کد خبر : 22526
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 ژانویه 2015 - 0:14

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی دردیزج شیخ مرجان برگزار شد+تصاویر

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی دردیزج شیخ مرجان برگزار شد+تصاویر

به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام نوین از اساتید حوزه ودانشگاه دراین مراسم باشکوه به تبیین وتشریح جریان فتنه ۸۸ پرداخته وگفت : با اندکی تامل وبازنگری درصفحات تاریخ اسلام می توان دریافت که جریان فتنه همیشه درطول تاریخ اسلام به عنوان امتحانی الهی برای خواص جامعه بوده است تا دربرابر تندباد حوادث گوناگون وتهدیدات مختلف دشمن خودشان رامجک

۹به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام نوین از اساتید حوزه ودانشگاه دراین مراسم باشکوه به تبیین وتشریح جریان فتنه ۸۸ پرداخته وگفت : با اندکی تامل وبازنگری درصفحات تاریخ اسلام می توان دریافت که جریان فتنه همیشه درطول تاریخ اسلام به عنوان امتحانی الهی برای خواص جامعه بوده است تا دربرابر تندباد حوادث گوناگون وتهدیدات مختلف دشمن خودشان رامجک بزنند اما بی بصیرتی وعدم تصمیم گیری بموقع برخی خواص  درشرایط ومقتضیات مختلف تاریخی مشکلات عدیده فراوانی برای نظام اسلامی بوجود آورده است  لذا از این نظر  بررسی ومطالعه جریان فتنه  وروشنگری وبازگو نمودن آن برای مردم  ازطرف اندیشمندان ودلسوزان وفرهیختگان  نطام اسلامی امری ضروری است .

وی  در بخش دیگر  سخنان خودافزود: انقلاب اسلامی ایران، دوره‌های مختلفی از تاریخ صدر اسلام را در خود جای داده است. یعنی بسیاری از حوادثی که در صدر اسلام به وقوع پیوست در این مدت سی و چند سال از انقلاب اسلامی نیز واقع شد و به این دلیل که مردم ایران مردمی هوشیار و بابصیرت بوده و هستند ،توطئه های دشمنان اسلام وانقلاب اسلامی را درنطفه خفه کرده وبه فرصتی برای نظام تبدیل نموده اند و دست عنایت خداوند متعال وامدادهای غیبی حضرت صاحب الزمان (عج)همراه امت مبارز ایران اسلامی است .

نوین در ادامه اظهار داشت: جنگی شبیه جنگ جمل و فتنه‌های دوران حکومت حضرت امیر(ع) در دوران انقلاب ما هم رخ داد ولیچون مردم بصیر بودند آن نتایج به بار نیامد. حضرت امیر(ع) در جنگ جمل و فتنه‌ها پیروز شدند اما پایگاه مردمی حضرت پس از آن به دلیل بی‌بصیرتی مردم سست شد در حالی که در انقلاب ایران بر عکس، فتنه ها موجب استحکام پایه های حکومت شد.

وی عنوان کرد: با همه ابزارهایی که غرب در دست دارد درصدد جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی هستند. هر چند انقلاب اسلامی کار خودش را کرد و بیداری اسلامی که امروزه مشاهده می‌کنیم از نتایج آن است. بنابراین اقدامات غرب در برابر ایران همه از روی درماندگی و بیچارگی است. لذاغرب خودش را در برابر اسلام باخته است.

این پیشکسوت عرصه جهاد وشهادت  تصریح کرد: حقیقتا آنهایی که فتنه‌ی سال ۸۸را رقم زدند، با همه‌ی ناهنجاری‌هایی که ایجاد کردند، بر روند توسعه و پیشرفت ایران اسلامی اثر منفی گذاشته و از این جهت، خیانت آنها نه فقط به جمهوری اسلامی که خیانت آنها به تاریخ ایران است.

حجت الاسلام نوین خاطرنشان کرد: فتنه گران عاملان فتنه‌ی ۸۸فقط به امام و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خیانت نکردند و به همه‌ی کسانی که در طول تاریخ ایران، از خون‌شان گذشتند تا این سرزمین در آرامش بماند خیانت کردند. آرامشی که فتنه‌ی  ۸۸آنرا از ما گرفت و با همه‌ی بازسازی‌های انجام شده، هنوز جا برای جبران باقی مانده است.ما از عوامل فتنه‌ی۸۸ نمی‌گذریم و جرم آنها را فراموش نمی‌کنیم، چون آنها به پدران ما خیانت کردند و زمان رسیدن به قله‌ی پیشرفت را در کشور ما به تأخیر انداختند. و از این جهت آنها خائن به نسل‌های بعدی هم هستند

تصاویرمراسم ۹دی دیزج شیخ مرجان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.