کد خبر : 22389
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 دسامبر 2014 - 3:05

جلسه شهرداران۴شهر شهرستان بارئیس سازمان شهرداری های کشور برگزار شد

جلسه شهرداران۴شهر شهرستان بارئیس سازمان شهرداری های کشور برگزار شد

با تلاش نماینده شبستر دومین جلسه شهرداران شهرستان با رئیس سازمان شهرداری های کشور برگزار گردید.

به گزارش شبسترنیوزجلسه بررسی مسائل و مشکلات شهری و کمبودهای شهرهای  صوفیان ،خامنه ، وایقان و سیس با حضور مهندس خندان دل معاون وزیر و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و علیلو نماینده مردم شهرستان شبستر در محل سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور تشکیل گردید.
در این جلسه که شهرداران  و رؤسای شورای شهرهای صوفیان ،خامنه ، وایقان و سیس  حضور داشتند ،مهندس خندان دل پس از خیر مقدم به حضار جلسه مباحث کلان بخش های مدیریت شهری و روستائی و برنامه های عمده دولت ، وزارت کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به منظور ارتقای سطح خدمات شهرداری ها و دهیاری ها به شهروندان را تشریح نمود.
در ادامه علیلو به برخی از نارسایی های و وضعیت موجود شهرستان و لزوم توجه بیشتر به شهرستان فرهنگی شبستر و شهرها و روستاهای آن اشاره و وضعیت و نیازهای تک تک شهرها را تشریح نمود.
هریک از شهرداران حاضر در جلسه به عمده مسائل و مشکلات شهرهای خود اشاره داشته و گزارشی از وضعیت و اقدامات شهرداری را ارائه نمودند.
در پایان جلسه مهندس خندان ضمن مطرح نمودن پرسشهائی در زمینه وضعیت خدمات رسانی شهرداری ها و دهیاری ها به مردم و نقاط قوت و کاستی های موجوداشاره داشته ، دستورات لازم برای رفع برخی کاستی ها و مشکلات از جمله تخصیص قیر یارانه ای و ماشین آلات سنگین و خدماتی و پرداخت اعتبار را صادر نمود.

۰ ۱ ۳ ۴ ۵ ۷ ۸ ۹

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.