کد خبر : 23043
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 ژانویه 2015 - 20:00

اعزام مشمولان دیپلم و زیر دیپلم از شنبه

اعزام مشمولان دیپلم و زیر دیپلم از شنبه

سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم دی ماه ۱۳۹۳ را به خدمت سربازی فراخواند. به گزارش شبسترنیوز، سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن فراخوان کلیه مشمولان غایب و غیرغایب متولد ۱۳۵۵ تا پایان دی ماه ۱۳۷۵ برای انجام خدمت دوره ضرورت، طی اطلاعیه ای

سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم دی ماه ۱۳۹۳ را به خدمت سربازی فراخواند.
به گزارش شبسترنیوز، سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن فراخوان کلیه مشمولان غایب و غیرغایب متولد ۱۳۵۵ تا پایان دی ماه ۱۳۷۵ برای انجام خدمت دوره ضرورت، طی اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم سال های مذکور که برگ آماده به خدمت به تاریخ دی ماه سال۱۳۹۳ دریافت کرده اند، می بایست در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

مشمولان ساکن تهران بزرگ

کلیه مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ دی ماه سال ۱۳۹۳می باشند می بایست راس ساعت۱۰صبح روز شنبه ۹۳/۱۰/۲۰ به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شده است حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساکن سایر استان های کشور

کلیه مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ دی ماه سال ۱۳۹۳ می باشند راس ساعت ۷ صبح شنبه ۹۳/۱۰/۲۰به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذکر است، عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود.

گفتنی است، آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش، نشده اند، می توانند به نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه و  برگ مذکور  را دریافت  و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند .

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.