کد خبر : 22987
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 ژانویه 2015 - 11:30

شستشوی مغزی کودکان توسط داعش

شستشوی مغزی کودکان توسط داعش

معاون رییس کمیته زن و کودک مجلس عراق گفت : گروه تروریستی داعش پس از فروش زنان در بازار در جریان اشغال سنجار ، شست و شوی مغزی کودکان نینوا به منظور استفاده از آنان در عملیات تروریستی را آغاز کرده است . به گزارش شبسترنیوز به نقل از پایگاه اینترنتی “سومریه نیوز”،”انتصار الجبوری” این اقدام

معاون رییس کمیته زن و کودک مجلس عراق گفت : گروه تروریستی داعش پس از فروش زنان در بازار در جریان اشغال سنجار ، شست و شوی مغزی کودکان نینوا به منظور استفاده از آنان در عملیات تروریستی را آغاز کرده است .
به گزارش شبسترنیوز به نقل از پایگاه اینترنتی “سومریه نیوز”،”انتصار الجبوری” این اقدام را رفتاری واپس گرایانه و بازگشت به دوران جاهلیت دانست.

وی افزود : داعش حقوق بشر زنان ، کودکان و سالمندان را نقض کرده و بسیاری از زنان از جنایت های ددمنشانه تروریستها در رنج و عذاب بسر می برند.

الجبوری ادامه داد: داعش بسیاری از زنان را مورد تجاوز قرار داده که شماری از آنها جان خود را از دست داده اند و برخی از آنان نیز باردار شده اند در حالیکه جامعه جهانی نسبت به این موارد نقض حقوق بشر سکوت مرگبار در پیش گرفته است.

سازمان دیده بان حقوق بشر پیشتر نسبت به سوءاستفاده داعش از کودکان استان نینوا به عنوان سپر انسانی در عملیات های تروریستی و گسترش این پدیده هشدار داده بود.

منبع: العالم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.