کد خبر : 22589
تاریخ انتشار : جمعه 2 ژانویه 2015 - 15:42

مسئولین فرهنگی به حجاب توجه بیشتری کنند

مسئولین فرهنگی به حجاب توجه بیشتری کنند

خانواده ها و مسئولین فرهنگی در مقوله حجاب دقت و توجه بیشتری کنند چراکه دشمن جوانان را به طرف بی حجابی اغفال می کند و باید مسائل سالم دینی در بین جوانان تبیین شود.

۱۳۵-۳۰۰x292به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در نمازجمعه این هفته شبستر با اشاره به اهمیت نماز گفت: در زندگانی مان باید به دین عمل کرده و رضایت خداوند را کسب کنیم و جایگاه عبادت در سبک زندگی را مثل پیامبراکرم (ص) کنیم و  نور معرفت ،ایمان و برکت در نماز است .

امام جمعه شبستر در ادامه اظهار کرد:سعی کنیم در مسیر حق حرکت کرده  و در تشخیص حق و باطل دقت کنیم  و خداوند ، دین اسلام ،پیامبراکرم(ص) و ائمه منادی حق اند و  باید خودمان را با آنها تطبیق دهیم و در زمان حال باطل با لباس حق می آید و انسان باید بصیرت و آگاهی اش آنقدر بالا باشد که حق را از باطل تشخیص دهد.

وی در بخش دیگرسخنان خود با تبریک سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) افزود: زمان حکومت امام زمان (عج) می باشد و در تبعیت از این امام باید کوشا باشیم چرا که کسانی که از ایشان تبعیت می کنند اهل نجات بوده و بقیه در مهلکه هستند و منتظر واقعی کسی است که در مسیر پیامبراکرم(ص) و اهل بیت باشد و در نائب بودن ولی فقیه نباید شک داشته باشیم تا یار و مددکار و منتظر واقعی مهدی(عج) باشیم.

محمدزاده با اشاره به فرارسیدن ولادت پیامبراکرم(ص) و هفته وحدت تصریح کرد:پیامبراکرم(ص) منادی و مروج وحدت است و با ولادت ایشان ریشه های ظلم و ستم متضرر شد و جامعه بشری به وحدت بیشتری نیاز دارد و نباید در جامعه تفرقه باشد و  بعداز پیروزی انقلاب اسلامی تفرقه شعار دشمنان بوده و با اتحاد شاهد پیروزی در انقلاب اسلامی ،دفاع مقدس و عرصه های مختلف شده ایم و ملت با اتحاد خود حیله های دشمنان را شکسته اند و برای حفظ و حراست از پیامبراکرم(ص) و لبیک گفتن به خون شهدا و امام و رهبری در جامعه باید همیشه وحدت حاکم باشد.

وی اضافه کرد: در سایه وحدت بودکه امام خمینی(ره) پیام خود به بلوک شرق را صادرکرد و بلوک شرق ساقط شد و اکنون نیز شاهد نزدیکی  سقوط غرب  هستیم و باید به خاطر قدرت ولایت فقیه شکرگزار خدا باشیم و اتحاد باعث شده ایران اسلامی با وجود تحریم و مشکلات در زمینه های مختلف و خصوصا نظامی مقتدر باشد و مانور نیروهای مسلح پیام دندان شکنی به دشمنان دارد.

خطیب جمعه شبستر با اشاره به سالروز کشف حجاب توسط رضاشاه گفت:کشف حجاب یعنی نادیده گرفتن آیات قرآن کریم و مسئله حجاب طبق آیات  و روایات از مسائل واجب شرعی می باشد و خانواده ها و مسئولین فرهنگی باید دراین زمینه دقت و توجه بیشتری کنند چراکه دشمن جوانان را به طرف بی حجابی اغفال می کند و باید مسائل سالم دینی در بین جوانان تبیین شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد:فرهنگ شهادت ،فرهنگ عزت ، صلابت و افتخارآمیز است و باید فکر و اندیشه شهدا در جامعه تبلور یافته و سینه به سینه به نسل های بعدی منتقل شود  و این فرهنگ باید همیشه در جامعه حفظ شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شبستری شنبه , 3 ژانویه 2015 - 1:14

با سلام به خبر نگار شبستر نیوز و با سلام به محضر امام جمعه ی شبستر حاج اقا محمد زاده من یه سوال دارم از محضر ایشان آیا تو این دین نیامده که مسولین به فکر ازدواج جوانان باشند ما برای گرفتن وام ازدواج که سه میلیون بود سه ماه رفتیم و امدیم این هنوز اول کار بود بعد اینکه مورد تایید قرار گرفت هرکسی که ضامن میبردیم ایراداتی میگرفتن با هزاران بدبختی حل شد این نمونه ای از کار مسولیین است همیشه شعار میدهیم که جوانان از راه به در شده اند چرا فقط شعار بیایید امکاناتی در اختیار این جوانان قرار بدهید که بتوانند ازدواج کنند تا دوچار گناه نشوند بعضی وقتا چنان دم از اسلام میزنیم که اصلا نمیدانیم که دیگر ان چه وضعی دارن اگر مشکل ازدواج جوانان حل شود مطمنا بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد بیهوده شعار ندهیم

فانوس سیس شنبه , 3 ژانویه 2015 - 19:59

باشد که ببینیم روزی را که همه خانواده ها با توکل به خداوند متعال چنان باشند که قرآن و دین اسلام توصیه کرده است.