کد خبر : 23010
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 ژانویه 2015 - 15:00

تمیزترین دستشویی بین راهی در دنیا +عکس

تمیزترین دستشویی بین راهی در دنیا +عکس

به گزارش شبسترنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، همیشه در مسافرت ها یکی از بزرگترین مشکلات پیدا کردن دستشویی تمیز و سالم است. کمتر دیده می شود که دستشویی بین راهی تمیز باشد یا امکانات درستی داشته باشد اما یک ایستگاه گاز فیلیپینی دستشویی متفاوتی را ایجاد کرده است. چندی پیش یک مستندساز کانادایی در حال عبور

به گزارش شبسترنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، همیشه در مسافرت ها یکی از بزرگترین مشکلات پیدا کردن دستشویی تمیز و سالم است. کمتر دیده می شود که دستشویی بین راهی تمیز باشد یا امکانات درستی داشته باشد اما یک ایستگاه گاز فیلیپینی دستشویی متفاوتی را ایجاد کرده است.

چندی پیش یک مستندساز کانادایی در حال عبور از فیلیپین بود که در این پمپ گاز توقف کوتاهی داشت و در همین میان دستشویی عجیب و غریب آن را کشف کرد. در این دستشویی هیچ گونه کثیفی دیده نمی شود و به آن لقب تمیزترین دستشویی بین راهی را داده اند.

این مستندساز فیلم هایی از دستشویی گرفته است که تنها در چند روز ۴ میلیون بازدید داشته اند. در این دستشویی بسیار تمیز شما ذره ای آلودگی نمی بینید چرا که هر ۱۰ دقیقه کارگران تمام آن را تمیز می کنند و قسمت های لازم را ضد عفونی می نمایند.

این دستشویی با تابلوهای نقاشی زیبا و گرانقیمت و همچنین مجسمه های ریز و درشت پر شده است. صاحب این پمپ گاز گفته است که مشتریان همیشه از دستشویی استفاده می کنند و اگر دستشویی کثیف باشد بار دیگر در این مکان توقف نخواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.