کد خبر : 23448
تاریخ انتشار : شنبه 10 ژانویه 2015 - 9:15

مجروح شدن ۸ نفر در دو حادثه ترافیکی در قم

مجروح شدن ۸ نفر در دو حادثه ترافیکی در قم

به گزارش مشرق، حدود ساعت ۱۸ عصر جمعه در کیلومتر ۴۰ جاده گرمسار، واژگونی یک دستگاه خودرو، منجر به زخمی شدن هفت نفر شد که با توجه به وخامت حال چند مجروح بالگرد اورژانس نیز اعرام شد و چهار مجروح را به مراکز درمانی سطح شهر قم انتقال داد و سه مجروح دیگر نیز با

به گزارش مشرق، حدود ساعت ۱۸ عصر جمعه در کیلومتر ۴۰ جاده گرمسار، واژگونی یک دستگاه خودرو، منجر به زخمی شدن هفت نفر شد که با توجه به وخامت حال چند مجروح بالگرد اورژانس نیز اعرام شد و چهار مجروح را به مراکز درمانی سطح شهر قم انتقال داد و سه مجروح دیگر نیز با آمبولانس اعزام شدند.

بر اساس این گزارش، بالگرد اورژانس قم از زمان افتتاح در اواسط مردادماه امسال تاکنون، ۱۲۷ مجروح را طی ۴۸ پرواز به مراکز درمانی قم منتقل کرده است.

این گزارش حاکی است: صبح امروز نیز حرکات نمایشی موتورسواری در جاده گرمسار منجر به سقوط و ضربه سرشدن وی شد.

بر اساس اعلام مرکز اورژانس قم، نیروهای این مرکز به علت مسدود بودن قانونی جاده گرمسار، در شرایطی بسیار سخت و با زمانی طولانی بر بالین مجروحان این جاده حاضر می شوند.

همچنین ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد روز چهارشنبه گذشته در بلوار امام علی(ع)، شاه جمال به ۷۲ تن، برخورد پراید – کامیون منجر به فوت دو نفر حدود ۳۰ ساله(سرنشینان پراید) شد.

این گزارش حاکی است: در حادثه ناگوار دیگری که حدود ساعت ۱۵ روز سه شنبه گذشته در کمربندی امام علی(ع) این استان رخ داد، متاسفانه شش آقا و یک خانم جان خود را از دست دادند؛ در این حادثه یک نفر نیز مجروح شد که به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شد.

* مسمومیت سه نفر با گاز منواکسیدکربن

بر اساس این گزارش، حدود ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز جمعه نیز مسمومیت دو نفر آقا حدود ۳۰ ساله با گاز منواکسیدکربن گزارش شد که در این حادثه هر دو نفر با وضعیت هوشیاری پایین با دو آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند؛ علت این حادثه نبودن لوله خروجی اعلام شده است.

همچنین صبح امروز نیز کودکی در بخش دستجرد دچار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شده بود که به مرکز درمانی منتقل شد.

روز چهارشنبه گذشته نیز دو نفر بر اثر استنشاق گاز منواکسیدکربن در این استان مسموم شده بودند که یک نفر جان باخت؛ علت وقوع این حادثه روشن کردن گاز پیک نیک جهت گرم شدن کابین خودرو اعلام شده است.

سال گذشته بر اثر مسمومیت با گاز منواکسید کربن، ۱۳۵ نفر در این استان دچار کاهش سطح هوشیاری و پنج نفر نیز فوت شدند؛ سال ۱۳۹۱ نیز ۱۰۸ نفر در استان قم دچار مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن شدند و شش نفر نیز به دلیل مسمومیت با این گاز جان خود را از دست دادند

منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.