کد خبر : 2308
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 فوریه 2014 - 15:41

سایت تخصصی مشاوره در کانون سیس راه اندازی می شود

سایت تخصصی مشاوره در کانون سیس راه اندازی می شود

حجت الاسلام والمسلمین بهروز ثنایی سیس، مدیر مسئول کانون تخصصی مشاوره مسجد جامع شهر سیس، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با تشریح فعالیت های این کانون خاطرنشان کرد: این کانون در دهه فجر اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر از طریق پیامک کرده است.

t1906

حجت الاسلام والمسلمین بهروز ثنایی سیس، مدیر مسئول کانون تخصصی مشاوره مسجد جامع شهر سیس، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با تشریح فعالیت های این کانون خاطرنشان کرد: این کانون در دهه فجر اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر از طریق پیامک کرده است.
وی افزود: جشن انقلاب با همکاری شهرداری و حوزه مقاومت سیس نیز روز دوشنبه با حضور اعضای این کانون و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین ثنایی با بیان اینکه این کانون داری 800 نفر عضو خواهر و برادر است، خاطرنشان کرد: برگزاری اردو، کلاس قرآن، آموزش زبان، ورزش و دوره های تربیتی در قالب طرح چهره به چهره به طور سالیانه در این کانون برگزار می شود.
مدیرمسئول کانون تخصصی مشاوره سیس با اشاره به اینکه این کانون دارای کتابخانه مجهز می باشد، عنوان کرد: کتابخانه کانون داری پنج هزار جلد کتاب و سالن مطالعه است و تعداد 800 نفر عضو خواهر و برادر دارد که روزانه برای استفاده عموم باز است.
حجت الاسلام والمسلمین ثنایی از احداث ساختمان کانون تخصصی مشاوره خبر داد و ابراز داشت: ساختمان کانون در چهارطبقه در حال احداث می باشد که تاکنون 60 میلیون تومان هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه این کانون مجری طرح چهره به چهره استان آذربایجان شرقی و مجری تهیه و خرید کتب و تجهیزات برای کانون های مصلی استان است، اظهار داشت: این طرح ها با حمایت مالی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می گیرد.
مدیرمسئول کانون تخصصی مشاوره سیس افزود: این کانون، مجری تدوین کتاب انقلاب اسلامی شهرستان های استان با حمایت مالی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است که چهار کتاب انقلاب اسلامی ورزقان، کلیبر، اهر و هریس رونمایی شده که کتاب انقلاب اسلامی مرند نیز هفته آینده رونمایی می شود.
حجت الاسلام والمسلمین ثنایی همچنین از راه اندازی سایت تخصصی مشاوره خبر داد و عنوان کرد: در حال راه اندازی سایت کانون تخصصی مشاوره استان آذربایجان شرقی هستیم که در زمینه های مختلف از جمله مشاوره تحصیلی، ترک اعتیاد، خانواده، علوم دامی، بهداشت و کشاورزی ارائه خدمات می کند که در 29 بهمن سال جاری به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: جلسات مشاوره ای با حضور مشاورین معتبر در سطح شهر سیس نیز برگزار می شود، این کانون از هشت مشاور بهره مند است که یکی از این مشاوران دارای مدرک دکتراست.
حجت الاسلام والمسلمین ثنایی همچنین تصریح کرد: نشریه کانون نیز در حال راه اندازی است که به صورت تخصصی در زمینه مشاوره منتشر می شود.
مدیرمسئول کانون تخصصی مشاوره سیس خاطرنشان کرد: این کانون نیاز به حمایت مالی جهت احداث ساختمان و توسعه فعالیت ها دارد که امیدواریم مسئولین ما را در این جهت حمایت کنند.
وی برگزاری چندین نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در سطح شهرستان و شهر سیس و اجرای دوره های آموزشی نهج البلاغه برای مربیان و مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی را از دیگر فعالیت های این کانون برشمرد.
حجت الاسلام والمسلمین ثنایی در بخش دیگری با اشاره به نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در ارتقای فرهنگ شهرها و روستاها تصریح کرد: کانون ها با هدف احیای کارکردهای فرهنگی هنری و آموزشی مساجد و با تکیه بر ظرفیت معنوی مساجد فعالیت می کنند و تمام موثرین فعال در مسجد و جامعه به عنوان پشتیبانان در کانون ها عمل می کنند که از آن جمله روحانیون و ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و بسیج، فعالان فرهنگی قرآنی و مذهبی می باشند و براین اساس کانون ها در ارتقا فرهنگ شهر و روستا نقش بسزایی دارد.
وی در پایان ابراز داشت: یکی از ظرفیت های بالای مساجد و کانون فعال، ارتباط صادقانه و معنوی دو سویه با مردم است که این موضوع در کانون شهر سیس به خوبی تعریف شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.