کد خبر : 22896
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 6 ژانویه 2015 - 14:42

مساجد جذاب، در جذب جوانان موثر است

مساجد جذاب، در جذب جوانان موثر است

امام جمعه اهر بر ضرورت جذب جوانان به مساجد تاکید کرد و ابراز داشت: مسجد سنگر فرهنگی است و هر چه جذاب تر باشد در جذب نوجوانان و جوانان موثرتر است.

به گزارش شبسترنیوز به نقل از اهروصال، آیت اله جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر در دیدار کارشناسان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی، بر ضرورت جذب جوانان به مساجد تاکید کرد و ابراز داشت: مسجد سنگر فرهنگی است و هر چه جذاب تر باشد در جذب نوجوانان و جوانان موثرتر است.

وی افزود: یکی از راه های جذب نوجوانان و جوانان به مساجد و کانون های فرهنگی هنری، کتاب های غیردرسی است که نیاز امروز نسل جدید است.

امام جمعه اهر خطاب به رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر تاکید کرد: مساجدی که دارای زمینه ایجاد کانون فرهنگی هنری هستند به شورای فرهنگ عمومی شهرستان دعوت شوند.

آیت اله  حاجی زاده قول مساعد داد در جلسه با علما و روحانیون شهرستان، بر ضرورت فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید کند.

در ابتدای این دیدار نیز گزارشی از فعالیت ها و تعداد کانون های فرهنگی هنری شهرستان اهر ارائه شد. طبق برنامه باید تا پایان سال جاری تعداد ۶۶ کانون فرهنگی هنری در این شهرستان راه اندازی می شد که تاکنون ۲۶ کانون راه اندازی شده است.

گفتنی است، حجت الاسلام بهروز ثنایی، کارشناس قرآنی و امور ساماندهی کانون های مساجد و علی اصغر زمانی کارشناس مالی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی، در این سفر یکروزه، از ۵ باب از کانون های شهرستان اهر بازدید کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.