کد خبر : 22438
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 دسامبر 2014 - 7:30

رفتن به مسجد الرحمه ممنوع شد

رفتن به مسجد الرحمه ممنوع شد

مسؤولان سعودی در تلاشند تا از هر راهی حجاج را از رفتن به مسجد الرحمه در جده منع کنند. به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،مسؤولان سعودی در تلاشند تا از هر راهی حجاج را از رفتن به مسجد الرحمه در جده منع کنند. یک منبع آگاه تأکید کرد که وزارت حج این کشور از همه شرکتها

مسؤولان سعودی در تلاشند تا از هر راهی حجاج را از رفتن به مسجد الرحمه در جده منع کنند.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،مسؤولان سعودی در تلاشند تا از هر راهی حجاج را از رفتن به مسجد الرحمه در جده منع کنند. یک منبع آگاه تأکید کرد که وزارت حج این کشور از همه شرکتها و مؤسسات عمره خواسته است که حجاج را به مسجد الرحمه نبرند.
این منبع خاطرنشان کرد که وزارت حج تأکید کرده است بعضی شرکتها و مؤسسات عمره و نمایندگان خارجی آنان، قوانین تصویب شده را رعایت نمی‌کنند که این امر موجب می‌شود این شرکتها با مجازات مواجه شوند، به ویژه اینکه موسم عمره سال ۱۴۳۶ هم آغاز شده است.
بر اساس این گزارش، شرکتها و مؤسسات همچنان در حال نقض مقرراتی هستند که وزارت حج عربستان در سال ۱۴۳۶ وضع کرده است؛ و تا کنون ۴ مورد نقض این قوانین از سوی کمیته‌های نظارتی وزارت حج رصد شده است. این منبع تأکید کرد که شرکتها و مؤسسات باید به این مقررات پایبند باشند، و در صورت نقض آن با مجازات مواجه خواهند شد و ممکن است مجوز ادامه فعالیت آنها صادر نشود.

 

روزنامه “مکه” تأکید کرد که نهادهای امنیتی در عربستان متوجه شده اند که رانندگان کاروانهای حج و عمره، برخی زائران را به مسجد الرحمه منتقل می کنند؛ و برخی از زائران فکر می کنند که این مسجد که قبلا “مسجد فاطمه” نام داشته قدیمی است، و آن را مانند یک زیارتگاه می دانند.
 

العالم

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.