کد خبر : 24279
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 20 ژانویه 2015 - 4:06

جلسه شورای تحول اداری شهرستان شبستر برگزار شد+تصاویر

جلسه شورای تحول اداری شهرستان شبستر برگزار شد+تصاویر

جلسه شورای تحول اداری شهرستان شبستر با حضور مدیر کل دفتر منابع انسانی وتحول اداری استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد .

۲۷۶_(۱-۱۹-۲۰۱۵ ۱۲-۲۸-۶)Canon Canon EOS 500D(4752x3168)به گزارش شبسترنیوز ، جلسه شورای تحول اداری شهرستان شبستر باحضورمدیر کل دفتر منابع انسانی وتحول اداری استانداری،امام جمعه ، فرماندار ومسئولین ادارات شهرستان شبستر در محل فرمانداری شبستر برگزار گردید .

حجت الاسلام محمدزاده امام جمعه شبستر در این جلسه با اشاره به فلسه وجود حاکمیت هادر جامعه گفت: حاکمیت های الهی مبتنی بر این هستند که خدماتی نسبت به جامعه ارائه بدهند و حاکمیت های  الهی حاکم کردن عدالت در جامعه را برعهده دارند.

وی با اشاره به شیوه های مدیریتی سالم در حاکمیت های الهی اظهارکرد:در زمان کنونی کاردانی برای مسئولین نظام  لازم بوده و باید  ادیب و حفیظ باشند و به این دقت کنندکه تحت کنترل دوربین های هدایت هستند

امام جمعه شبستر برخورد خشن  را از آفت های بزرگ مدیریت ها دانسته و تصریح کرد:  شیوه های مبتنی بر قرآن کریم ،بهترین شیوه های مدیریتی هستند و مسئولین باید در برخورد با مردم بداخلاق نباشند.

وی بابیان اینکه همه مسئولین در مقابل تیرهای زهراگین دشمن قرار گرفته اند افزود:مسئولین بایداز قرار گرفتن در موقعیت های تهمت مثل دریافت هدیه پرهیز کرده و در برخورد با مردم و ارباب رجوع خوش اخلاق باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:مسئولین نظام و ادارات همه منتسب به اسلام و نظام هستند و اگر لغزشی در رفتار و عمل مسئولین مشاهده شود به نام نظام نوشته می شود و مسئولین باید در برخورد و عملشان دقت کنند و مسئولین وظیفه دارند مردم را نسبت به نظام و آینده امیدوار نگهدارند و  استقامت رمز پیروزی بوده و در سایه اتحاد ،ایمان و مقاومت توانسته ایم در عرصه های مختلف حضور یابیم .

سید سعید کاشانی فرماندارشهرستان شبستر نیز در این جلسه گفت:در اصل سوم قانون اساسی به اصلاح نظام اداری تاکید شده و نظام اداری کشور بر اساس مصوبه شورای عالی اداری می باشدو امیدواریم نقشه راه نظام داری کشور که در قالب ۸برنامه آمده است را عملی نمائیم .

گزارش تصویری /جلسه شورای تحول اداری شهرستان شبستر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

سالار سه‌شنبه , 20 ژانویه 2015 - 8:29

توجه توجه!
عیدی آخر سال کارمندان و بازنشستگان دولت ۶۰۰ هزار تومان تعیین شد.

شهروز صبوری سه‌شنبه , 20 ژانویه 2015 - 14:45
ناشناس سه‌شنبه , 20 ژانویه 2015 - 21:48

سلام؛
چرا در شهر تسوج بعد از اقامه نماز جمعه یا روز های دیگر مثل (شنبه یا یکشنبه یا دوشنبه یا سه شنبه) در اعتراض به کاریکاتور اهانت به حضرت محمد مصطفی (ص) تجمع و راهپیمایی نکردند؟؟؟