کد خبر : 22996
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 ژانویه 2015 - 14:30

آزادی یک گروگان در چابهار پس از ۱۵ روز

آزادی یک گروگان در چابهار پس از ۱۵ روز

به گزارش  شبسترنیوز، سرهنگ کاظمی در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چابهار با دریافت خبری مبنی بر ربوده شدن صاحب یک بنگاه معاملات ملکی از داخل شهر، بلافاصله اقدامات گسترده ای را برای شناسایی آدم‌ربایان آغاز کردند. وی افزود: در تحقیقات کارآگاهان پلیس مشخص شد که آدم‌ربایان با استفاده از

به گزارش  شبسترنیوز، سرهنگ کاظمی در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چابهار با دریافت خبری مبنی بر ربوده شدن صاحب یک بنگاه معاملات ملکی از داخل شهر، بلافاصله اقدامات گسترده ای را برای شناسایی آدم‌ربایان آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات کارآگاهان پلیس مشخص شد که آدم‌ربایان با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو، این فرد را از کنار بنگاه املاکش ربوده‌اند و در تماس با خانواده او قصد اخاذی از آنان را دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار خاطرنشان کرد: ماموران آگاهی با استفاده از سرنخ‌های به دست آمده و به‌کارگیری شگردهای خاص پلیسی موفق شدند پس از ۱۵روز تلاش شبانه‌روزی و تعامل با اداره اطلاعات، مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی پلیسی دو نفر از گروگانگیران را که مستقیما در آدم‌ربایی نقش داشتند، دستگیر و فرد ربوده‌شده را آزاد کنند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.