کد خبر : 22586
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 ژانویه 2015 - 23:52

هلاکت ۱۳۰تروریست داعش در استان الانبار

هلاکت ۱۳۰تروریست داعش در استان الانبار

در پی حملات ارتش و نیروهای مردمی عراق به مواضع گروهک تروریستی-تکفیری داعش در استان الانبار، حدود ۱۳۰تروریست به هلاکت رسیدند. به گزارش ایرنا، ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی و عشایر، منطقه المعامل در جنوب غرب الکرمه در شهرستان الفلوجه واقع در استان الانبار را از لوث گروه تروریستی تکفیری داعش پاکسازی کردند و

در پی حملات ارتش و نیروهای مردمی عراق به مواضع گروهک تروریستی-تکفیری داعش در استان الانبار، حدود ۱۳۰تروریست به هلاکت رسیدند.

به گزارش ایرنا، ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی و عشایر، منطقه المعامل در جنوب غرب الکرمه در شهرستان الفلوجه واقع در استان الانبار را از لوث گروه تروریستی تکفیری داعش پاکسازی کردند و یکصد تن از آنها را به هلاکت رساندند.

یک مقام امنیتی روز پنج شنبه با اعلام این مطلب گفت، در جریان این حمله ۱۵۰ بمب کارگذاشته شده توسط داعش نیز خنثی و شماری از تجهیزات و ادوات جنگی آنها منهدم گردید.

از سوی دیگر ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی، ۲۰ تن از عناصر گروهک تروریستی-تکفیری داعش را در شهرهای الرمادی و الفلوجه استان الانبار به هلاکت رساندند.

ارتش و نیروهای داوطلب مردمی و عشایری با حمله به مواضع داعش در نزدیکی منطقه السجاریه در شمال شرق الرمادی هفت تن از آنها را به هلاکت رساندند.

وی خاطرنشان کرد که در جریان حمله مشترک ارتش و نیروهای داوطلب مردمی به گروه دیگری از تروریست ها، ۱۳ تن از آنها را به هلاکت رسانده و پنج دستگاه خودرو آنها نیر به آتش کشیدند.

از سوی دیگر نیروهای امنیتی و عشایری، حمله تروریست های داعش به منطقه البغدادی در غرب الانبار را دفع کردند.

داعش این منطقه را از سه محور شامل جسرالجواعنه، جسرجبه و جسر وحید مورد حمله قرار داده بود.

در این حمله ۱۰ تن از تروریست ها از جمله یک فرماند ارشد آنها نیز به هلاکت رسیدند.

ارتش عراق در چند ماه اخیر توانسته است با کمک نیروهای داوطلب مردمی و عشایر، پیروزی هایی را به دست آورده و برخی شهرها را از وجود تروریست ها پاکسازی کند.

گروه تکفیری – تروریستی داعش که با حمایت غرب و کشورهای همپیمان آمریکا ایجاد شده، جنایت های هولناکی را در سوریه و عراق مرتکب شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.