کد خبر : 23846
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 ژانویه 2015 - 22:32

موج تحویل داوطلبانه ماهواره در شهرستان شبستر به راه افتاده است/اهدای دستگاه دیجیتال

موج تحویل داوطلبانه ماهواره در شهرستان شبستر به راه افتاده است/اهدای دستگاه دیجیتال

فرمانده سپاه شبسترگفت:خوشبختانه اجرای برنامه‌های فرهنگی کارساز بوده و موج تحویل داوطلبانه ماهواره درروستاها و شهرهای شهرستان شبستر به راه افتاده است و خانواده‌ها ماهواره‌های خود را به صورت داوطلبانه تحویل حوزه و پایگاه‌های بسیج می‌دهند و این طرح همچنان ادامه دارد.

۱cccفرمانده سپاه شبستر در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز با اعلام این مطلب گفت:در راستای سلسله نشست های بصیرتی و روشنگری در خصوص آسیب های ماهواره در سطح پایگاه های مقاومت بسیج بیش از ۷۰ دستگاه ماهواره  به صورت داوطلبانه تحویل سپاه این شهرستان گردید.

رزمی ادامه داد: پیاده کردن نهضت روشنگری ماهواره درشهرستان شبستر با تشکیل ستاد  آغاز شد و  همایش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه مقاومت، اعزام اساتید به کارگاه‌های آموزشی استانی و کشوری، اعزام کارشناسان و اساتید به مساجد و پایگاههای مقاومت و فضاسازی و نصب بنر در خصوص آسیب های ماهواره در سطح شهرهای شهرستان  و برگزاری نمایشگاه های مختلف از مهم ترین اقدامات انجام شده برای مقابله با اثرات سوء ماهواره در این شهرستان است.

وی راهکار های اقناعی و روشنگرانه در خصوص آسیب های ماهواره و رسانه های همسو را تاثیرگذار دانسته و افزود: دشمن با نفوذ در افکار و باورهای مردم از طریق تهدیدات نرم تلاش می کند با استحاله فرهنگی توطئه های خود را از طریق ماهواره در جامعه عملی نماید لذا اقدامات روشنگرانه و بیان آسیب هاو تهدیدات ماهواره به مردم ضروری می باشد.

سرهنگ پاسدار رزمی در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد:خوشبختانه اجرای برنامه‌های فرهنگی کارساز بوده و موج تحویل داوطلبانه ماهواره درروستاها و شهرهای شهرستان شبستر به راه افتاده است و خانواده‌ها  ماهواره‌های خود را به صورت داوطلبانه تحویل حوزه و پایگاه‌های بسیج می‌دهند و این طرح همچنان ادامه دارد و هرخانواده ای که ماهواره خود را به صورت داوطلبانه تحویل پایگاه ها و حوزه های مقاومت دهد یک دستگاه دیجیتال دریافت خواهدکرد.

فرمانده سپاه شبستر ، وجود ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری در سطح شهرستان را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت:پایگاه های مقاومت بسیج ، مساجد ، محافل تربیتی ، آموزشی ونهاد های فرهنگی می توانند در جهت بصیرت افزایی و بیان مشکلات ماهواره افق های روشنی را برای مردم بگشیایند.

وی در پایان تحویل داوطلبانه بیش از ۷۰ دستگاه ماهواره به سپاه شبستر را اقدامی مبارک دانست و افزود:بسیاری از مشکلات و انحرافات که در میان مردم به وجود می‌آید از ناآگاهی مردم نسبت به مسائل اطراف خود است بنابراین بصیرت افزایی و روشنگری یک وظیفه مهم بر عهده  مسئولان خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ss پنج‌شنبه , 15 ژانویه 2015 - 14:01

زنگ میزنن خونه طرف میگن اگه تحویل ندی با نیروی انتظامی میایم به زور میبریم برات دادگاه تشکیل میشه و کلی هم باید جریمه بدی. بعد شهروند محترم در اثر این بصیرت افزایی خودش با کمال میل میاره ماهوارشو تحویل میده!!

ناشناس پنج‌شنبه , 15 ژانویه 2015 - 20:13

با سلام دوست عزیز خیلی زود قضاوت کردین اگه اینطوری میشد که خیلی باید می شد نه ۷۰ تا من خودم شاهد بودم که طرف خودش اومد به بسیج و گفت بیاین باز کنین چون به این نتیجه رسیده که به زیان خانواده هست در این طرح بر اساس طرح چهره به چهره یه نفر حرف میزنه و از مشکلات وجود ماهواره میگه و طرف خودش به این نتیجه میرسه که بیاره تحویل بده امیداست این طرح ادامه داشته باشد و از مسئولین فرهنگی و خصوصا فرماندهی تلاشگر سپاه شبستر خواستاردامه این طرح هستیم.

ss پنج‌شنبه , 15 ژانویه 2015 - 22:49

من قضاوت نکردم دوست عزیز چیزی که دیدم رو بیان کردم. ………… به این نتیجه رسید که ماهواره به ضرر خانوادشه! و آورد تحویل داد.

شبسترنیوز پنج‌شنبه , 15 ژانویه 2015 - 22:57

سلام دوست عزیز این نظر قبلی تون رو به فرماندهی محترم سپاه ناحیه شبستر فرستادیم ایشون گفتن اگه اینطور چیزی هست زنگ بزنین بگین به نظر ماهم این اقدام و طرح خیلی خوبه

ناشناس شنبه , 17 ژانویه 2015 - 0:50

سلام
تو متن قبلی چی نوشته بودن که شما…………….انداختین.

شبسترنیوز شنبه , 17 ژانویه 2015 - 1:24

سلام چیز خاصی نبود جوابشون رو در یکی از نظرات دادیم.

علی پنج‌شنبه , 15 ژانویه 2015 - 23:20

با سلام و تشکر از مسئولین امر طی تحقیقی مشخص شده که بیشتر نصابان ماهواره خودشان از ماهواره استفاده نمیکنن دلیل این امر رو جویا شدن اونا گفتن ما وقتی اولین بار برای نصب ماهواره می رفتیم و وضعیت آن خانواده رو میدیم و بعد نصب بعد مدتی که مشکل داشت ماهواره شون و باز رفته بودیم نیز شاهد اثرگذاری منفی در آن خانواده بودیم و به این دلیل خودمان استفاده نمیکنیم .

... جمعه , 16 ژانویه 2015 - 1:40

دوست عزیز اگر واقعا حرف حرف حساب باشد همه چیز را می تواند تغییر دهد چه برسد بشقاب پشت بام ,

منتقد همیشگی. شنبه , 17 ژانویه 2015 - 11:14

آیا فقط مشکل ما ماهواره است؟ چرا با حاشه رفتن می خواهیم ذهن مردم را منحرف کنیم؟ ماهواره بدتر است یا خوردن پول بیت المال ، پولی که با آن میشود چندین هزار شغل ، مسکن وکمک های دیگر به این جوانها کرد. به جای جبهه گرفتن وجمع کردن ماهواره بهتر است نحوه استفاده صحیح آن از کودکی آموزش داده شود. اگر در جامعه جوان مشکلی نداشته باشد برنامه ماهواره نمی تواند در او اثری داشته باشد.

ناشناس شنبه , 17 ژانویه 2015 - 11:29

سلام دوست عزیز میشه بگید نحوه استفاده صحیح ماهواره چطوره؟؟؟ اینا همشون توجیه هست واسه داشتن ماهواره

سمیرا.م شنبه , 17 ژانویه 2015 - 20:34

باسلام وخسته نباشید این طرح واقعاعالیه من تاحالانذاشتم ماهواره واردخونه بشه اماشوهروبچه هام

اصرارداشتن که ماهواره بخریم فکرمیکنم این طرح برای خانواده ها موثربوده واقعاممنون ازتلاشتون موفق باشید

آرش شنبه , 17 ژانویه 2015 - 20:35

سلام ، با تشکر از طرح بسیار زیبا و جذاب شما که باعث روشنگری نسل جوان میشود .امیدوارم در ادامه این راه مقدس موفق باشید.