کد خبر : 24028
تاریخ انتشار : شنبه 17 ژانویه 2015 - 11:20

اطلاعیه/فراخوان انتخابات خانه صنعت،معدن وتجارت شبستر

اطلاعیه/فراخوان انتخابات خانه صنعت،معدن وتجارت شبستر

به گزارش شبسترنیوز روابط عمومی اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان شبستر طی اطلاعیه ای از اهالی صنعت،معدن و تجارت برای شرکت در انتخابات اعضای هیئت مدیره و بازرس نمایندگی خانه صنعت،معدن وتجارت شهرستان شبستر دعوت کرد. بر اساس این اطلاعیه این انتخابات ساعت ۹صبح  فردا یکشنبه۲۸مهرماه در محل اداره صنعت،معدن و تجارت شبستر برگزار می

به گزارش شبسترنیوز روابط عمومی اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان شبستر طی اطلاعیه ای از اهالی صنعت،معدن و تجارت برای شرکت در انتخابات اعضای هیئت مدیره و بازرس نمایندگی خانه صنعت،معدن وتجارت شهرستان شبستر دعوت کرد.

بر اساس این اطلاعیه این انتخابات ساعت ۹صبح  فردا یکشنبه۲۸مهرماه در محل اداره صنعت،معدن و تجارت شبستر برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

حسین سلیمانی شنبه , 17 ژانویه 2015 - 12:23

ضمن عرض سلام و ادب
از همکاران بخش صنعت در حوزه غذایی و آشامیدنی و غیره ، تقاضا داریم با انتخاب اصلح و شایسته خود ، موجبات سرافرازی و پیشرفت شهرستان شبستر را رقم بزنند . این موضوع جدا از تعصب منطقه ای و سایر تعصبات می باشد .
بدلیل اینکه عواقب خوب و بد این انتخاب در بلند مدت به شغل کاری شما منعکس خواهد شد .
ارادتمند شما سلیمانی

حسن چهارشنبه , 21 ژانویه 2015 - 8:04

نتایج انتخاب :۱- اقای مهدی توکلی مدیر شرکت ای سودا ۲- اقای علی صحرا نورد مدیر شرکت عسل تام ۳- اقای ابراهیم قاسمپور مدیر شرکت ثمین شکلات بعنوان اعضا هیئت مدیره و اقای سعید ثابتی مدیر اجر حقیقت نوبعنوان بازرس از بین شرکت کنندگان انتخاب شد

حسین زمانی مدیر کارخانه یخچال سازی سبلان امیرزکریا شنبه , 24 ژانویه 2015 - 18:06

باسلام در انتخابات صنعت و معدن شبستر تخلفاتی انجام شد از جمله.۱)هیچ شخصی بعنوان کاندیدا ثبت نام نکرده بود و همه افراد توسط اداره بازرگانی بعنوان کاندیدا انتخاب شده بودند۲)در روز انتخابات بعضی از کاندیداها بدون اطلاع بقیه کاندیدها در محل رای گیری حاضر و اقدام به تبلیغات در آن محل و نفوذ علنی در انتخابات میشوندو همه فرم های آورده شده با امضای بدون مهر بوده و مغازه داران و پخش کنندگان مواد اولیه و زیر حساب ها اقدام به رای گیری کردند.۳)ساعت شروع انتخابات معلوم ولی پایان آن نامعلوم بود و بنده خودم برای رای دادن ساعت یازده مراجعه کردم و به این وضع اعتراض کردم گفتند همه چیز تمام شده است اگر میخواهید رای بیندازید اگر نه که هیچ.۴)انتخاباتی که با دادن کیک و شربت از طرف کاندیداها برگزار میشود چه کمکی به صنعت شهرستان خواهد کرد.۵)در ثبت نام از کاندیداها جای افراد موفق کار آفرین مثل آقایان هادی پور. نظری علیشاه.فراقی علیشاه مدیریت کیک درنا کجا بود!!!!!