کد خبر : 23441
تاریخ انتشار : شنبه 10 ژانویه 2015 - 9:15

اولاند خواستار اتحاد مردم فرانسه در برابر تروریسم

اولاند خواستار اتحاد مردم فرانسه در برابر تروریسم

به دنبال حملات مرگبار چند روز اخیر در فرانسه توسط افراد مسلح، رئیس جمهوری این کشور از مردم فرانسه خواست در برابر تروریسم متحد باشند. به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری شینهوا، فرانسوآ اولاند رئیس جمهوری فرانسه گفت: من از مردم فرانسه اتحاد را در برابر مواجهه با تروریسم می خواهم. این بهترین سلاح

به دنبال حملات مرگبار چند روز اخیر در فرانسه توسط افراد مسلح، رئیس جمهوری این کشور از مردم فرانسه خواست در برابر تروریسم متحد باشند.
به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری شینهوا، فرانسوآ اولاند رئیس جمهوری فرانسه گفت: من از مردم فرانسه اتحاد را در برابر مواجهه با تروریسم می خواهم. این بهترین سلاح ماست. ما باید عزم خود را در برابر چیزهایی که می توانند میان ما تفرقه ایجاد کنند، نشان دهیم.
اولاند در این سخنرانی بر این موضوع تاکید کرد که فرانسه باید در برابر تروریسم و افراطی‌گری سرسخت باشد.
فرانسه در روزهای اخیر شاهد حوادثی بود که در تاریخ این کشور بی سابقه بوده است. از جمله این حوادث حمله سه فرد مسلح به دفتر یک نشریه در پاریس اشاره کرد که دست کم ۱۲ کشته برجای گذاشت.
همچنین روز گذشته نیز رسانه های فرانسه از تیراندازی و گروگان‌گیری جدید در منطقه‌ای دیگر از پاریس خبر دادند. صدای چهار انفجار از محل گروگان‌گیری شنیده شد و خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که گروگان‌ها آزاد شدند. “آمدی کولیبالی”، فرد گروگانگیر نیز بر اساس آخرین گزارش‌ها کشته شد.
در همین حال نخست‌وزیر فرانسه نیز به ناکامی امور اطلاعاتی این کشور در جلوگیری از اتفاقات اخیر در فرانسه اعتراف کرد. به دنبال این حملات در فرانسه انتقادها از مقامات و سازمان‌های اطلاعاتی این کشور به دلیل عدم توانایی در رهگیری اقدامات این افراد مسلح مطرح شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.