در سیاست خارجی ما خبری از آن نیست) و  موضع گیری های امت اسلامی در قالب راهپیمایی ها و حرکتهای اجتماعی، می بایست بر مبنای همت جوانان خوش فکر و طراح ملت های مسلمان، جنبشی را آغاز کرد. اکنون وقت استفاده از ابزارهای رایج و در دسترس برای همه دنیاست؛ دوران هژمونی رسانه ای استکبار گذشته است و ابزارهایی که روزگاری بعنوان تحدیدکننده جریان آزاد اطلاعات! بشمار می رفت با آمدن ابزارهای جدید و با افزایش ارتباطات مجازی ملتها تهدید شده است؛ پر واضح است که شروع فعالیت شبکه های اجتماعی مجازی برای ترویج جریان غالب فرهنگی و رسانه ای دنیای اباهه گری بوده است ولیکن مقصود نگارنده از این سطور پیشنهاد تبدیل این تهدید به فرصتی عظیم برای مقابله با دشمنٍ به میدان آمده است. اکنون زمان راه اندازی موج های شبکه ای در شبکه های اجتماعی دنیاست؛ اکنون نوبت افراد خوش ذوق ما برای ساختن کلیپ ها و تولید عکس ها و تصاویر مناسب است؛ اکنون موقع حرکت هنرمندان مسلمان با سلاح کاریکاتورسازی است؛ اکنون زمان معرفی پیامبر خوبیها با ابزار انیمیشن است؛  از آنجاییکه نظام سرمایه داری بغیر از سود خود امری را محترم نمی شمارد و در صورت به خطر افتادن این حاشیه امنٍ سود مورد نظر همه شعارهای بنیادین و غیر بنیادین اش را فراموش می کند بنظر می رسد که اکنون می بایست جنبش تحریم کالاهای فرانسوی در بین امت یک و نیم میلیاردی را راه انداخت؛ همه اینها شدنی است و نیازی به اقدام دولت ها ندارد آنچه که نیاز ما برای این جنگ نرم است خط شکنانی است ورزیده و اراده هایی است پولادین لذا می بایست هتاکان را مجبور به احترام در برابر مقدسات نمود؛ باید جنبش آغاز کرد و همت بلند داشت تا منافع این سیستم لیبرالیستی هتاک در همه جای دنیا با اقدام فراگیرمان دچار چالش شود و این بسته به غیرت عالمانه ما دارد.

سلام و درود خداوند بر پاکترین، مهربانترین، آسمانی ترین و کامل ترین مخلوق الهی در عالم بر پیامبر خاتم(ص)

اللهم وفقنا لما تحب و ترضی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.