کد خبر : 22920
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 6 ژانویه 2015 - 16:09
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تصاویری که درشبستر نیوز از مسکن مهرصوفیان درج شده قدیمی می باشد بسته هستند

تصاویری که درشبستر نیوز از مسکن مهرصوفیان درج شده قدیمی می باشد

تصاویری که درشبستر نیوز از مسکن مهرصوفیان درج شده قدیمی می باشد

به گزارش شبسترنیوز سایت شبسترنیوز در روز های اخیر تصاویر و خبری از مسکن مهر صوفیان را منعکس کرده بودو بعد از این خبر سایت استانی  آناج گفت و گویی با قربان محمدی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان داشته است. محمدی اصلی ترین مشکل و نقص این واحدها  را عدم وجود فاضلاب شهری در صوفیان نام

IMG_7445به گزارش شبسترنیوز سایت شبسترنیوز در روز های اخیر تصاویر و خبری از مسکن مهر صوفیان را منعکس کرده بودو بعد از این خبر سایت استانی  آناج گفت و گویی با قربان محمدی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان داشته است.

محمدی اصلی ترین مشکل و نقص این واحدها  را عدم وجود فاضلاب شهری در صوفیان نام برده است

وی در این گفت و گو بیان کرد: تعداد واحدهای مسکن مهر که در صوفیان قرار بود ساخته شده و تحویل مردم این شهر شود در دست شرکت تعاونی بود که این شرکت در این خصوص کار نکردند.

وی ادامه داد: ایجاد مسکن های مهر در این شهر به سال ۸۶ برمی گردد که در سال ۸۹ نیز تکمیل و ساخت این واحدها به انبوه سازان واگذار شد ولی به دلیل زمان بر بودن در نهایت به دو شرکت تهران دال دومان و شرکت آذرقلعه برای تکمیل این واحدهای مسکونی واگذار شد.

وی افزود: در سال ۹۰ نیز قرعه کشی ها صورت گرفت و واحدها برای واگذاری به متقاضیان مشخص شد.

محمدی به مشکلات تمامی واحدهای مسکن مهر اشاره کرده و افزود: پیمانکاران با هزینه هایی که دریافت می کنند حاضر به تکمیل واحدهای مسکن مهر و رفع مشکلات آنها برای سکونت افراد متقاضی نیستند.

وی به بخشنامه دولتی نیز اشاره کرده و گفت: بر اساس بخشنامه دولتی به ما گفته شده است ؛ واحدهایی که قابل سکونت نیستند به مردم تحویل داده نشود.

وی بیان کرد: مشکلات گاز و برق و آب در این شهرستان و در این واحدهای مسکن مهر تا حدودی حل شده است ولی فاضلابی در این شهر وجود ندارد.

قربان محمدی با ابراز تاسف از اینکه در کل شهر صوفیان خط فاضلاب شهری وجود ندارد، گفت: مردم این شهر برای فاضلاب خود از چاه ها استفاده می کنند ولی برای ایجاد چاه در نزدیکی این واحدهای مسکونی مشکلاتی نیز وجود دارد که این موضوع در آینده تبدیل به یک معضل مهم خواهد شد.

وی به لزوم استفاده از فاضلاب مدرن در این شهرستان اشاره کرده و گفت: هزینه این نوع فاضلاب بسیار بالا بوده و مردم نیز توانایی کمک برای احداث این فناوری در شهرستان ندارند.

وی با بیان اینکه مشکلی از لحاظ تحویل وجود ندارد و مردم با دادن هزینه به پیمانکار قادر به تحویل گرفتن واحد مسکن مهر خود می باشند، اضافه کرد: در این قضیه ما هیچ کاره ایم و فقط کار پیگیری امور را انجام می دهیم و واحدهای شرکت دال دومان نیز آماده تحویل می باشد ولی مشکل اصلی که همان فاضلاب شهری می باشد همچنان برقرار است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در خاتمه گفت: تصاویری که در یکی از سایت های شهرستانی (شبستر نیوز) درج شده بود قدیمی بوده و برای این روزها نمی باشد.

شبسترنیوز این ادعای مدیرکل بیناد مسکن را رد کرده و به اطلاع می رساند تصاویر منعکس شده مربوط به جمعه ۱۲دی ماه می باشد و بهتراست از مسئولین شهرستان شبستر در این مورد تحقیق کنند.

بی مهری به مسکن مهری های صوفیان+تصاویر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.