کد خبر : 22448
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 دسامبر 2014 - 7:15

نور چشمی میلان این تیم را ترک نخواهد کرد

نور چشمی میلان این تیم را ترک نخواهد کرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران پیپو اینزاگی سرمربی تیم فوتبال آث میلان گفت: برخلاف اخبار و شایعات بسیار زیاد منتشره باید تاکید کنم که الشراوی در تیم میلان مانده و به کارش طبق روال قبل ادامه خواهد داد. او مهاجم توانمندی است و در حال حاضر روی بالا بردن توان فنی و فیزیکی خود مشغول به

به گزارش باشگاه خبرنگاران پیپو اینزاگی سرمربی تیم فوتبال آث میلان گفت: برخلاف اخبار و شایعات بسیار زیاد منتشره باید تاکید کنم که الشراوی در تیم میلان مانده و به کارش طبق روال قبل ادامه خواهد داد. او مهاجم توانمندی است و در حال حاضر روی بالا بردن توان فنی و فیزیکی خود مشغول به کار است و توانسته در این رابطه بسیار موفق عمل کند. این بازیکن نوبه گزارش باشگاه خبرنگاران پیپو اینزاگی سرمربی تیم فوتبال آث میلان گفت: برخلاف اخبار و شایعات بسیار زیاد منتشره باید تاکید کنم که الشراوی در تیم میلان مانده و به کارش طبق روال قبل ادامه خواهد داد. او مهاجم توانمندی است و در حال حاضر روی بالا بردن توان فنی و فیزیکی خود مشغول به کار است و توانسته در این رابطه بسیار موفق عمل کند. این بازیکن نور چشمی میلان است و ما قصد نداریم وی را از دست داده و به فروش برسانیم. در عین حال او هم از فعالیت در میلان احساس رضایت کرده و از اعتمادی که میان ما وجود دارد بسیار خرسند است.
ر چشمی میلان است و ما قصد نداریم وی را از دست داده و به فروش برسانیم. در عین حال او هم از فعالیت در میلان احساس رضایت کرده و از اعتمادی که میان ما وجود دارد بسیار خرسند است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.