کد خبر : 23722
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 ژانویه 2015 - 2:37

کاشانی:شبستر رتبه سوم حوزه تولیداستان را به خود اختصاص داده است

کاشانی:شبستر رتبه سوم حوزه تولیداستان را به خود اختصاص داده است

فرماندارشبستر:در بازدید از واحدهای تولیدی شرمنده می شویم و چیزی نداریم بدهیم و با واحدهای تولیدی مواجه می شویم که در نقدینگی مشکل دارند و اینها تجربه تلخ است و دولت مصمم است مشکلات ساماندهی شود .

DSCF7250به گزارش شبسترنیوز سید سعید کاشانی فرماندار شبستر در نشست هم اندیشی صنعت و معدن  با اشاره به اینکه نجات کشور در اقتصاد است گفت:در برهه ای از زمان تولیدکنندکان  با مشقت مواجه و فرصت های طلائی به تهدید تبدیل شده و فرصت سوزی شد و متاسفانه در سال های اخیر به برنامه چشم انداز بی توجهی گردید.

وی در ادامه اظهار کرد:در بازدید از واحدهای تولیدی شرمنده می شویم و چیزی نداریم بدهیم  و با واحدهای تولیدی مواجه می شویم که در نقدینگی مشکل دارند و اینها تجربه تلخ است و دولت مصمم است مشکلات ساماندهی شود .

فرماندار شبستر با اشاره به مذاکرات هسته ای افزود:مذاکره کنندگان بعد از یک دهه توانسته اند ایران را با اروپا به تفاهم نسبی برسانند و ایده ها و تفکرات در دنیا جهانی است و حتما باید به دنیا وصل شویم و خوشبختانه مذاکرات به خوبی پیش رفته و برخی تحریم ها برداشته شده اند و این به عنوان بارغه امید در حوزه اقتصاد است و دولت آقای روحانی با ایجاد آرامش  وبدون ایجاد تنش با حفظ حقوق مسلم ایران اسلامی به امور مهم پرداخت می کند .

وی ادامه داد: اکنون  ادبیات و فن مذاکره در عرصه بین المللی تعریف شده است  و قبلا مدیریت اجرائی کشور می گفت، قطعنامه ها کاغذ پاره هستند و تولیدکندگان خوب احساس می کنند که قطعنامه ها کاغذ پاره بود یا نه.

کاشانی در بخش پایانی سخنان خود خواستار راه اندازی کمیته های مختلف برای حل مشکلات واحد های تولیدی شهرستان شبستر شده و افزود:شبستر بعداز کلانهشهر تبریز در استان به عنوان یکی از قطب های تولید مطرح بوده و بیشتر شاغلان فعال این شهرستان در حوزه صنعت معدن و تجارت  مشغول به کار هستند .

شهروز پورابراهیم رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان شبستر نیز در این مراسم از راه اندازی خانه صنعت،معدن و تجارت این شهرستان در روزهای آینده  خبرداد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.