کد خبر : 22963
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 ژانویه 2015 - 0:11

حریق در جنگلهای گلستان

حریق در جنگلهای گلستان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: بخشی از اراضی جنگلی شهرستان مینودشت و پارک ملی گلستان طعمه حریق شده است. به گزارش تسنیم، ابوطالب قزلسفلو اظهار داشت: آتش سوزی از عصر امروز در مناطق جنگلی و مرتعی حاشیه روستاهای صفی آباد و پلنگر، محرک محله و ساسنگ شهرستان مینودشت آغاز شده و نیروهای

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: بخشی از اراضی جنگلی شهرستان مینودشت و پارک ملی گلستان طعمه حریق شده است.

به گزارش تسنیم، ابوطالب قزلسفلو اظهار داشت: آتش سوزی از عصر امروز در مناطق جنگلی و مرتعی حاشیه روستاهای صفی آباد و پلنگر، محرک محله و ساسنگ شهرستان مینودشت آغاز شده و نیروهای مردمی و امدادی در حال خاموش کردن آن هستند.

وی افزود: هم‌اکنون نیروهای محلی‌، منابع طبیعی، هلال احمر و بسیج در حال اطفای آتش سوزی‌ها هستند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان با بیان اینکه وسعت آتش سوزی هنوز مشخص نشده، تصریح کرد: آتش‌سوزی به علت تاریک شدن هوا، سخت گذر بودن، گرما و خشکی منطقه به سختی مهار می‌شود.

رئیس پارک ملی گلستان هم در گفت‌وگو با تسنیم گفت: آتش از عصر امروز در شمال غرب پارک ملی گلستان، ارتفاعات زاو منطقه بیلی کوه، آغاز شده و نیروهای مردمی و یگان‌های امدادی در حال مهار آن هستند.

جواد سلیاری افزود: علت و وسعت آتش‌سوزی هنوز مشخص نشده است.

هواشناسی گلستان با توجه به حاکم بودن جریانات گرم جنوبی در استان گلستان و خشک بودن برگ‌ها درباره احتمال وقوع آتش سوزی در جنگل‌های گلستان هشدار داده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.