کد خبر : 23864
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 15 ژانویه 2015 - 0:34

دستگیری مادر و پسر موادفروش در شبستر

دستگیری مادر و پسر موادفروش در شبستر

فرمانده انتظامی شبستر آذربایجان‌شرقی از ادامه طرح پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری ۳ خرده فروش و معتاد پر خطر در این شهرستان خبر داد.

 IMG_0392به گزارش شبسترنیوز، سرهنگ فریدون حیدری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شبستر با اعلام این مطلب گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران انتظامی پس از شناسایی محل پاتوق توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان مشخص شد یک نفر زن به همراه پسرش اقدام به تهیه و فروش مواد مخدر سنتی و صنعتی می کنند که پس از دستگیری ودر بازرسی از کیف زن و منزل وی مقادیری مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ حیدری در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح از دستگیر شدگان مقدار ۹۶ گرم انواع مواد مخدر و آلات استعمال کشف شد که در این راستا پرونده تشکیل و به دادسرای انقلاب شهرستان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر تشریح کرد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح و طرح های مشابه همچنان تداوم خواهد یافت و همکاری خوب مردم نیز همواره پلیس را در اجرای موفقیت آمیز این طرح ها مساعدت می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بسیجی گمنام جمعه , 16 ژانویه 2015 - 0:10

باعرض سلام خسته نباشید به اهالی شبستر نیوز یه خواهشی داشتم که بخواین به جایگاه های cng به خصوص جایگاه خامنه یه سری بزنن اپوراتور اونجا خیلی ناشایست باارباب رجو ومشتری ها بحث میکنن و عمل هایه ناشایستی که نباید مکان عمومی باشه اونجا دیده میشه وهر روز درگیری های شدید هست خواهشن رسیدگی بشه