کد خبر : 23438
تاریخ انتشار : شنبه 10 ژانویه 2015 - 8:45

هشدار آمریکا به اتباع خود درباره حملات تروریستی

هشدار آمریکا به اتباع خود درباره حملات تروریستی

وزارت خارجه آمریکا روز جمعه ساعاتی پس از پایان گروگانگیری‌ها در پاریس، با صدور بیانیه‌ای به اتباع خود در سرتاسر جهان توصیه کرد نسبت به احتمال وقوع «حملات تروریستی» هوشیار باشند. به گزارش فارس، وزارت خارجه آمریکا روز جمعه با صدور بیانیه‌ای، به اتباع خود در تمامی کشورهای جهان نسبت به احتمال وقوع حملات تروریستی،

وزارت خارجه آمریکا روز جمعه ساعاتی پس از پایان گروگانگیری‌ها در پاریس، با صدور بیانیه‌ای به اتباع خود در سرتاسر جهان توصیه کرد نسبت به احتمال وقوع «حملات تروریستی» هوشیار باشند.
به گزارش فارس، وزارت خارجه آمریکا روز جمعه با صدور بیانیه‌ای، به اتباع خود در تمامی کشورهای جهان نسبت به احتمال وقوع حملات تروریستی، هشدار داد و به آن‌ها توصیه کرد در این رابطه هوشیار باشند.
در این بیانیه که ساعاتی پس از پایان گروگانگیری‌ها در شهر پاریس فرانسه صادر شد، به اتباع آمریکایی در کشورهای خارجی، توصیه شده است که «هوشیاری بالایی داشته و اقدامات لازم برای افزایش آگاهی» خود را انجام دهند.
به نوشته روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست»، واشنگتن همچنین از «ادامه تهدید حملات تروریستی، اعتراضات و دیگر اقدامات خشونت‌آمیز علیه شهروندان ایالات متحده و منافع این کشور در آنسوی آب‌ها»، ابراز نگرانی کرده است.
روز چهارشنبه مهاجمین مسلح با حمله به دفتر نشریه «شارلی ابدو» فرانسه، ۱۲ تن را کشته و یازده نفر را زخمی کردند. این مهاجمین روز جمعه هم دست به گروگانگیری زدند. همانطور که انتظار می‌رفت این حادثه و گروگانگیری‌ای که همزمان توسط همکاری این افراد در نقطه دیگری از پاریس در جریان بود، با مرگ گروگان‌گیرها به پایان رسید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.